Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чукане на клапаните

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чукане на клапаните

    Колеги, след смяна на гумички на клапаните колата започна да работи много шумно на какво се дължи това, има ли вероятност да се оправи с някаква добавка към маслото или пак трябва да се ремонтира? Благодаря предварително П.С. Дори с масло 15В40 минерално пак нямаше особен ефект, сега ми предстой пак смяна на масло и мисля да му налея 10В40 но ме е страх да не оцапаме нещата като го сложа. Вие какво масло ще предложите за двигател 1.8 8в 101кс мисля че има и на Типо такъв двигател.
    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

    #2
    Ако колата е с хидравлични повдигачи (а тя съм почти сигурен, че е) ти тропат те.Обаче дали ВЕЧЕ има надежда да спрат да чукат с 10W40 не мога да ти кажа. При всички случаи пробвай.Принципно 15W40 е много гъсто за този мотор, ама като си го налял, че и си карал с него...
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      Нещо е оплескано при ремонта. Ако е 8 винтилов, аз пък съм почти сигурен, че е с пулове. Ако при смяната на гумичките "майстора" е разменил местата на чашките, сега хлабините нямат нищо общо с истината, и оттам идва шумната работа на двигателя.

      Коментар


        #4
        Ако са разменени пуловете и някои клапани чукат, другите ще са натегнати и ще се издухат. Я кажи за кой точно мотор иде реч!
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          Мотора е на Ланчия Делта 1.8 8в 101кс номер 836А5000, говорих с него и той каза че нещо гарнитурата била по дебела и от там се получава този шум но аз колкото и не разбирам няма как от малко по дебела гарнитура на капака на клапаните да се получи шум или се бъркам, има ли вариант от това да ми погорва масълце в повечко :D има няма литър на 1500км и то 15в40. Има ли някакви добавки с който да закрепя положението докато отворим главата и сменим гумички и тн. после да слагам ли добавка към маслото за да подобря малко работата на двигателят, че сега найстина е като дизел.
          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

          Коментар


            #6
            нещатата са се оплескали при смяната, майстора а си поеме нещата!!!!!!!!!!!!!!!!!
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              Това е гарнитурата на конзолата на разпр. вал. Наистина дебелината е важна.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                flippy89 написа:
                Мотора е на Ланчия Делта 1.8 8в 101кс номер 836А5000, говорих с него и той каза че нещо гарнитурата била по дебела и от там се получава този шум но аз колкото и не разбирам няма как от малко по дебела гарнитура на капака на клапаните да се получи шум или се бъркам, има ли вариант от това да ми погорва масълце в повечко :D има няма литър на 1500км и то 15в40. Има ли някакви добавки с който да закрепя положението докато отворим главата и сменим гумички и тн. после да слагам ли добавка към маслото за да подобря малко работата на двигателят, че сега найстина е като дизел.
                Бате, за 1500км литър масло ..... Ми то направо блока си ти е за отваряне :D Пуши ли черно ? Много масло гори като за гумички...
                Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
                Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

                Коментар


                  #9
                  Не изпушва черно, понякога сутрин само на студен двигател синкав дим и като я запаля, работи 15-20 секунди подам леко газ се мъчи да угасне и след 2-3 секунди се оправя. То май се загледах по една друга Делта (2.0 16в 139кс) и може и да не стигнем до ремонт на този двигател сега. :D Все пак кажете решение на проблема за да не ме остави преди да съм се обзавел с нова колица.П.С. Блока ще се отваря чак като двигателят се свали и се монтира една интересна част към него (мисля на този мотор точно не е правено в България досега) , за сега ще остане тайна, по натам още подробности като тръгне проекта.
                  Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                  Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                  Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                  Коментар


                    #10
                    flippy89 написа:
                    има няма литър на 1500км и то 15в40.
                    Приятелю, моя дарак погорва 1л за 500км, така че не се притеснявай :D А относно тропането - ще кажеш на "майстора" да си оправи бакиите, щом е започнал шума след смяната на гумичките
                    Пунто 1.9D 2002г.

                    Коментар


                      #11
                      Точно обмислях вариант да я продам, но започнаха проблемите с клапаните и реших да не прецаквам никои, та сега ще я закрепя и ще сложа една добавка за вдигане на компресията и чукане на клапани и после направо смяна на двигателя друго май няма ккаво да и направим.
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар

                      Working...
                      X