Колеги, скоростния лост на Мареата ми се струва доста "тегав" и при превключване на предавките се чува едно досадно скърцане. Задна понякога влиза с клизма.Чета из форума, че имало 2 вида механизми. Единият бил с жила, другият с лостова система. Мареата е 1996 г. мотора е 1.8/16VКакво трябва да се направи да се смаже този механизъм, има ли достъп отдолу под колата, отгоре от купето може ли да се достъпи част от механизма ?Подлежи ли на ремонт, замяна на шарнирни съединения, маншони. Ако не мога се справя сам, бих се радвал, ако препоръчате място, където да я погледнат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скърцане и тежко движение на скоростния лост
Collapse
X
-
При мен имаше подобен проблем, лоста поклопваше още откогато я взех. Напоследък обаче стана зле, трудно се уцелваха 5-та и задна.Колата е 1,8 97г. Откарах я в един сервиз (Дисмоторс) преди 4 дни до нас в Люлин (където по принцип си я водя) и я оправиха. Имало някакви иглени лагери долу в някакъв разпределител на лостовата система и се разбили. Смениха всичко на куп и не мога да си позная скоростите. А аз си мислех, че задира на задна, защото не натискам хубаво съдинителя . Предполагам, че ако имаш инструменти, умения и къде да я вдигнеш - може и ти да се справиш, но е хубаво преди това да видиш кое е счупено, изкривено или каквото там за да знаеш какви части да си търсиш (ако ти я правиш)
-
Колата е с лостова система, обаче аз лично не се сещам за иглен лагер там. Тъпото е че зе да се оправят трябва да се вдигне на подемник и дасе свали моста.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Моста долу, викаш..Хм, почвам да се разкандърдисвам (каква звучна "българска" дума)Ето, нещо подобно е, като на този клип. http://www.youtube.com/watch?v=MQBMSTbw8fQ&t=030А шарнирите по тая лостова система не могат ли поне да се смажат, без да се сваля моста, баси.. ?
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
OpenGL написа:Моста долу, викаш..Хм, почвам да се разкандърдисвам (каква звучна "българска" дума)Ето, нещо подобно е, като на този клип. http://www.youtube.com/watch?v=MQBMSTbw8fQ&t=030А шарнирите по тая лостова система не могат ли поне да се смажат, без да се сваля моста, баси.. ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Някои източници твърдят, че след смазване имало известно и временно облекчение. Днес видях за какво иде реч. Наистина май се сваля моста, за да се свали въпросното изделие, покрито с гумен маншон. При мен се е разсъхнало - гумения маншон с станал на парцал, появила се е корозия и има голям луфт, от което страда включването на задна , понеже когато има луфт, като напънеш скоростния лост надясно за да включиш назад, всъщност почти обираш големия луфт отдолу, и все едно не си мръднал лоста в крайно дясно за да включиш на задна.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар