Значи след 3 дневна борба с не-искаща да запали кола (1.8 16В) смених индукционния датчик на делкото (не е Хол, а индукционен) и комутатор. Проблема е остранен и се надявам опита ми да послужи на други колеги, които са решили да минат "метър" откъм пари.Значи:1)бобината на Типо е с 4 извода, но се използват само 2 от тях, единия отива към 1во краче на комутатора, а другия на +. С други думи средните 2 извода на бобината просто не се използват. Съпротивлението на намотката е 0.4-0.5ома. Всичко това означава, че Типо може и работи с бобина от ЛАДА САМАРА (кат. номер 27.3705).2)комутатора на Типо (този, който е с 7 извода в един ред) е 1 към 1 с руския (мога да предоставя и схеми). Руските пак са за Лада Самара или Нива3)ако на някой му е изгоряло ЕКУто (предполагам и такива има) - могат да си съживят колата да работи САМО на газ (на бензин няма начин с изгоряло ЕКУ
). Процедурата е следната:-слага се самарово делко - пасва идеално. в себе си има центробежен регулатор за предварение (механичен) има и датчик на Хол, което означава, че не е необходима външна схема, която да изрязва фронта от индукционния датчик, а директно сигнала от датчика на Хол отива в 3то и 6то краче на комутатора. -слага се руски комутатор и бобина-взима се + от "клема 15 (контакт)" някъде до Б+ на бобинатаИдеята на всичко това е, че цените са около 10 пъти по-ниски от Фиатовите:-руски комутатор е 20лв -българска бобина (ЕЛХОВО) за самара е 15лв-делко за самара с датчик на хол, центробежен и вакум регулатор - 45лвЦената на фиатовите такива е:-бобина + комутатор (общ модул) - 290лв-делко с индукционен датчик - 150лвАко пък ЕКУто е изгоряло - 200-300лв на старо
Изводите оставям на вас!


Коментар