Колеги от известно време забелязах че в охладителната система се получава прекалено високо налягане което вчера доведе до спукване на радиатора на колата.Освен че има високо налягане забелязах че и течността в казанчето завира което според мен не трябва да е така.Термостата работи и двете тръби са топли значи отваря и големия кръг,температурата на двигателя стои на средната черта и не показва да е загряла,но пак когато загрее и перката се включва.Някои има ли представа какво може да е дали радиатора има запушване,капачката която е на изравнителния съд може ли да и се прецака клапанчето и да не изпуска, Моля помогнете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата завря
Collapse
X
-
Капни малко одеколон в антифриза и почвай да душиш. Или направо търси мазни зелени петна или котлен камък. Провери си с МЕС перката на радиатора и виж да не е мръсен.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колеги, реших да не пускам нова тема, но понеже в няколко теми вече пишете че е нормално като се отвори капачката на изравнителния съд, и е загряла е нормално да извира течност, почнах да се притеснявам, защото при мен го няма това. Колкото и да работи, има ли я, няма ли я капачката, дори да я отвия, докато е максимално загряла, пак не извира. Колата работи нормално, перката си върши работата, термостата е блокирал отворен, воданата помпа си работи, защото когато разкача тръбичката която връща обратно водата си тече. Има ли значение, че аз съм с ТД100?Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Сега при мен се оказа че пък не е гарнитурата,а спукана турбина на водната помпа,за сега е това още не са я сглобили но това със сигурност е спомагало за налягането.Колега относно твоя проблем до колкото съм запознат не е задължително да вдига някво супер налягане лично за моята фиатка налягане трябва да е от 0.7 до 1 бар , което би следвало леко да изсъска и да не ври вътре,все пак ако ври всички знаем че водата завира на 100 градуса а повечето коли работят под тази температура,от ходенето по сервизи и консултации с дузина майстори разбрах че водата не трябва да завира да има налягане по голямо от 1 бар и тръбите нетрябва да се надуват,ако е така то всичко ти е наред ако ли не има четири варянта 1-капачка на разширителен съд,2-въздух в системата 3-водна помпа 4-гарнитура на главата или самата глава.Общо взето взимаш си една капачка първо време тя е не повече от 10лв. не се скъндзи и я смени. :D :D :D
Коментар
-
sa6obravoto написа:Аз се зачудих, защо го няма това извиране на водата, но явно си е нормално да липсва, ако всичко по колата е наред.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар