Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с хидравликата на Фиат Крома, ПОМОЩ!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с хидравликата на Фиат Крома, ПОМОЩ!!

    Здравйте, днеска изведнъж волана страшно много ми запече и трудно завивам, като докато стигна до дома положението стана лошо и едвам паркирах успоредно. С голямо усилие се върти волана. От какво може да е? Аз съм с Фиат Крома 1,9 150коня 2006 година.

    #2
    Тези Кроми не са ли с електроусилвател като при Пунто?Някакви лампи не светят ли?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      ..

      да изцяло електрическа е помпата и като гледах цената ми стана лошо. Лампа ми свети за обща повреда и не знам дали това спада към нея. Аз тази крома я имам от 2 седмици.

      Коментар


        #4
        Бе... на тези електроусилватели не се ли прецакваше някакво реле дето цената му е нищожна ...
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #5
          ..

          Идея си нямам за това пускам темата, казаха ми ,че евентуално четките на двигателчето да са издали багажа. Аз въобще даже не мога и да я карам , няма завиване.

          Коментар


            #6
            А преди да стане твърд волана светеше ли? Ако не е, значи свети заради тая повреда.Карай я на сервиз. Като за начало правиш диагностика. Провери в темата за доверени сервизи.Надали ще ти се наложи да дадеш 400-900 лв. за хидравлична помпа, трябва да може да се ремонтира.Системата май не е като при Пунто, но нека и някой от по-върлите кромаджии да каже, че аз не съм виждал такова животно.http://axm-auto.com/index2.php?brand...=27&subcat=386
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              ..

              Светеше си, бях на диагностика и не успяха да ми кажат от какво е. И тъкмо се бях на канил да я карам в оторизиран сервиз на фиат тук в София и то станата белята. Трябва с пътна помощ да я карам до сервиз, уж ми препоръчаха едно момче но чак в понеделник ще може да я погледне, а аз така много мразя да чакам и да знам ,че нещо ми има на колата.

              Коментар


                #8
                Избери някой от сервизите в тази тема, прозвъни ги, обясни проблема и виж кой ще откликне:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...rt=165Това, че не са могли да ти кажат какъв е проблема от диагностиката говори лошо за сервиза/човека при който си бил Щом свети лампата, винаги има записана грешка със съответен номер и кратко описание.Колата си има своята специфика и по-добре не рискувай със сервиза, за да не я разкарваш повторно с пътната помощ.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  ..

                  Ок, благодаря !

                  Коментар


                    #10
                    Колега, ако под лампа за обща повреда имаш предвид триъгълния знак с удивителна, това най-вероятно няма нищо общо с хидравликата. Също така най-вероятно не означава, че имаш сериозен проблем с колата. Най-вероятната причина да свети тази лампа е, че не ти е направено обучението на стъклата за крайни положения. Това обучение се прави след всяко разкачане на акумулатора. В началото след като подадеш контакт, би трябвало да излизат текстове на екрана на бордовия компютър относно причината за проблема.Относно хидравликата, мисля, че вече има тема, в която обсъждахме, че много често проблема е в захранващия кабел на електрическата помпа и по-конкретно в контакта на буксата, с която се закача към помпата или (по-малко вероятно) в плюсовия и минусовия накрайник, които са директно свързани към акумулатора (минуса отива в кутийката с високотоковите бушони, която е закачена на плюсовата клема). Относително лесно е да проследиш кабела и да провериш дали в двата му края има проблем. Разбира се, провери и бушона дали е здрав. Той е 70 или 80 ампера.
                    Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
                    ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

                    Коментар


                      #11
                      Кола

                      Ако е такава това е хидравлика но вместо ремък има електомоторче което движи хидравличната течностна някой Шкоди е така и седи в бронята и вярно кабела прави проблеме нещо такова http://olx.bg/el-hidravlichna-pompa-...ra-g-i52140402
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Да такава е. Благодаря ви колеги, ще проверя този захранващ кабел и ще ви пиша да ви кажа какво е станало. Колкото то лампичката да такава е жълт триъгълник с удивителна. И ми изписва че имам проблем с копчето за заключване на прозорзите и за прибиране на огледалата, най-дероятно са разкачени.

                        Коментар


                          #13
                          Velislav88 написа:
                          Колкото то лампичката да такава е жълт триъгълник с удивителна. И ми изписва че имам проблем с копчето за заключване на прозорзите и за прибиране на огледалата, най-дероятно са разкачени.
                          Според мен ти казва, че не ти е направено обучение за крайните положения. Ако стъклата и огледалата ти работят от копчетата, значи е това. За целта трябва да направиш следната процедура ЗА ВСЯКО СТЪКЛО - натискаш бутона за сваляне на стъклото и го държиш натиснат докато слезе до долу; задържаш натиснат бутона няколко секунди както е в долно положение; натискаш бутона в посока вдигане на стъклото и го държиш натиснат докато се вдигне; продължаваш да държиш натиснат бутона няколко секунди докато стъколото си е напълно затворено. Може да се наложи за някое стъкло да направиш процедурата 2-3 пъти, докато на него му хареса, лампата с удивителната изгасне и спрат да се изписват предупежденията за проблеми на дисплея.
                          Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
                          ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

                          Коментар


                            #14
                            Ще проверя и това нещо, по принцип на мен ми изписва Windows safety unavailable.

                            Коментар


                              #15
                              А не ти ли свети лампата за волана? Едно червено малко воланче?Би трябвало ако имаш проблем с електроусилвателя, да свети тя... Поне така си мисля?Да ползвам и аз темата на колегата с въпрос към всички кромаджии:Абе тия коли уж електроусилвател имат, а моят волан си се върти доста тежко. В смисъл, върти си се нормално, но например на Капата, която е с обикновена хидравлика, се върти МНОГО по-леко.Карал съм Пунто с електро-усилвател, онова направо се върти с кутре. При Кромата (поне при моята), не е така...А иначе си тества при палене и си гасне въпросната червена лампа, не ми записва грешка.При вас как е?

                              Коментар

                              Working...
                              X