Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за мнение Фиат Стило - хубава ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моля за мнение Фиат Стило - хубава ли е?

    Мисля че е време да се оборудвам с комби, въдиците стават все повече и жената и нейните багажи също, играчки ала бала, та да питам за Фиат стило хубава ли е ? Моля за вашето мнениепп за това става дума http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...4&slink=6wdn4q
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    #2
    Aз като обикновен юзър съм страшно доволен от колата - икономична, здрава, голямо вътрешно пространство (с дете сме), комфортна на дълъг път

    Коментар


      #3
      Мда, готина колица.Аз няколко пъти заглеждах ей тази обява, ама знам, че няма да вземеш дизел http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...dx0bИначе аз съм на друга вълна :}http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...2&slink=6wdv6s
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Има АСР или ЕСП, повечето комбита нямат и радиото свири мп3.Вкарвай в сервиз, мери компресия и я отнасяй.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Доста такива гледах по автокъщите пролетта.Честно казано...изобщо не съм очарован, ама за парите, дето им търсят търговците- толкова. Срещат се и доста запазени. Комби, особено бензиново, е голяма рядкост. Комфортът във ФИАТ...относителна работа и въпрос на навик.

          Коментар


            #6
            Дизел, комби и за тея пари, а и като гледам състоянието е поне на 250 000 км.Никой не продава читава и икономична кола на малко км за без пари.Ама както каза колегата- за толкова пари-толкова
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #7
              На мен интериора на Стилото ми лъха малко на евтинджос и доколкото имам някакви наблюдения, никак не е износоусточив.Чувал съм и някакви неща за електрониката им. Имаше една тема за колега от форума, който беше местил ЕКУ-то в коша на мотора, че там дето седи оригинално прегрявал от мотора и колата гаснела без палене, докато не изстине.

              1.9 JTD 110hp
              Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

              Коментар


                #8
                Alex_RT написа:
                Дизел, комби и за тея пари, а и като гледам състоянието е поне на 250 000 км.Никой не продава читава и икономична кола на малко км за без пари.Ама както каза колегата- за толкова пари-толкова
                Бензинче е, километрите не ме притесняват веднага може да се видят колко са всъщност. Но ми се видя доста права и за това ви питам.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Аз,си мечтаех за комби но 1,2 или 1,4,заради данъка,еее няма такъв филм,че съм доволен от колата,доволен съм(не за това че карам такава)колкото до компа и местенето както колега е писал при мен го няма този проблем на 1,2,било на 1,6,но незнам дали проблема стои и на 1,8,интериора е доста износоустойчив,чел съм тук чи на 1,8 имало проблем с вариатора.
                  Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

                  Коментар


                    #10
                    Ех пусто 1,8 не го оставяш Аз ако ще купувам кола предпочитам да е регистрирана и карана в Бг.Първо, че няма да се занимавам с еко такси и кесене из КАТ и второ, че колкото и да се славим като мърльовци. Повечето сменяме това онова, а и ако попаднеш на точен човек ще ти каже наистина какво и има и какво и няма на колата. А от авто къща -купуваш и хвърляш боб и се надяваш да попаднеш на читава. Лично мнение не затормозявам никой с него.Успех в търсенето,П.П. Бравото го пусни на някой 18-20 годишен да му се накефи
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #11
                      Регистрацията на Мареата ми отне точно 40 минути в КАТ-София преди седмица.Броим от момента, в който паркирах пред портала, до момента, в който излязох от портала в другия край с номера и талони.265 лева екотакса и 70 лева номера. Това е всичко, тотал като разходи.Колата я купих от автокъщата...дето се казва, със затворени очи. Палеше, работеше без да мени обороти и не светеше чека.Толкоз.Прибрах я започнахме с майстора да гледаме какво ми е "завещал" италианския и собственик.Въздушен филтър- чисто нов (сега имам един излишен, защото си купих такъв с идеята да го сменям).Филтър на климатика- чисто нов.Ремъците на алтернетора и климатика са и те нови- надписите им се четат съвсем ясно до последната буква, дори не са изцапани.Предни дискове- чисто нови, нови са и всички накладки.20 грешни лева дадох за проверка на климатика- зареден си е с точност до грам.Бензинов филтър-има на него стикерче с дата март 2013г. Явно тогава е сменен.Гумите са с ДОТ от 2012, осма седмица...така като ги гледам, ще изкарат и другото лято и сигурно още ще имат грайфер, за да ги продам на някой таксиджия от мангалите в квартала.Акумулатора е бил в гаранция един месец преди аз да купя колата-италианскиата гаранционна карта беше в един от джобовете на багажника.От всичката работа, ще сменим само ангренажа и маслата, защото няма информация кога са сменяни.

                      Коментар


                        #12
                        Радвам се за теб колега. Явно си попаднал на хубава кола. Аз казах, че не искам да споря или да натрапвам мнение. Но има и много случай с трошки
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          #13
                          Айде да ти е честита,лоша кола няма има лоша потдръжка, а па си и старо куче във форума така,че ги знаеш как стоят нещата. Мойта е дизел и вече 5 година само консумативи сменям.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            Имах предвид, че на запад е далеч по-вероятно някой да остави за продаване при дилъра работеща кола, отколкото в БГ.Не смятам, че моят случай е изключение, защото има доста хора, които купуват, сменят консумативи и нататък само сипват бензин и чат-пат масло.В последните години автопазарът се ориентира към дизела. Това е другия фактор. Няма какво да се лъжем, числата са лесни за проверка- ако не се кара на алтернативно гориво, разходите на дизеловия мотор са 15-20% по-ниски. Вярно, скъпи са им за решаване проблемите като възникнат...ама тоя момент рядко идва преди километража да обърне 300 хиляди.Дори и аз, дето не понасям дизел дори да го слушам как ми ромоли наблизо, да не говорим пък да го карам, ако сега мога да си купя чисто нова кола и нямам опция за алтернативно гориво, при всички случаи ще избера дизелова. Просто цената на километър пробег е по-ниска.И това положение на пазара не е от вчера, а от 6-7 и повече години. От там вероятността за намиране на добра бензинова кола нараства значително. Говорим за нормално поддържана и на нормални за годините си километри (колкото и да е относително).Бензинът вече не е масова технология. За сметка на това, ако преди дизелите бяха често в отлично здраве и без забележки, сега това е масовата технология и са им съдрани шушоните от каране. Замислете се- ако утре можете да харчите 20% по-малко за транспорт...какво ще направите- ще спестите разликата или ще карате 20% повече...

                            Коментар


                              #15
                              Има някой дизели дето ако се повозиш ще се замислиш на какво гориво е колата. Скоро се возих на някакво Пежо. Беше хем тиха, хем набираше прилично и при потегляне и в движение. Нафта съм карал само на Опел 1.7CDI и не бях никак впечатлен. Иначе да - ако знам, че колата ми е с 20% по пестелива ще карам 20% повече
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар

                              Working...
                              X