Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата завря

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата завря

    Колеги от известно време забелязах че в охладителната система се получава прекалено високо налягане което вчера доведе до спукване на радиатора на колата.Освен че има високо налягане забелязах че и течността в казанчето завира което според мен не трябва да е така.Термостата работи и двете тръби са топли значи отваря и големия кръг,температурата на двигателя стои на средната черта и не показва да е загряла,но пак когато загрее и перката се включва.Някои има ли представа какво може да е дали радиатора има запушване,капачката която е на изравнителния съд може ли да и се прецака клапанчето и да не изпуска, Моля помогнете.

    #2
    При такова описание е точно капачката.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      кола

      Може да е радятор запушен или гарнитура ако надува тръбите
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        не надува тръбите,те са меки, ся се консултурах в един два сервиза смятат че е водната помпа.някой ако има части като водна помпа,радиатор и изравнително казанче предложете цени. :D

        Коментар


          #5
          Щеше да прегрява, ако е от водната помпа. Мисля че правилно се беше насочил към капачката. Като не отваря клапата и се получава така.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Пропуснах да напиша и че ако капачката на изравнителния съда е отворена след като работи колата известно време рязко започва да извира течността.

            Коментар


              #7
              Нормално е.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Капни малко одеколон в антифриза и почвай да душиш. Или направо търси мазни зелени петна или котлен камък. Провери си с МЕС перката на радиатора и виж да не е мръсен.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Колеги оказа се че гарнитура на цилиндровата глава.Благодаря за мненията и насоките,лека и безаварийна

                  Коментар


                    #10
                    Колеги, реших да не пускам нова тема, но понеже в няколко теми вече пишете че е нормално като се отвори капачката на изравнителния съд, и е загряла е нормално да извира течност, почнах да се притеснявам, защото при мен го няма това. Колкото и да работи, има ли я, няма ли я капачката, дори да я отвия, докато е максимално загряла, пак не извира. Колата работи нормално, перката си върши работата, термостата е блокирал отворен, воданата помпа си работи, защото когато разкача тръбичката която връща обратно водата си тече. Има ли значение, че аз съм с ТД100?
                    Fiat Bravo 1.9 TD100

                    Коментар


                      #11
                      Просто си за нова капачка
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Искаш да кажеш че клапанчето в нея е останал отоврен и не може да създаде налягане? Някой път при отвиване се чува само едно леко изсъскване, което е толкова кратко, че още не съм отвил капачката и е спряло.
                        Fiat Bravo 1.9 TD100

                        Коментар


                          #13
                          Сега при мен се оказа че пък не е гарнитурата,а спукана турбина на водната помпа,за сега е това още не са я сглобили но това със сигурност е спомагало за налягането.Колега относно твоя проблем до колкото съм запознат не е задължително да вдига някво супер налягане лично за моята фиатка налягане трябва да е от 0.7 до 1 бар , което би следвало леко да изсъска и да не ври вътре,все пак ако ври всички знаем че водата завира на 100 градуса а повечето коли работят под тази температура,от ходенето по сервизи и консултации с дузина майстори разбрах че водата не трябва да завира да има налягане по голямо от 1 бар и тръбите нетрябва да се надуват,ако е така то всичко ти е наред ако ли не има четири варянта 1-капачка на разширителен съд,2-въздух в системата 3-водна помпа 4-гарнитура на главата или самата глава.Общо взето взимаш си една капачка първо време тя е не повече от 10лв. не се скъндзи и я смени. :D :D :D

                          Коментар


                            #14
                            Аз се зачудих, защо го няма това извиране на водата, но явно си е нормално да липсва, ако всичко по колата е наред.
                            Fiat Bravo 1.9 TD100

                            Коментар


                              #15
                              sa6obravoto написа:
                              Аз се зачудих, защо го няма това извиране на водата, но явно си е нормално да липсва, ако всичко по колата е наред.
                              Не не нормално, когато отвориш капачката на загрял автомобил, трябва да изври от вътре антифриза, но явно при теб не задържа налягането. Иначе на всички фиати налягането е или 0,7 или 1 бар. но е предостатъчно. Сипи одеколон не повече от 20-30 грама и ще усетиш миризмата ако изпуска от някъде. Но повярвай ми при изправна система и отваряне а капачката на загрял автомобил раните са жестоки и зарастват много трудно.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X