Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата завря

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Течове няма, и съм убеден, защото последно добавях антифриз януари, а в момента нивото е малко на минимума, най вероятно е от капачката, тия дни ще отида да купя една нова, да видя какво ще се получи.
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      Но повярвай ми при изправна система и отваряне а капачката на загрял автомобил раните са жестоки и зарастват много трудно.
      Зависи как си отваряш капачката, ако е бавно с изчакване на звука "фъс" няма проблем да си развия капачката на съда за антифриз на загрял мотор.
      punto HGT

      Коментар


        #18
        Колега аре да ми обясниш как точно като сипя одеколона и поработи колата започва да мирише на одеколона обаче няма теч и мирише откаде да разбера къде мирише и мисля че ако клапана на капачката работи след като вдигне налягане той ще отвори и да тогава със сигурност ще замирише,плюс това новите антифризи са ароматизирани и едвали 20-30 грама ще наделеят над "парфюма" му.а за да те изгори врял антифриз тва значи че колата ти е завряла над 100 градуса е температурата на натифриза и отвориш изцяло веднага капачката,Айде до довечера колата ще ми е готова и като загрее нормално ще и отворя капачка ще видя кво налягане прави и ще пусна отговор по темата.

        Коментар


          #19
          както казва колегата didich ако всичко е нормално и отваряш бавно капачката не трябва да е проблем да я отвориш на работещ двигател.всичко останало е проблем,след като нямаш налягане по системата как се държи температурата,загрява ли нормално, работи ли перката.

          Коментар


            #20
            Поне сложи някакви ръкавици...
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #21
              Като казах, че си отвъртам капачката на загрял мотор имах предвид след като загася мотора, на работещ мотор не съм пробвал, но и не мисля да пробвам.
              punto HGT

              Коментар


                #22
                антифриз

                Не караите човека да отваря капачката при загрял автомобил особенно като надува маркучите може да се попари
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #23
                  Цялата тема отиде подяволите,мисълта ми беше че ако колата ти прави налягане достатъчно че да си напомпиш гумата значи не е наред,трябва да има налягане но в нормални граници,никой не казал че трябва да отвориш капачката на работещ двигател (не е разумно) ,а тва колко капачки си отворил незнам и не ме интересува,а и между другото да чува се морето даже на по близко разтояние усещаш и топлината на пясъка.

                  Коментар


                    #24
                    Коце, то няма налягане там бе, антифриза се движи на самотек от гравитацията [/quote]Ако си мислиш че пък налягане ти движи антифриза

                    Коментар


                      #25
                      shefa_nuti написа:Айде до довечера колата ще ми е готова и като загрее нормално ще и отворя капачка ще видя кво налягане прави и ще пусна отговор по темата.shefa_nuti написа:...никой не казал че трябва да отвориш капачката на работещ двигател (не е разумно)...
                      Ко речи, ко Ако колата ти прави налягане, че да си напомпиш гумите, нужно е да пипнеш само маркуча към радиатора за да го разбереш.Ако имаш такъв проблем и отвориш капачката на разширителният съд на работещ двигател, ще се получи ефекта WOW...А водната помпа гравитация ли създава?Поздрави и нека не доусираме темата.
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #26
                        Да само че при мене прецедента е такъв че маркучите са си меки на работещ на изгасен се са си меки,при мен се получава номера че водната помпа (тая с гравитацията) работи и върти но след като е спукана боксува и не подава достатъчен дебит затова завира и прави налягането,иначе общо взето към всички колеги трябва да има налягане до 1 бар,не си отваряйте рязко капачката на загрял или на работещ двигател и ако се усъмните че имате проблем потърсете сервиз за тва са създадени..... :D :D :D :D

                        Коментар


                          #27
                          На водната помпа и се чупят/износват лопатките, които въртят антифриза или протича.Това, че е спукана и буксува майсторите ли ти го казаха?Не съм виждал такъв проблем, ако може да направиш една снимка на счупената като я вземеш от майсторите, ще съм благодарен.sa6obravoto ти за дизела ли се вайкаш, че не завира?На място ли го чакаш, щото аз така си чаках мареата 1.9 JTD да отвори термостата и след половин час се отказах Дизеловия двигател на място загрява доста трудно и предполагам, че за това не ти изхвърля антифриза през казанчето.Покарай 10-тина километра градско и тогава съвсем леко отвий капачката. Ако тръгне да се катери нагоре всичко е 6.
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #28
                            Някой привърженик на тезата с извирането на антифриза, когато отвориш капачката, може ли да каже защо ако отвориш капачката при загрял двигател, ако всичко е наред по системата, то очакват антифриза да почне да излиза и да пръска хората директно в очите и да им ги преварява? :D
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #29
                              Е, чак да преварява очите не, ама доволно ще ти олее ръцете, пробВал съм Ако е духнала гарнитурата вече не знам до къде може да стигне.Не мога обоснова конкретната причина да бяга антифриза при отваряне на капачката, но е някаква комбинация между вакуум и налягане (дано не съм написал някоя глупост )
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар


                                #30
                                M5kov написа:
                                Е, чак да преварява очите не, ама доволно ще ти олее ръцете, пробВал съм Ако е духнала гарнитурата вече не знам до къде може да стигне.Не мога обоснова конкретната причина да бяга антифриза при отваряне на капачката, но е някаква комбинация между вакуум и налягане (дано не съм написал някоя глупост )
                                А защо си пробвал? Кое те е накарало?А когато си пробвал бил ли си с антифриз в съотношение към водата по препоръка на производителя?Точно за това питам някой, който е привърженик на тази теза за преливането на антифриза, да се обоснове защо така смята.Аз понеже малко разбирам от физика и съм на обратната теза - че няма проблем да си отвиваш капачката на разширителния съд, ако всичко по колата е наред.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X