Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto II - изпускателна система.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Painfall написа:
    На мен ми се струва малко височка цената...не знам де, на мен на същото Пунто ми излезе толкова с все монтажа...
    Съмнява ме да са ти сменяли тръбата, ако не е била скъсана меката връзка де... Не е нещо дето да се разваля много.Иначе разбивка по позиции:Тръба с мека връзка: 65лв.Задно гърне: 58лвТампони 2 малки и 1 голям: 8лвСкоба Ф45: 2лвТуба паста Walker: 6.50лвУплътнителен пръстен: 2лвОбщо: 141.50лвКое тука може да се вземе по-евтино?
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    Коментар


      #17
      Всичко сменяха от катализатора назад. Направиха ми и някаква отстъпка, не разбрах колко 15-тина - 20 процента. Цената беше около 150лв с труда. Дори сега като написа цените си спомням, че крайното гърне беше точно 58лв, дали преди или след отстъпката не помня.

      Коментар


        #18
        И последния епизод на сагата...Качих колата на естакадата и когато погледнах отдолу си казах: "Ех, напразно обвиних хората!" Второто гърне хванато със скоба. Спомних си тогава, че последния път (преди примерно година) бях доста настойчив и "майстора" се съгласи да го направи със скоба. Втората ми мисъл беше: "Язък, можех да не купувам гърне - това си е съвсем наред." И третата мисъл: "Е, пак добре, поне ще се разглоби без рязане." Такива едни противоречиви мисли. Както и да е, свалих счупеното парче тръба от фланеца на катализатора и започнах да разкачвам средното от задното гърне. Свалих скобата и... изненада! Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Освен със скоба, тръбите отдолу под скобата заварени! Не плътно, а прихванати със точка, точно толкова, че да не може да се разглоби. Допълнително, вътрешната тръба, вместо докрай, вкарана само колкото са процепите, така че накрая остават малки дупчици, от които цялата тръба беше в сажди.Е, разглобих го с напъване и огъване напред назад, така че разцепения участък на тръбата заприлича на маргаритка. Оттук нататък нещата тръгнаха далеч по-гладко - монтирах си всичко ново (добре, че купих ново задно гърне!) Уплътних всичко с лепило, стегнах скобата, закачих тампоните. Единствената неприятност беше, че средната тръба (Вито-03) беше огъната леко грешно, при което щифтовете за закачане на тампоните опират в корпуса на колата. Наложи се леко да отрежа единия щифт (надявам се тампона да не се изхлузва) и да сложа по-дебел тампон (стария тампон от задното гърне) защото започваше да чука при някои режими на двигателя. Резултата ме радва. Колата в момента е по-тиха отколкото със средно гърне (предполагам, че заради доброто уплътнение с лепило), отникъде не духа, а отдолу нищо не стърчи, което да закачам по неравностите на пътя.
        Fiat Ritmo 105TC
        1600cc 105к.с.

        Коментар


          #19
          Браво Между другото, кои точно са тампоните и лесно ли се сменят, че аз не ги сменях и сега дрънка яко, особено на баири.

          Коментар


            #20
            В какъв смисъл "кои са тампоните"? А иначе се сменят сравнително лесно - "с голи ръце". По-труден е тампона на задното гърне - трябва да се наниже на четири щифта едновременно.
            Fiat Ritmo 105TC
            1600cc 105к.с.

            Коментар


              #21
              Кола

              Преди и аз сменях тампона на задното гъне и една арабка беше майстора вика няма за Пунто ще ти сложа от Пежомалко нагря скобата и стана да влезе тампона
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                По лесния и най-лесния начин за сваляне , слагане и сваляне на тампон е обилно пръскане с WD40 : ))) казаха ми го едни бивши колеги и бяха прави но те WD - то го получаваха срещу подпис...... )
                Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                Коментар


                  #23
                  johnfound написа:
                  В какъв смисъл "кои са тампоните"? А иначе се сменят сравнително лесно - "с голи ръце". По-труден е тампона на задното гърне - трябва да се наниже на четири щифта едновременно.
                  Имах предвид кои са като номера или линк от каталог(от там от където си ги взимал), за да ги взема този път правилните, че предния път взех някакъв, който след 3 дни се разтропа пак..

                  Коментар


                    #24
                    Painfall написа:
                    Имах предвид кои са като номера или линк от каталог(от там от където си ги взимал), за да ги взема този път правилните, че предния път взех някакъв, който след 3 дни се разтропа пак..
                    Честно казано, не знам. Донесоха ми ги заедно с другите части, а ги поръчах по телефона "Тампони за Фиат Пунто, тоя и тоя модел." В интерес на истината не са точно като тези, на снимките от сайта на на AXM но много подобни. И аз не знам колко време ще поработят... Времето ще покаже.
                    Fiat Ritmo 105TC
                    1600cc 105к.с.

                    Коментар

                    Working...
                    X