Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

punto - problem s palene

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    punto - problem s palene

    Нормално ли е при тези температури вчера падна първия сняг в Търново и Пунтото (преди палеше само като врътна ключа ) а сега въртя давам газ и задържам на стар не пали Втория път пали но изгорелите газове меришат едно тежко някакси. Нормално ли е това за пунто 1,2 . Още повече че имам някакви дребни проблеми от време на време като на пример ми изчезнаха авариините. Дали не е нещо с компютъра или електрониката

    #2
    Re: punto - problem s palene

    petko_dimow написа:
    Нормално ли е при тези температури вчера падна първия сняг в Търново и Пунтото (преди палеше само като врътна ключа ) а сега въртя давам газ и задържам на стар не пали Втория път пали но изгорелите газове меришат едно тежко някакси. Нормално ли е това за пунто 1,2 . Още повече че имам някакви дребни проблеми от време на време като на пример ми изчезнаха авариините. Дали не е нещо с компютъра или електрониката
    не е нормално така да пали но според мен не давай газ когато искаш да запали в момента в който запали може да подадеш газ ако не ти работи "автом смукач" а за аварийните може копчето нещо да се ебава
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Re: punto - problem s palene

      petko_dimow написа:
      Нормално ли е при тези температури вчера падна първия сняг в Търново и Пунтото (преди палеше само като врътна ключа ) а сега въртя давам газ и задържам на стар не пали Втория път пали но изгорелите газове меришат едно тежко някакси. Нормално ли е това за пунто 1,2 . Още повече че имам някакви дребни проблеми от време на време като на пример ми изчезнаха авариините. Дали не е нещо с компютъра или електрониката
      Причина в случая могат да бъдат остарели свещи, това е първото което дава признаци при минусови температури и трябва да се проверят или по-точно да се сменят!А паленето на студено наистина, както пише stef, не трябва да се извърщва с подаването на газ - тогава сместа обеднява още повече!

      Коментар


        #4
        p

        Благодаря за съвета утре ще пробвам без газ а свещите са ми добре със сигурност не е от тях.

        Коментар


          #5
          Re: p

          petko_dimow написа:
          Благодаря за съвета утре ще пробвам без газ а свещите са ми добре със сигурност не е от тях.
          ако свещите наистина са добре и акумолатора е здрав значи имаш проблем с температурния датчик.той дава старта на двг и явно в ниските температури не отчита правилно.
          punto 1.2 16v sporting

          Коментар


            #6
            p

            Къде се намира този температурен датчик и възможно ли е тои да е виновен и за вентилатора ми на които не тръгва първата скорост или тръгваше преди почти към червеното. Ако колата е прегрявана дали това ще окаже влияние.

            Коментар


              #7
              Re: p

              petko_dimow написа:
              Къде се намира този температурен датчик и възможно ли е тои да е виновен и за вентилатора ми на които не тръгва първата скорост или тръгваше преди почти към червеното. Ако колата е прегрявана дали това ще окаже влияние.
              при мен датчика е от дясно на главата.два са.единият е въпросният за студен старт а другият за отчитане на темп.
              punto 1.2 16v sporting

              Коментар


                #8
                Това е датчика за Т на охл.течност,който дава с-л на ЕКУ. Другия,за Т на вх.въздух е във възела на моноинжектора,но не оказва голямо влияние при студен старт.При комп .диагностика веднага се хваща некоректната работа,другия начин-с оммер...Няма никакво отношение към вентилатора или прегряването
                Прикачени файлове
                Ex. Grande Punto Driver

                Коментар

                Working...
                X