Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Постоянно въртящ се стартер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Постоянно въртящ се стартер

    Здравейте!След наводняване на колата и смяна на изгорял стартер с нов, една вечер новия стартер незнайно защо започна да се върти сам, докато колата е в движение и запалена. Стартерът направо си разтопи четките. Смених го (Монтирах 3-ти стартер), но след еднодневна безпроблемна работа и той започна да върти сам, но този път успях да спра навреме и да спра колата. Докато дам на контакт веднага започва да върти сам и колата пали. Кабелите на стартера не се допират, пробвахме друг клеморед от друг Фиат, но проблема остана. В момента съм разкачаил една от двете букси, които влизат в клемореда. Така колата пали и въри, но електрониката не работи (Фарове, мигачи, табли, ел стакла и т.н..... Само СД-то, плафона и алармата работят.). Ако вкарам втората буксата стартера веднага започва да върти като дам на контакт и продължава да върти дори след запалване. Когато втората букса е извадена колата и стартера работят безпроблемно, но електрониката я няма. Къде да търся проблема? Всякакви съвети са добре дошли.Благодаря предварително!
    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

    #2
    Проблема ти е в клемореда- елементарно е щом с откачен кабел няма проблем значи проблема не ти е в стартера. Не го закачай да не изгориш и 3 тия стартер. Най лесно е да монтираш един бутон с който да прекъсваш стартера и при палене да го натискаш.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #3
      кола

      Не точно клемореда а някой жици около двигателя и се затваря през клемореда разщкачаш1 всичко то стартера до акумулатора 2 от акумулатора до бушоните до него3 извади буксата на вентилатора датчика може там да укъсявадо къде беше намокрена
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Интересно какво е това наводнение стартера после ли изгоря ?
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #5
          Влязох в огромна локва, водата стигаще до горната част на праговете на колата, но не влизаше вътре. Стартера умря моментално. Клемореда го изключваме, защото, както казах - пробвах друг клеморед от безпроблемо работеща кола и резултата си беше същия.П.П: Ако може някой да постне схема/картинка със кабелите/релетата, които трябва да проверя и обяснение за локацията им.
          Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

          Коментар


            #6
            Едно не толкова друдна операция може да направиш сваляш Бушоните отпред и вътре под волана //като предвалително си ги №1 да не объркаш после нещо //и после почваш едни по един да ги слагаш първо тези при двгателя после и вътре ако при някой тръгне стартера там е проблема търси пролем фарове, мигачи бексите където вероятно може да се е намокрило и да е направило проблемМоже и друго да извадиш буксите при двигателя и да пробваш дали ще тръгне стартераОт форума за теглене има мануал за колата там има схемиЗа бушоните http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101604
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар

            Working...
            X