Мисля че е време да се оборудвам с комби, въдиците стават все повече и жената и нейните багажи също, играчки ала бала, та да питам за Фиат стило хубава ли е ? Моля за вашето мнениепп за това става дума http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...4&slink=6wdn4q
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за мнение Фиат Стило - хубава ли е?
Collapse
X
-
Мда, готина колица.Аз няколко пъти заглеждах ей тази обява, ама знам, че няма да вземеш дизел http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...dx0bИначе аз съм на друга вълна :}http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...2&slink=6wdv6s"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
На мен интериора на Стилото ми лъха малко на евтинджос и доколкото имам някакви наблюдения, никак не е износоусточив.Чувал съм и някакви неща за електрониката им. Имаше една тема за колега от форума, който беше местил ЕКУ-то в коша на мотора, че там дето седи оригинално прегрявал от мотора и колата гаснела без палене, докато не изстине.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
Alex_RT написа:Дизел, комби и за тея пари, а и като гледам състоянието е поне на 250 000 км.Никой не продава читава и икономична кола на малко км за без пари.Ама както каза колегата- за толкова пари-толковаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз,си мечтаех за комби но 1,2 или 1,4,заради данъка,еее няма такъв филм,че съм доволен от колата,доволен съм(не за това че карам такава)колкото до компа и местенето както колега е писал при мен го няма този проблем на 1,2,било на 1,6,но незнам дали проблема стои и на 1,8,интериора е доста износоустойчив,чел съм тук чи на 1,8 имало проблем с вариатора.Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.
Коментар
-
Ех пусто 1,8 не го оставяш Аз ако ще купувам кола предпочитам да е регистрирана и карана в Бг.Първо, че няма да се занимавам с еко такси и кесене из КАТ и второ, че колкото и да се славим като мърльовци. Повечето сменяме това онова, а и ако попаднеш на точен човек ще ти каже наистина какво и има и какво и няма на колата. А от авто къща -купуваш и хвърляш боб и се надяваш да попаднеш на читава. Лично мнение не затормозявам никой с него.Успех в търсенето,П.П. Бравото го пусни на някой 18-20 годишен да му се накефиФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Регистрацията на Мареата ми отне точно 40 минути в КАТ-София преди седмица.Броим от момента, в който паркирах пред портала, до момента, в който излязох от портала в другия край с номера и талони.265 лева екотакса и 70 лева номера. Това е всичко, тотал като разходи.Колата я купих от автокъщата...дето се казва, със затворени очи. Палеше, работеше без да мени обороти и не светеше чека.Толкоз.Прибрах я започнахме с майстора да гледаме какво ми е "завещал" италианския и собственик.Въздушен филтър- чисто нов (сега имам един излишен, защото си купих такъв с идеята да го сменям).Филтър на климатика- чисто нов.Ремъците на алтернетора и климатика са и те нови- надписите им се четат съвсем ясно до последната буква, дори не са изцапани.Предни дискове- чисто нови, нови са и всички накладки.20 грешни лева дадох за проверка на климатика- зареден си е с точност до грам.Бензинов филтър-има на него стикерче с дата март 2013г. Явно тогава е сменен.Гумите са с ДОТ от 2012, осма седмица...така като ги гледам, ще изкарат и другото лято и сигурно още ще имат грайфер, за да ги продам на някой таксиджия от мангалите в квартала.Акумулатора е бил в гаранция един месец преди аз да купя колата-италианскиата гаранционна карта беше в един от джобовете на багажника.От всичката работа, ще сменим само ангренажа и маслата, защото няма информация кога са сменяни.
Коментар
-
Радвам се за теб колега. Явно си попаднал на хубава кола. Аз казах, че не искам да споря или да натрапвам мнение. Но има и много случай с трошкиФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Имах предвид, че на запад е далеч по-вероятно някой да остави за продаване при дилъра работеща кола, отколкото в БГ.Не смятам, че моят случай е изключение, защото има доста хора, които купуват, сменят консумативи и нататък само сипват бензин и чат-пат масло.В последните години автопазарът се ориентира към дизела. Това е другия фактор. Няма какво да се лъжем, числата са лесни за проверка- ако не се кара на алтернативно гориво, разходите на дизеловия мотор са 15-20% по-ниски. Вярно, скъпи са им за решаване проблемите като възникнат...ама тоя момент рядко идва преди километража да обърне 300 хиляди.Дори и аз, дето не понасям дизел дори да го слушам как ми ромоли наблизо, да не говорим пък да го карам, ако сега мога да си купя чисто нова кола и нямам опция за алтернативно гориво, при всички случаи ще избера дизелова. Просто цената на километър пробег е по-ниска.И това положение на пазара не е от вчера, а от 6-7 и повече години. От там вероятността за намиране на добра бензинова кола нараства значително. Говорим за нормално поддържана и на нормални за годините си километри (колкото и да е относително).Бензинът вече не е масова технология. За сметка на това, ако преди дизелите бяха често в отлично здраве и без забележки, сега това е масовата технология и са им съдрани шушоните от каране. Замислете се- ако утре можете да харчите 20% по-малко за транспорт...какво ще направите- ще спестите разликата или ще карате 20% повече...
Коментар
-
Има някой дизели дето ако се повозиш ще се замислиш на какво гориво е колата. Скоро се возих на някакво Пежо. Беше хем тиха, хем набираше прилично и при потегляне и в движение. Нафта съм карал само на Опел 1.7CDI и не бях никак впечатлен. Иначе да - ако знам, че колата ми е с 20% по пестелива ще карам 20% повечеФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар