Скоро забелязах, че в червеното ограждение от снимката е много горещо. Помислих, че е от това, че съм пуснал да духа, но и когато не работи пак е ГОРЕЩО, не топло. Пак повтарям, горещо е само в очертания периметър, останалото изобщо дори не е топло. Нормално ли е и ако не, тогава от какво се получава и как да го поправя ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Горещо копче на парното - Брава
Collapse
X
-
ЛАбава връзка.Загрвява само когато си врътнал копчето на някоя от степените или когато е на 0?Ако загрява когато е на 0, може лампичката, която е за осветление да прави лош контакт. Ако загрява само когато е включена някоя от степените, значи е нещо в ключа."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
stivan_alone написа:Аз така по спомен от свалянето на този панел знам че крушките са две мисля че бяха от двете страни на тази врътка за степените и те осветяват и трите врътки не съм обърнал внимание но ще погледна как е при мен и ще пиша .Има ли значение включени-изключени фарове ?Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
madunko написа:Не съм обърнал внимание дали когато не са включени фаровете нагрява, но и на 0 да е или 1,2,3 или 4 копчето пак си загрява.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
cs_aleksandar написа:madunko написа:Не съм обърнал внимание дали когато не са включени фаровете нагрява, но и на 0 да е или 1,2,3 или 4 копчето пак си загрява.Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp
Коментар
-
Както е казал колегата Александър по горе с диодна лента е най добре няма вече да грее тези крушки са прекалено малки на пазара не съм виждал лед такива иначе вътре в купето на плафона отпред и този над задните седалки както и в багажника и жабката съм с лед диоди перфектно светят и са по икономични и най важното не греят мисля да сложа лед и на подсветката на цялото арматурно табло.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
madunko написа:А този панел само на щипки ли се държи, че го оглеждах, ама не видях болтчета.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:madunko написа:А този панел само на щипки ли се държи, че го оглеждах, ама не видях болтчета.Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp
Коментар
-
Мадунко за да свалиш предния панел и да стигнеш до крушките трябва да го разпарчосаш като на снимката по горе дето съм ти пратил .Демек сваляш първо радиот и ще видиш болчетата дърпаш с клещи средната малка врътка и ще видиш болчето големите не се свалят другите винтчета са долу от ляво и дясно ще ги видиш и това е .А що се отнася до чупенето винаги може да се строши нещо тая 15 и повече годишна пластмаса ще пипаш по внимателноМъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар