интересува ме отгоре има 2 стрелки над филтъра....от към щофьорската страна няма датчик а има дупка за нещо...от другата страна срещу него има датчик...та мисълта ми е трябва ли с нещо да се запълни дупката?! съжалявам за тъпите ми въпроси но полагам адски усилия да си оправя колата по логичен път...другото което е от помпата има маркуче което влиза в свеща на 1-ви цилиндър после от 1-ви в 2-ри и така до четвърти,но при четвърти е побългарено изходящото маркуче с винтче?!?!?!? не ми се струва това да е заводско решение на фиат....та това на какво влиае...предполагам трябва да го връща или в помпата или в пезервоара...на помпата има и един отвор в който че мисля че трябва да влиза нещо но няма нищо ....извинявам се отново със половинатъа ми теми във консултации но без кола съм без ръце....а и пусто си ги обичам тея италянски коли колко и да се трошат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
устройство при горивния филтър на пунтотд(предполагам на др)
Collapse
X
-
Всичко трябва да ти изглеждат точно така, както си го снимал тук.Един вход и един изход - никакви други маркучи не се мотаят там.Ако погледнеш снимката която съм постнал аз в същата тема, ще видиш че и при мен е така.Просто моята конзола е с по-различно разположени отвори.Тръбичките за които говориш не са на свещите а на дюзите. Служи за отвеждане на излишната нафта обратно в резервоара.Всички са навързани последователно и от последната се връща във резервоара или като реализация - на входа на ГНП.Първата дюза е запушена както е при теб. Няма значение как точно, и бурма върши работа Първа/последна, начална/крайна, това са условни понятия, важното е че има само една гумена трубичка от дюзите към помпата.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Реклама
Collapse
Коментар