искам да попитам когато си купуваш акумолатор играели няква роля алтернатора колко ампера е
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
алтернатор
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Завода производите е написал за коя кола колко трябва да бъде акумулатора колко Аh , колко Ah стартов ток.Много хора се заблуждават и купуват акумулатори със по голяма сила на тока и сила на стартови ток.Защо?Защото ако приемем че караме Уно 1.1 и завода дава за него акумулатор 55Ah и 300Ah стартов ток , а ние сложим акумулатор 80Ah и 500 Ah стартов ток . какво се получава :1 .>>> Алтернатора се товари много ,следствие на това заминават четките му , започват да свирят лагерите а, в най-добрия случаи гори релето за зареждане или свири ремъка.2 .>>> Стартов тока ??? Къде ли отива той ? Ами къде отива в стартера. А така стартера се въри със много повече обороти от предписаните му ( ама ни се радваме че ДВГ пали много бързо) да ама тая радост не е на хубаво. След време и стартера отива за ремонт.Така че не се лъжете да купувате акумулатори със по голяма мощност.Аиде малко от горе да, ама не и като един приятел . На рено 5 сложи 84 Аh скумулатор и после вика що ми свири ремъка , ми щото алтернатора неможе да насмогне да зареди тоя голям ти ми акумулатор.По въпроса от темта съм отговорил в точка 1Поздрави,НСО Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
 IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
 1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
 2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: алтернатор
 
 значи спокойно можеш да и сложиш 50-60 Ah акумулатор. Но не и повече .jarulmo написа:и сега съм с акумолатор 55 аhjarulmo написа:колата е фиат уно 88 година 1.5 бензинВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
 IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
 1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
 2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 За акумулатора.......
 
 Всичко написано от НСО е пална заблуда.Какъвто и акумулатор да се сложи няма никакво значение за стартера и алтернатора.Токовете,които ще протичат през тях ще бадат едни и сащи независимо от вида на акумулатора.Следователно и натоварването в процес на работа ще баде едно и също.Единствено не е икономически изгодно да се слага по голям акумулатор от предписания от завода производител.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И аз бих се присъединил към последното мнение.По голям акумулатор като капацитет означава само по дълго време за зареждане при еднакви условия (ток на зареждане). Допустимия ток на зареждане на по големия акумулатор разбира се е по голям, но от това не произлиза твърдението че в автомобила той ще се зарежда с по голям ток. По закона на ОМ токът който протича е обратнопропорционален на вътрешното съпротивление. А разликата му при един 45A/h и един 65A/h не е толкова голяма. Има доста изследвания по въпроса за връзката между капацитета и вътрешното съпротивление на оловните акумулатори и е доказано че между тях няма явна зависимост.По отношение на стартера положението е същото. Токът който ще отдадат 2 различни акумулатора при еднакви други условия зависи отново от вътрешното им съпротивление. И понеже то не е много по различно, а във веригата учавства и съпротивлението на самия стартер което е десетки пъти по голямо, токът който ще протече няма да има големи разлики.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Оборотите с които се върти алтернатора зависят не от големината на акумулатора, а от оборотите на двигателя. Респективно изнасянето на четките, по никакъв начин не зависи от големината на акумулатора. Подобно е положението и с лагерите и ремък. Релето е сложено там за да ограничи подаваното напрежение от алтернатора в определен диапазон и при достигане на пълен заряд на акумулатора да спре подаване на ток към него. Големия акумулатор по никакъв начин не му променя работния режим, само малго го удължава. 2. Имаше една формула I = U/R. При положение, че U и R са константа как се променя големината на I ????????HCO написа:Завода производите е написал за коя кола колко трябва да бъде акумулатора колко Аh , колко Ah стартов ток.1 .>>> Алтернатора се товари много ,следствие на това заминават четките му , започват да свирят лагерите а, в най-добрия случаи гори релето за зареждане или свири ремъка.2 .>>> Стартов тока ??? Къде ли отива той ? Ами къде отива в стартера. А така стартера се въри със много повече обороти от предписаните му ( ама ни се радваме че ДВГ пали много бързо) да ама тая радост не е на хубаво. След време и стартера отива за ремонт.Поздрави,НСО 
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Тук колегата е дал пример, защо не е добре да се сложи акумулатор с по-висок ток от нормалния .Но има и едно друго нещо, колкото и голям акумулатор да напъхаш, ако алтернатора няма капацитет да го зареди резултата ще е нулев - акумулаторът ще се скапе много бързо, алтернатора също ще сдаде багажа, щото не може постоянно да бачка на максимума. Ако ти се сменя акумулатор и алтернатор след 1-2 години, няма проблеми.П.С. Към последните няколко мнения: Не се вдребнявайте за 5 AhHCO написа:Така че не се лъжете да купувате акумулатори със по голяма мощност.Аиде малко от горе да, ама не и като един приятел . На рено 5 сложи 84 Аh скумулатор и после вика що ми свири ремъка , ми щото алтернатора неможе да насмогне да зареди тоя голям ти ми акумулатор.НСО написа:значи спокойно можеш да и сложиш 50-60 Ah акумулатор.ilkor написа:А разликата му при един 45A/h и един 65A/h не е толкова голяма.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Алтернатора няма такъв параметър капацитет - той дава определен максимален ток. По големия акумулатор ще се зарежда по дълго но и по малко. Капацитета с който трябва да се зареди акумулатора не е функция от собствения му капацитет а от енергията която си потребил от него.Ако примерно фаровете светят 1 час от 2 еднаквозаредени акумулатора с различен капацитет после алтернатора ще върне еднакво количество заряд и в двата независимо че единия е с по висок капацитет. И ще го направи за едно и също време защото токът с който ще се зареждат е еднакъв.Но има и едно друго нещо, колкото и голям акумулатор да напъхаш, ако алтернатора няма капацитет да го зареди резултата ще е нулев
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега много компетентно се изказваш но за съжаление напълно погрешно особено в часта за стартовия токHCO написа:Завода производите е написал за коя кола колко трябва да бъде акумулатора колко Аh , колко Ah стартов ток.Много хора се заблуждават и купуват акумулатори със по голяма сила на тока и сила на стартови ток.Защо?Защото ако приемем че караме Уно 1.1 и завода дава за него акумулатор 55Ah и 300Ah стартов ток , а ние сложим акумулатор 80Ah и 500 Ah стартов ток . какво се получава :1 .>>> Алтернатора се товари много ,следствие на това заминават четките му , започват да свирят лагерите а, в най-добрия случаи гори релето за зареждане или свири ремъка.2 .>>> Стартов тока ??? Къде ли отива той ? Ами къде отива в стартера. А така стартера се въри със много повече обороти от предписаните му ( ама ни се радваме че ДВГ пали много бързо) да ама тая радост не е на хубаво. След време и стартера отива за ремонт.Така че не се лъжете да купувате акумулатори със по голяма мощност.Аиде малко от горе да, ама не и като един приятел . На рено 5 сложи 84 Аh скумулатор и после вика що ми свири ремъка , ми щото алтернатора неможе да насмогне да зареди тоя голям ти ми акумулатор.По въпроса от темта съм отговорил в точка 1Поздрави,НСО HONDA I-VTEC HONDA I-VTEC
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Има една много хубава програма казва се AUTODATA има много информация за колите.Или другия вариант е книжката на автомобила.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
 IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
 1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
 2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар