Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за мнение Фиат Стило - хубава ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Salvador, с какъв мотор е Мареята, която описваш ? Подразбира се, че е бензинка, но 1.6 или 1.8. Маслото докосва ли го, коя е годината и какво пише на километража ?

    1.9 JTD 110hp
    Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

    Коментар


      #17
      Salvador написа:
      Имах предвид, че на запад е далеч по-вероятно някой да остави за продаване при дилъра работеща кола, отколкото в БГ.Не смятам, че моят случай е изключение, защото има доста хора, които купуват, сменят консумативи и нататък само сипват бензин и чат-пат масло.В последните години автопазарът се ориентира към дизела. Това е другия фактор. Няма какво да се лъжем, числата са лесни за проверка- ако не се кара на алтернативно гориво, разходите на дизеловия мотор са 15-20% по-ниски. Вярно, скъпи са им за решаване проблемите като възникнат...ама тоя момент рядко идва преди километража да обърне 300 хиляди.Дори и аз, дето не понасям дизел дори да го слушам как ми ромоли наблизо, да не говорим пък да го карам, ако сега мога да си купя чисто нова кола и нямам опция за алтернативно гориво, при всички случаи ще избера дизелова. Просто цената на километър пробег е по-ниска.И това положение на пазара не е от вчера, а от 6-7 и повече години. От там вероятността за намиране на добра бензинова кола нараства значително. Говорим за нормално поддържана и на нормални за годините си километри (колкото и да е относително).Бензинът вече не е масова технология. За сметка на това, ако преди дизелите бяха често в отлично здраве и без забележки, сега това е масовата технология и са им съдрани шушоните от каране. Замислете се- ако утре можете да харчите 20% по-малко за транспорт...какво ще направите- ще спестите разликата или ще карате 20% повече...
      И какво е по евтиното на дизела,нафтата е по скъпа от бензина да не говорим ,че всички части за дизела са доста по скъпи от бензиновите ,единствено дизела издържа малко повече на натоварвания заради по високия си въртящ момент при по ниски обороти.Когато рухне компресията при дизела зимата какво става ,докато при бензина палиш и дим да те няма.Може би електрониката при бензинките е малко по капризна но при добро потдържане и тя не създава толкова проблеми.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #18
        Горивото е незначително по-скъпо (в БГ), но разходът е по-малък. При това не е малка разликата. Реално ако гледаме на нещата-маховик, турбина, дюзи и DPF на дизела ще рухнат много преди компресията. При качеството на горивото в БГ най-често страдат дюзите-маховика вече е до режим на каране, турбината е до поддръжка-ако се кара с хубаво масло и се сменя редовно, рядко турбината ще ти гръмне преди остатъка от мотора.Номера при дизела е обаче не да ги правиш тия неща,а да го продадеш малко преди да станат за смяна. Което и всъщност се прави на запад-като си наближи края на ресурса (а има много показатели, по които това може да се следи), просто отива при дилъра за 200-300 евро и се прави първоначалната вноска за следващата.Риска от скъпите ремонти остава за следващия собственик по трасето. Иначе мойта баба е бензинова, 1.6, 2002 година. Километраж...показва към 150 хиляди, за които нямам никакви надежди да са реални. Не съм проверявал в компютъра какво пише- нямам кабели, не съм я карал още на диагностика. Масло дали пипа не знам, защото още не я карам. Минал съм 200-300 км с нея. Ще я подкарам повече като и се сменят ремъка и маслото и сложа газова. По груби сметки, за тия километри дето съм минал...разходът излиза 11-12 градско, което не знам много ли е, малко ли е за 1.6 мотор, ама май е много, та може и да и има нещо, дето не се вижда на пръв поглед.За сега стои като резервна кола-след 1-2 месеца ще се занимавам с нея.

        Коментар


          #19
          krasimir_77 написа:
          чел съм тук чи на 1,8 имало проблем с вариатора.
          Чел съм тук, че 1.2 имат проблем с мотора, клапани, КВ ....Ако се сещаш на къде отивам ....@Salvador - какво ме интересува мен или автора на темата, че твоята кола е била обслужена ?Какво е общото между мареа и стило ? Даже и емблемите им не са еднакви.-------Славчо, 1.8 мотора в купето на стило комби е по-добър вариант от стоково жтд115.Мотора е невероятен. ЕКУто е оптималния избор за стило. ГИ гледай да е ОБД.Отивай и я гледай, конкретния екземпляр на снимки изглежда добре.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Общото на Мареа 1.6 след 2000 година и Стило е....мотора.

            Коментар


              #21
              Това стило не е ли с хитачи Какъв проблем е вариатора ??, освен че мотора има дизелов шум досега не съм чул някой да си е счупил мотора от вариатора, с мойта минах около 40К километра с тракащ вариатор и никакъв проблем не съм имал, отделно тези вариатори се рециклират за 100лв и си става нов, не е нужно човек да се оръсва 300лв за нов
              punto HGT

              Коментар


                #22
                Salvador написа:
                Общото на Мареа 1.6 след 2000 година и Стило е....мотора.
                А къде в темата се говори за 1.6 Дидич, с Хитачи е. Евро 3, 2 или 3 ламбда сонди, доколкото знам и на тях не могат да им баят.Проблема с вариатора е, че някой чул нещо, ама реално е недочул и почва да тръби. А проблем няма.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Аз си купих Stilo 1.9jtd-115к.с. multiwagon, преди около месец. За сега съм доста доволен. Огормен багажник, отлично ускорение, доста стегната возия и най-вече доста приемлив разход. Не я юркам и поради тази причина ми дава следния разход: 3.5-4.0/100 при 90км.ч; 4.5-5/100 при 110км.ч. Градско 6.3 - 7.5/100. Без да знам или да обърна внимание съм си купил товарна такава, категория N1. Поради този факт и че отговаря на ЕВРО3, данъка ми е 4.55лв. Разпознава се по металната решетка в багажника. Така тя ти дава и възможност да товариш във височина, защото няма как да изпадне на пред. Естествено е кола втора ръка и ми дава ядове. Не е била карана много време и сега почват да се появяват разни ядове. Взех я за 4000лв и беше на 128000км. За един месец и навъртях над 3000км. и смятам, че удари пика на разработване на частите, които трябва да се сменят. Много коли съм карал, сменял и т.н. Различни марки, модификации и модели. Определено смятам, че в Стилото са вкарали много мисъл и желание. Всичко си е на мястото, нищо не е в повече или в недостатък. Двигателя си приляга чудесно на купето. Винаги имаш тяга когато ти трябва. Отчитам като недостатък това, че предницата е доста ниска, за сметка на задницата. Често ми се налага да карам и почерни пътища и това малко ме дразни. Но предпазната кора от долу си върши работата. Гледай да си купиш кола, която има такава, много е полезна. Даже и при неравни участъци на асвалт, също закачах. За сметка на това на заден ход успях да кача бордюр висок около 40 см. без по никакъвв начин да нанеса повреда по колата.

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    -------Славчо, 1.8 мотора в купето на стило комби е по-добър вариант от стоково жтд115.Мотора е невероятен. ЕКУто е оптималния избор за стило. ГИ гледай да е ОБД.Отивай и я гледай, конкретния екземпляр на снимки изглежда добре.
                    Емо, ще се разходя да я огледам и ще преценявам, много ми се иска да я взема, но трябва да си я позная. Не случайно съм се спрял на тоя мотор.А бравото няма да го продавам, даже му се търси кожен салон
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Аз мога да кажа само хубави работи за Стилото като цяло.Според мен взимай смело, който екземпляр ти допадне на теб
                      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                      Коментар


                        #26
                        Добър мотор , без колата да е някаква бегачка , просто окачване и добра цена като цяло .Пие масло , но в рамките на разумното .Поне 300 за да не кажа 400 лв може би ще свалиш което си е почти половината цена за ГИ с тороидална бутилка и ОБД комуникация .Отделно си е почти комби ... само плюсове :DМинуса за мен -колата е ниска / задното гърне е най-ниската точка отзад и е така безумно е завъртяно че ...... Всъщност като стана въпрос за данъка , някой може ли да каже какъв е данъка на Стило с такъв мотор за София - не съм в час с новите данъци
                        Bravo 1.9 Mjet/120

                        Коментар


                          #27
                          жтд 115-197лв.Над 100 коня не признават катализатора.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #28
                            1.8-133 ?
                            Bravo 1.9 Mjet/120

                            Коментар


                              #29
                              xx_x написа:
                              1.8-133 ?
                              Мисля, че е около 200лв, но като стане на 14 години ще падне до 120-130лв, аз съм с регистрация СО и ми е 170лв, тая година платих 110лв.
                              punto HGT

                              Коментар


                                #30
                                xx_x написа:
                                Добър мотор , без колата да е някаква бегачка , просто окачване и добра цена като цяло .Пие масло , но в рамките на разумното .(
                                Колко все пак пие масло, че по-стария 1.8 115 к.с и той май обича да погорва. Май вентилките по принцип си цоцкат.

                                1.9 JTD 110hp
                                Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                                Коментар

                                Working...
                                X