Painfall написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto II - изпускателна система.
Collapse
X
-
Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
-
И последния епизод на сагата...Качих колата на естакадата и когато погледнах отдолу си казах: "Ех, напразно обвиних хората!" Второто гърне хванато със скоба. Спомних си тогава, че последния път (преди примерно година) бях доста настойчив и "майстора" се съгласи да го направи със скоба. Втората ми мисъл беше: "Язък, можех да не купувам гърне - това си е съвсем наред." И третата мисъл: "Е, пак добре, поне ще се разглоби без рязане." Такива едни противоречиви мисли. Както и да е, свалих счупеното парче тръба от фланеца на катализатора и започнах да разкачвам средното от задното гърне. Свалих скобата и... изненада! Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Освен със скоба, тръбите отдолу под скобата заварени! Не плътно, а прихванати със точка, точно толкова, че да не може да се разглоби. Допълнително, вътрешната тръба, вместо докрай, вкарана само колкото са процепите, така че накрая остават малки дупчици, от които цялата тръба беше в сажди.Е, разглобих го с напъване и огъване напред назад, така че разцепения участък на тръбата заприлича на маргаритка. Оттук нататък нещата тръгнаха далеч по-гладко - монтирах си всичко ново (добре, че купих ново задно гърне!) Уплътних всичко с лепило, стегнах скобата, закачих тампоните. Единствената неприятност беше, че средната тръба (Вито-03) беше огъната леко грешно, при което щифтовете за закачане на тампоните опират в корпуса на колата. Наложи се леко да отрежа единия щифт (надявам се тампона да не се изхлузва) и да сложа по-дебел тампон (стария тампон от задното гърне) защото започваше да чука при някои режими на двигателя. Резултата ме радва. Колата в момента е по-тиха отколкото със средно гърне (предполагам, че заради доброто уплътнение с лепило), отникъде не духа, а отдолу нищо не стърчи, което да закачам по неравностите на пътя.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
johnfound написа:В какъв смисъл "кои са тампоните"? А иначе се сменят сравнително лесно - "с голи ръце". По-труден е тампона на задното гърне - трябва да се наниже на четири щифта едновременно.
Коментар
-
Painfall написа:Имах предвид кои са като номера или линк от каталог(от там от където си ги взимал), за да ги взема този път правилните, че предния път взех някакъв, който след 3 дни се разтропа пак..Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар