Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неще да запали колата.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неще да запали колата.

    От около 2-3 месец почна да пали трудно и отначало като запаля прекъсваше и като позагрее колата се оправяше. Преди 4-5 дена като почна да се застудява почна да пали трудно и от първия път не ставаше, а угасваше и палеше от втория. Днес опитах да запавя и въобще не успях, отначало се мъчеше да запали и сега въобще не може - като завъртя ключа не става нищо - мисля че е паднал акумулатора. Та се чудя как може толкова бързо да падне тоя акумулатор като вчера карах колата? Дали е за смяна самия акумулатор или може да е нещо друго. Сигурен съм само в това че тоя проблем става от студа, защото като е по-топло колата пали по-лесно, а като застудее става трудно и днес въобще не може. Представям си като стане по-студено какво ще е. Иначе с тоя акумулатор имах проблеми и лятото - ходих да ми регулират фаровете и за 10-ина минути светене на къси падна акумулатора и се наложи да ме бутнат за да запаля. Забелязах го ме много бързо пада и затова си мисля че е от него. Сега ще ходя да го измеря с мултицета да видя колко волта ще ми покаже.

    #2
    няма кво да се сътмняваш. нов акумулатор и съмненията ще изчезнат
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Нормално е зимата които и да е ДВГ да пали по трудно. Визкозитета на маслото в мотора и ск.кутия е със много голям (тоест е много гъсто) .От там идва и по трудното въртене.По проблема ти: Вземи от някой приятел акумулатор (читав) и виж дали ще запалиш по лесно.Или просто да ти даде ток със кабели.Виж си зареждането на акумулатора със мултицет при работещ двигател. Ако е към 12 волта нямаш зареждане. Незнам за твоята кола колко е но трябва да е приблизително 13-13.5 .
      Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
      IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
      1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
      2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

      Коментар


        #4
        HCO написа:
        Нормално е зимата които и да е ДВГ да пали по трудно. Визкозитета на маслото в мотора и ск.кутия е със много голям (тоест е много гъсто) .От там идва и по трудното въртене.По проблема ти: Вземи от някой приятел акумулатор (читав) и виж дали ще запалиш по лесно.Или просто да ти даде ток със кабели.Виж си зареждането на акумулатора със мултицет при работещ двигател. Ако е към 12 волта нямаш зареждане. Незнам за твоята кола колко е но трябва да е приблизително 13-13.5 .
        Eми зареждането ми е добро - към 14 волта. Акумулатора го мерих с мултицета преди малко и е 12.1 в момента и не иска да запали. Това да пробвам с друг акумулатор е добра идея, ще видя да намеря някой и да пробвам с неговия.

        Коментар


          #5
          като казваш,че нищо не прави,поне върти липробвай да рестартираш компютъра

          Коментар


            #6
            А ако алтернатора зарежда повече акумулатора няма ли да има проблеми? При мен беше така и леко ми светеше лампата. Смениха кво беше на алтернатора не се сещам и се оправи. Но не съм имал проблеми с паленето /все пак беше лятото/
            Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
            Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
            Совалката средно на LPG
            Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

            Коментар


              #7
              mvmrik написа:
              HCO написа:
              Нормално е зимата които и да е ДВГ да пали по трудно. Визкозитета на маслото в мотора и ск.кутия е със много голям (тоест е много гъсто) .От там идва и по трудното въртене.По проблема ти: Вземи от някой приятел акумулатор (читав) и виж дали ще запалиш по лесно.Или просто да ти даде ток със кабели.Виж си зареждането на акумулатора със мултицет при работещ двигател. Ако е към 12 волта нямаш зареждане. Незнам за твоята кола колко е но трябва да е приблизително 13-13.5 .
              Eми зареждането ми е добро - към 14 волта. Акумулатора го мерих с мултицета преди малко и е 12.1 в момента и не иска да запали. Това да пробвам с друг акумулатор е добра идея, ще видя да намеря някой и да пробвам с неговия.
              Добре да приемем , че зареждане има. Но двигателя върти ли се със нужните обороти като завъртиш ключа. Защото има акумулатори които държат ток , обаче няма стартов ток . Или проблема не е до акумулатора . Бензин / газ , кабели свещи. Виж дали прескача искра (извади някои кабел от свеща и го добли близо до мотора 1-2мм и накараи някои да завърти да видиш дали има искра.
              Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
              IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
              1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
              2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

              Коментар


                #8
                Направи го и се моли да не ти изгори електрониката.За по сигурно бодни една свещ на лулата и така провери за искра.Освен това ми е много интересно как разбра на колко волта зарежда,като не можеш да запалиш?
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  dudulia написа:
                  Направи го и се моли да не ти изгори електрониката.За по сигурно бодни една свещ на лулата и така провери за искра.Освен това ми е много интересно как разбра на колко волта зарежда,като не можеш да запалиш?
                  Мерил съм го с колко зарежда преди няколко дена, когато работеше. Сега въобще неще да завърти стартера. Много за малко се чува слабо завъртане и спира, абе точно както е гокато падне акумулатора. В това че е паднал съм 100% сигурен.

                  Коментар


                    #10
                    акумолатор

                    за 12.1 V няма да запали като стартираш ще стане 10V и няма да тръгне като го мериш с мултицет показва12 V но няма мощност и затова пада на 10 Vтрябва да е над 12.6 Vпробвай да стартира някой друг а ти виж на уреда колко е може и стартера да е малко за почистване -ремонт И като даваш ток с кабели трябва да са с голямо сечение поне 8-10 квадратас тези от по 4 лв не става винаги
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Щом си сигурен,сменяй акумулатора.Вчера един мой приятел ми изрева,че не можел да запали и в разговора стана ясно,че 2 години не е наливал вода на акумулатора.Наля,дадоха му малко ток и запали.Покарал е 1ч и няма проблеми.Пали си колата....Та си прегледай добре акумулатора и клеимите!!!!
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        dudulia написа:
                        Щом си сигурен,сменяй акумулатора.Вчера един мой приятел ми изрева,че не можел да запали и в разговора стана ясно,че 2 години не е наливал вода на акумулатора.Наля,дадоха му малко ток и запали.Покарал е 1ч и няма проблеми.Пали си колата....Та си прегледай добре акумулатора и клеимите!!!!
                        еми аз тая кола я имам от година и половина и нищо не съм наливал, да не би да е от това, акумулатора си беше с колата и незнам от колко време е

                        Коментар

                        Working...
                        X