Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвети за побългаряване и реставрация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвети за побългаряване и реставрация

    Здравейте . Искам помощ и съвети какво да го правя това, (само тази резка е и дето е била скобата другаде няма напукано или скъсано)http://store.picbg.net/pubpic/8B/2B/...2b.jpgувих го уж с "бишот" лента, но се оказа, че не е бишот, ами някаква гумена лента, която се разтяга и залепва просто сама за себе си, увих и с изолирбанд, но файда от горещото се обърна и всичко в лепило...тук се вижда и от вътре тая лентаhttp://store.picbg.net/pubpic/D2/EE/....jpgИскам да питам и за товаhttp://store.picbg.net/pubpic/CE/CE/...41.jpgтова ми е плочката за газта, вижда се от тая същата лента как съм омотал една навивка, но нищо не уплътнява, та там преди нямаше нищо, да я махам или да измисля друго, за да не смуче въздухИ за какво е това , сигурно пак някое побългаряване или заради газтаhttp://store.picbg.net/pubpic/1C/51/...51.jpgтова е маркуча дето е от пластмасата отпред край решетката и отива към филтърната кутияБлагодаря Ви
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    #2
    кола

    /заради газта е/ Но нещо нети е работела както трябва и е имало ДУМ Намери от друга кола и смени маркуча
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      /заради газта е/ Но нещо нети е работела както трябва и е имало ДУМ Намери от друга кола и смени маркуча
      И аз така си мислех, но все си мисля, че ако взема някакъв и то ще е нацепен...А за плочката, нея какво да я правя и все пак ако някой даде добра идея как да го оправя този
      Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

      Коментар


        #4
        Ето какво сътворих, но нещо ме е страх да го сложаhttp://store.picbg.net/pubpic/D1/E4/...2d1e4.jpg1во го лепнах с малко лепило от тия секундните и после с 1 парцалче отгоре и пак лепило, здраво стана, но ме притеснява, че сигурно лепилото не е маслоустойчиво и да не вземе да се троши или не знам и аз и да отиде към двигателя...
        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

        Коментар


          #5
          Такива експерименти съм си правил с каучуково лепило, но и с доста повече тъкан. Става, не е да не става.

          Коментар


            #6
            Salvador написа:
            Такива експерименти съм си правил с каучуково лепило, но и с доста повече тъкан. Става, не е да не става.
            Ако не успя да намеря маркуч, какво да правя, да се мъча да го махам това и да го лепя със по-добро и маслоустойчиво лепило или да го оставям така Дали има риск ако го оставя така
            Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

            Коментар


              #7
              Тоя маркуч по моргите струва 10 -20 лв защо се мъчиш? Намират се и здрави, така че потърси.Аз на бравото като се сцепи (от гръм в колектора) го залепих с подсилен скоч, черен има го и сив, дори и да гръмне ще се сцепи на друго място. Ама за 20лв не си заслужава да се занимаваш.
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #8
                cs_aleksandar написа:
                Тоя маркуч по моргите струва 10 -20 лв защо се мъчиш? Намират се и здрави, така че потърси.Аз на бравото като се сцепи (от гръм в колектора) го залепих с подсилен скоч, черен има го и сив, дори и да гръмне ще се сцепи на друго място. Ама за 20лв не си заслужава да се занимаваш.
                Саше, те точно тоя маркуч го няма никъде, ни нов ни стар, проблема се появява защото не се завиват болтовете на тампоните на дебитомера и той се цепи от температура и вибрации, не е от газта.Моментното лепило ще се натрощи и ще падне, черен силикон за гарнитура и бинт, казах ти оше преди време, ама си иска мазане с пръсти. За плочката на газта пробвай с лента от вътрешна гума, само не един слой. пп Гатьо, Сори че ти затворих в събота ама нямаше как, сори.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  cs_aleksandar написа:
                  Тоя маркуч по моргите струва 10 -20 лв защо се мъчиш? Намират се и здрави, така че потърси.Аз на бравото като се сцепи (от гръм в колектора) го залепих с подсилен скоч, черен има го и сив, дори и да гръмне ще се сцепи на друго място. Ама за 20лв не си заслужава да се занимаваш.
                  Саше, те точно тоя маркуч го няма никъде, ни нов ни стар, проблема се появява защото не се завиват болтовете на тампоните на дебитомера и той се цепи от температура и вибрации, не е от газта.Моментното лепило ще се натрощи и ще падне, черен силикон за гарнитура и бинт, казах ти оше преди време, ама си иска мазане с пръсти. За плочката на газта пробвай с лента от вътрешна гума, само не един слой. пп Гатьо, Сори че ти затворих в събота ама нямаше как, сори.
                  Няма проблем. Уж го залепих доста яко, с поксипол и парче плат стана здраво пък ще видим.За плочката говориш вътрешна гума от велосипед , чудя се да я бутам ли сега е здраво хваната, пробвах с ръка да я мърдам ама не става, явно доста съм я постегнал.Проблема сега е друг, като тръгна да стягам скобата на този маркуч за плочката, скобата се измества и не мога да я сложа като хората, някакви идеи как да я застопоря, че и самият маркуч краят му е откършен малко и увих го с изолирбанд. Скобата се мести, за дето го олепих маркуча и малко стана неравно там...За маркуч, уж намерих... но момчето вика ще проверя, никакъв не писа, никакъв не вдига телефона и се издразних и реших да си правя мояП.П. Сега като се сетих се чудя, дали изобщо е добре идея да се слага нещо на тази плочка, че е с 3винтчета по края и да не вземе после да не мога да ги стегна хубаво или да ги стегна и с времето да се разхлабят? Дали ще успеят да пробият гумата и да захванат желязото
                  Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                  Коментар

                  Working...
                  X