искам да попитам когато си купуваш акумолатор играели няква роля алтернатора колко ампера е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
алтернатор
Collapse
X
-
Завода производите е написал за коя кола колко трябва да бъде акумулатора колко Аh , колко Ah стартов ток.Много хора се заблуждават и купуват акумулатори със по голяма сила на тока и сила на стартови ток.Защо?Защото ако приемем че караме Уно 1.1 и завода дава за него акумулатор 55Ah и 300Ah стартов ток , а ние сложим акумулатор 80Ah и 500 Ah стартов ток . какво се получава :1 .>>> Алтернатора се товари много ,следствие на това заминават четките му , започват да свирят лагерите а, в най-добрия случаи гори релето за зареждане или свири ремъка.2 .>>> Стартов тока ??? Къде ли отива той ? Ами къде отива в стартера. А така стартера се въри със много повече обороти от предписаните му ( ама ни се радваме че ДВГ пали много бързо) да ама тая радост не е на хубаво. След време и стартера отива за ремонт.Така че не се лъжете да купувате акумулатори със по голяма мощност.Аиде малко от горе да, ама не и като един приятел . На рено 5 сложи 84 Аh скумулатор и после вика що ми свири ремъка , ми щото алтернатора неможе да насмогне да зареди тоя голям ти ми акумулатор.По въпроса от темта съм отговорил в точка 1Поздрави,НСОВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Re: алтернатор
jarulmo написа:jarulmo написа:колата е фиат уно 88 година 1.5 бензинВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
За акумулатора.......
Всичко написано от НСО е пална заблуда.Какъвто и акумулатор да се сложи няма никакво значение за стартера и алтернатора.Токовете,които ще протичат през тях ще бадат едни и сащи независимо от вида на акумулатора.Следователно и натоварването в процес на работа ще баде едно и също.Единствено не е икономически изгодно да се слага по голям акумулатор от предписания от завода производител.
Коментар
-
И аз бих се присъединил към последното мнение.По голям акумулатор като капацитет означава само по дълго време за зареждане при еднакви условия (ток на зареждане). Допустимия ток на зареждане на по големия акумулатор разбира се е по голям, но от това не произлиза твърдението че в автомобила той ще се зарежда с по голям ток. По закона на ОМ токът който протича е обратнопропорционален на вътрешното съпротивление. А разликата му при един 45A/h и един 65A/h не е толкова голяма. Има доста изследвания по въпроса за връзката между капацитета и вътрешното съпротивление на оловните акумулатори и е доказано че между тях няма явна зависимост.По отношение на стартера положението е същото. Токът който ще отдадат 2 различни акумулатора при еднакви други условия зависи отново от вътрешното им съпротивление. И понеже то не е много по различно, а във веригата учавства и съпротивлението на самия стартер което е десетки пъти по голямо, токът който ще протече няма да има големи разлики.
Коментар
-
HCO написа:Завода производите е написал за коя кола колко трябва да бъде акумулатора колко Аh , колко Ah стартов ток.1 .>>> Алтернатора се товари много ,следствие на това заминават четките му , започват да свирят лагерите а, в най-добрия случаи гори релето за зареждане или свири ремъка.2 .>>> Стартов тока ??? Къде ли отива той ? Ами къде отива в стартера. А така стартера се въри със много повече обороти от предписаните му ( ама ни се радваме че ДВГ пали много бързо) да ама тая радост не е на хубаво. След време и стартера отива за ремонт.Поздрави,НСО
Коментар
-
HCO написа:Така че не се лъжете да купувате акумулатори със по голяма мощност.Аиде малко от горе да, ама не и като един приятел . На рено 5 сложи 84 Аh скумулатор и после вика що ми свири ремъка , ми щото алтернатора неможе да насмогне да зареди тоя голям ти ми акумулатор.НСО написа:значи спокойно можеш да и сложиш 50-60 Ah акумулатор.ilkor написа:А разликата му при един 45A/h и един 65A/h не е толкова голяма.
Коментар
-
Но има и едно друго нещо, колкото и голям акумулатор да напъхаш, ако алтернатора няма капацитет да го зареди резултата ще е нулев
Коментар
-
HCO написа:Завода производите е написал за коя кола колко трябва да бъде акумулатора колко Аh , колко Ah стартов ток.Много хора се заблуждават и купуват акумулатори със по голяма сила на тока и сила на стартови ток.Защо?Защото ако приемем че караме Уно 1.1 и завода дава за него акумулатор 55Ah и 300Ah стартов ток , а ние сложим акумулатор 80Ah и 500 Ah стартов ток . какво се получава :1 .>>> Алтернатора се товари много ,следствие на това заминават четките му , започват да свирят лагерите а, в най-добрия случаи гори релето за зареждане или свири ремъка.2 .>>> Стартов тока ??? Къде ли отива той ? Ами къде отива в стартера. А така стартера се въри със много повече обороти от предписаните му ( ама ни се радваме че ДВГ пали много бързо) да ама тая радост не е на хубаво. След време и стартера отива за ремонт.Така че не се лъжете да купувате акумулатори със по голяма мощност.Аиде малко от горе да, ама не и като един приятел . На рено 5 сложи 84 Аh скумулатор и после вика що ми свири ремъка , ми щото алтернатора неможе да насмогне да зареди тоя голям ти ми акумулатор.По въпроса от темта съм отговорил в точка 1Поздрави,НСОHONDA I-VTEC
Коментар
-
Има една много хубава програма казва се AUTODATA има много информация за колите.Или другия вариант е книжката на автомобила.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар