Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на антифриз Brava 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на антифриз Brava 1.4 12V

    Порових доста, но не открих като как точно става смяната на антифриза за този модел. Искам да знам от къде и как се източва всичкия антифриз и от къде и как се обезвъздушава. Колко литра ще ми трябват за цялостна подмяна?

    #2
    цялата ти система събира 6 литра.ако искаш да не остане нищо вътре трябва да извадиш всички маркучи и да отвиеш тапата на блока.това не те съветвам да го правиш и затова извади долния маркуч на радиатора и това е.наливай антифриза след това и карай.няма какво да обезвъздушаваш.
    punto 1.2 16v sporting

    Коментар


      #3
      Ако искаш стрелката да не ти хвърчи в червеният сектор-обезвъздуши и после карай!
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        Така е, трябва да обезвъздушиш, има си специална врътка на единия от дебелите маркучи.

        Коментар


          #5
          Ето една схема за обезвъздушаване на мотор 1.4!
          Прикачени файлове
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Vladim, тези три точки А,В и С в някаква последователност ли се обезвъздушават или се отварят едновременно и трите?

            Коментар


              #7
              Последователността мисля е B, A, C - от най ниската точка до най високата.
              Brava 1.4

              Коментар


                #8
                може ли да дате схема на 1.6 16v за обезвъздушаване
                Fiat bravo 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #9
                  Krasi75 написа:
                  Vladim, тези три точки А,В и С в някаква последователност ли се обезвъздушават или се отварят едновременно и трите?
                  Нямам идея, но предполагам, че е както каза колегата A, B и C на края!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    За мотор 1.6 16V!
                    Прикачени файлове
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Виж тука ако не можеш да се ориентираш по схемите:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...EE%F1%F2%E0%F2
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        Vladim написа:
                        Krasi75 написа:
                        Vladim, тези три точки А,В и С в някаква последователност ли се обезвъздушават или се отварят едновременно и трите?
                        Нямам идея, но предполагам, че е както каза колегата A, B и C на края!
                        Колегата каза В,А,С и ако реда е от най-ниската към най-високата е прав.

                        Коментар


                          #13
                          Krasi75 написа:
                          Vladim написа:
                          Нямам идея, но предполагам, че е както каза колегата A, B и C на края!
                          Колегата каза В,А,С и ако реда е от най-ниската към най-високата е прав.
                          Ако забелязваш съм написал "предполагам". А относно схемите... знаеш ли... можеше поне едно мерси да кажеш, не съм длъжен на никого да помагам ровейки по файлове с документация. А пък и ми се струва, като се загледах по схемата, че точка А е най-високата, дори не съм сигурен дали С не е по-ниско от В, както и да е, ти имаш този двигател и можеш лесно да провериш.
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Vladim, не съм искал да те засегна. Исках да уточним въпроса заради мен и всички останали, на които им предстои смяна за първи път. Благодаря ти за отделеното време и коректния съвет.Сега да споделя опита след смяната, която направих. Първо се обезвъздуши точка А - демек радиатора. После В и накрая след надуване в резервоара точка С. Събра точно толкова, колкото бях източил - около 3 бутилки и половина антифриз от 1кг.Дано опита ми да е от полза и на някой друг.Специална благодарност и на spark за схемите.

                            Коментар

                            Working...
                            X