Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пръскачките на UNO

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пръскачките на UNO

    Почистих ги и ги регулирах. И тъкмо си пръсках на заното стъкло и се радвах и изведнъж моторчето спря. Оказа се, че и предното моторче не работи. Пуснах ток направо от акумулатора, самите моторчета работят. Бушоните са здрави, проверих ги всичките. Какво може да е това?
    имаше Uno SX 1990 1.3

    #2
    Ами .... бутона с който ги командваш? Щом работят самите моторчета ...
    Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

    Коментар


      #3
      Бутоните всъщност са 2 отделни тумблера, които в долно положение са изключени, в горно работят чистачките, а когато ги задържам наляво пръскам. Странно е да се повредят и 2-та тумблера едновременно. И все пак се опитах да ги извадя, обаче не успях. Отдолу на блока има една рапидка, обаче отгоре още нещо го задържа по сенника на таблото и не знам как да стигна до него.
      имаше Uno SX 1990 1.3

      Коментар


        #4
        ИИИИ ами реле за тези моторчета дали няма - ако има както се сетих сега - дали пък не е проблема в него?
        Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

        Коментар


          #5
          Аз имам една книга на Haines, където наистина е показано едно реле, през което минават кабелите за моторчетата. Обаче аз не разбирам добре от такива схеми. Там е показано, че + минава през релето без да се прекъсва. Освен това не занам къде се намира в действителност това реле в колата.
          имаше Uno SX 1990 1.3

          Коментар


            #6
            И аз гледах схемата - тази на стр.14.34 диаграма 42 - там има два мотор - 34 - предно стъкло и 35 задно - но и двата не минават през реле ... на единия масата е постоянна 34 а + идва от бутона за миенето бутон Е /91-възел за управление/ а второто моторче е с постоянен + а масата му идва от бутон А /91-възел за управление/ - няма причина да ти работоят чистачките а моторчетатаза миенето не ... провери буксите към модула за упрвление или кабелите до моторчетата или буксите на моторчетата да не са се окислили ... друг съвет - ел.монтьор ...
            Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

            Коментар


              #7
              Ами ток в клемите откъм моторчетата не стига. Остава да са прекъснати откъм модула. Вчера се опитах да го сваля, но без успех. Ако откача само предната част, тя почти не може да се мръдне напред. Опитах се да сваля целия модул. Отдолу има рапидка. Обаче и отгоре под сенника на таблото има някакво захващане и не знам как да го махна.
              имаше Uno SX 1990 1.3

              Коментар


                #8
                Indiana Jones написа:
                Ами ток в клемите откъм моторчетата не стига..
                Какво значи не стига? Масата или +? Замери с уред или пробна лампа.
                Indiana Jones написа:
                Вчера се опитах да го сваля, но без успех.
                Ох тук не мога да помогна - нека се включи някой притежател на УНО .... [/quote]
                Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                Коментар


                  #9
                  Преди години имах Уно и съм ги свалял тези модули защото беше спряло нещо да работи и при мен, но не си спомням какво точно. Сенника на таблото се сваля много лесно но си има чалъм - попъхваш нещо тънко и здраво от задния му край(откъм стъклото) и порсто повдигаш - той там е на копки и като се откачат сенника излиза напред защото отпред е просто закачен - излиза първо малко напред и готово. А после модулите как излизаха - не помня.
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар

                  Working...
                  X