Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 или Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    zlatarov написа:
    Е най-малкото, че читав дизел немаш шанс да намериш за парите на бенз. А от тук ако имаш 3к за кола и ги дадеш вс за хубав дизел... Немаш за обслужване Не е само обслужването, а поддържането макар и на един от най-здравите дизели. Карал съм 4години 2.0хди и ми е ясно поддръжка какво означава
    Това трябва да е нещо френско, а там цените са наистина безумни. Сега започна да ми светва, защо си мислиш лоши неща за дизеларките :D Питай Дурекса, защо иска рендето му да е с италиански ДВГ :D
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #77
      M5kov написа:
      Dido_Lyubenov написа:
      И кое е на далавера ?
      При бензинката имаш ПАРНО Колкото и да ми е кеф да карам дизелова кола, предпочитам да имам парно, че предната зима простудих детето
      Че аз си имам климатик ! Като му кажа да държи 24* и нема грижи. Зимата паля, свалям малко сняг от колата и вътре вече се е затоплило и джамовете размразени. За не-повече от 2-3 минути. Как изобщо си помисли че ми е студено през зимата ?
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #78
        Бъркаш! Карал съм на мах този мотор и просто му думнах гарнитурата и имах възможността да го махна. Разликата между хди и дци е огромна , но явно не си на ясно хди е един от най-здравите мотори съвместно разработен с фиат... Ама тези неща са подробности.
        Fiat Marea 2.4 JTD+
        Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
        Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
        Renault 19/1.7mi/ - crash

        Коментар


          #79
          Добре бе emzo и Dido - убедихте ме, че дизела е по-добрия избор. Следващата ми кола ще е италиански дизел. Остава да реша на кой двигател да се спра, съобразно контекста на разговора -здравина, икономия, пък ако има и приличен вървеж... 1.9 TD 751.9 TD 100,1.9 JTD 105,1.9 JTD 110,2.4 JTD

          1.9 JTD 110hp
          Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

          Коментар


            #80
            M5kov написа:
            Dido_Lyubenov написа:
            И кое е на далавера ?
            При бензинката имаш ПАРНО Колкото и да ми е кеф да карам дизелова кола, предпочитам да имам парно, че предната зима простудих детето Редактирано:Какво ми липсва в дизеловата кола:- ВървежаКакво НЕ ми липсва в дизеловата кола:- Земетресението при палене- Земетресението при гасене- По-шумният двигател- Лютата миризма, когато си отвориш прозореца на паркинга при запален автомобил- Слабото парно
            Купи си кола, не курник.Проблема с парното, жабарите са го решили през 2001ва година още.Всички други точки се отнасят за курника.Да не ти ровя темите за мареата
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #81
              emzo написа:
              Да не ти ровя темите за мареата
              А, няма смисъл, аз си знам, че беше курник Тя си имаше и подгрев и нов радиатор сложих и пак фуфлек...Карам 2-3 служебни дизелчета и впечатленията са общи, не само на база мареата При нея и без дебитомер, пак ми липсва вървежа й
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #82
                Ама заблуждаваш хората ! Затуй съм по-остър Електрическото парно се справя отлично, да не кавам, че духа по=бързо от бензинка топло.Просто има хора дето от инат не си признават, че предпочитат дизела.Ей виж го оня безсмъртния, хвалеше метана, газта и накрая дизел кара.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #83
                  emzo написа:
                  Либър 1.8 131к.с. минимум разход при оптимални смеси - 8.0/100 газ с климатик и скорост 100км/ч --------> 8*1.19=9.52лв.147 мжет 3.9/100 с климатик и скорост 100км/ч ---------> 3.9 * 2.60 = 10.14лв.За някви стотинки говорим тука.
                  emzo написа:
                  Все пак колата има 6та предавка + софтуерни жокери.
                  Какъв би бил разхода на 147 мжет без "софтуерни жокери"? Все пак 99% от потребителите не ползват жокери.Ще предположа 4,4/100 => 11,44лв. Почти 2лв на 100км или 20% разлика. Иначе и на мен ми харесват дизелите. Особено когато са служебни.Но тук данъка на дизеловите МПС-та е 310^, а на бензиновите - 92^.
                  Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                  Коментар


                    #84
                    И пак стигаме до това, че болшинството иска да кара дизели, но има един мит за чупливи маховици, турбини и инжектори и се стряска от този мит.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #85
                      аз имам лично коли и дизелова и газ-бензин,е какво да кажа,печката си е печка,а що се отнася до чупенето на турбини ,маховици и дюзи,то това зависи от две неща-избора на читав автомобил и неговата добра експлоатация след покупката.

                      Коментар


                        #86
                        zlatarov написа:
                        Бъркаш! Карал съм на мах този мотор и просто му думнах гарнитурата и имах възможността да го махна. Разликата между хди и дци е огромна , но явно не си на ясно хди е един от най-здравите мотори съвместно разработен с фиат... Ама тези неща са подробности.
                        Не става въпрос за здравина, а за цена и някои качества. Карам френски бус със HDI мотор - не е много читав. JTD се държи по-добре и цените за италианските машини са по-ниски като цяло отколкото за френските. Няма да сравняваме два или три детайла, казвам общо.
                        OpenGL написа:
                        Добре бе emzo и Dido - убедихте ме, че дизела е по-добрия избор. Следващата ми кола ще е италиански дизел. Остава да реша на кой двигател да се спра, съобразно контекста на разговора -здравина, икономия, пък ако има и приличен вървеж... 1.9 TD 751.9 TD 100,1.9 JTD 105,1.9 JTD 110,2.4 JTD
                        Това вече е по-труден въпрос. Зависи какво очакваш и какво искаш от тоя мотор. Не ти препоръчвам 1.9 ТД75 - тромавичък и не е по-икономичен от 1.9 ТД100, дори ще гори повече. Карам ТД100 вече 6 години и съм си доволен от машинката. Нямам "странни" проблеми, доста пъргав мотор въпреки че е дизел, ускорението е по-добро от аналогичен JTD, но се усеща по-малката мощност в сравнение с 1.9 JTD115 - по баирите( наскоро взех Стило с този мотор и от там са ми наблюденията), по-добре се държи като цяло от JTD105 ( това и няколко човека са ми го казвали, освен личните ми наблюдения). И като си направя една глупава сметка, 1.9 JTD ХХХ не е по-икономичен от ТД100. От друга страна, тези коли (ТД ХХХ) вече са доста стари и от това следват някои други подробности. Подръжката на изброените 1.9 ... е почти без разлика, тъй като се използва един и същ базов мотор, с разлики в горивната система и цилиндровата глава. Ремъци, ролки, масла и филтри са единтични. За 2.4 не мога да дам мнение. По-новото си е по-ново, както и да го погледнеш. Само не вземай кола, която е "живяла" по на север от Италия, че от това сега ме боли глава с "реставрацията" на Стило -то. То е 6 години по-ново от Мареата, а изглежда поне 6 г. по-стар, като му видиш ръждата и изядения от химии радиатор на климатика. Това е което мога да сопделя от лични наблюдения.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #87
                          Значи, като цяло препоръчваш TD пред JTD. По-добро ускорение от JTD 105 (единствено отстъпва на JTD 115 по баирите) и също толкова икономичен.

                          1.9 JTD 110hp
                          Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                          Коментар


                            #88
                            Както виждаш с JTD-тата се въздържаме от коментар.Ето коментарът на колегата от предната страница за средният ми разход за 1г от 6,3/100:"Абе бая зор ще трябва, за да изгоря 6/100 дизел с ТД100, ама айде"Стана ми интересно какъв му е средния разход с ТД100, ама чак сега се престрашавам да попитам... Колега?
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #89
                              Aaaa не знам кой човек би взел тд пред jtd, ако има парите за jtd.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #90
                                Dido_Lyubenov написа:
                                Това вече е по-труден въпрос. Зависи какво очакваш и какво искаш от тоя мотор. Не ти препоръчвам 1.9 ТД75 - тромавичък и не е по-икономичен от 1.9 ТД100, дори ще гори повече. Карам ТД100 вече 6 години и съм си доволен от машинката. Нямам "странни" проблеми, доста пъргав мотор въпреки че е дизел, ускорението е по-добро от аналогичен JTD, но се усеща по-малката мощност в сравнение с 1.9 JTD115 - по баирите( наскоро взех Стило с този мотор и от там са ми наблюденията), по-добре се държи като цяло от JTD105 ( това и няколко човека са ми го казвали, освен личните ми наблюдения). И като си направя една глупава сметка, 1.9 JTD ХХХ не е по-икономичен от ТД100.
                                Това някакъв майтап ли е?....Дори jtd80 е по-пъргаво от ТД100 в каквото и да е купе. Разхода на ТД е винаги с почти 1литър нагоре при еднакви други условия. Или не си карал нормално jtd или наистина се майтапиш.
                                Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

                                Коментар

                                Working...
                                X