имам страннен проблем, който всъщност може и изобщо да не е странене, но не мога да се оправя сам. От една-две седмици парното прави странни неща. Първо колата загравя много и перката включва когато си иска, като доста се качи горната граница на нейното пускане, но предполагам, че това е термодатчика, защото не съм сменял нищо. А мисълта ми е за парното. 10-15 минути след запалване, пускам парното и в началото духа топло, както трябва. След известно време обаче започва да духа по-хладен въздух, а ако го спра и пусна пак, след време може да пусне пак топло и после да разреди. помислих, че е въздух и надух през пробката като долях, но не се оправи. какво може да е. и как да обезвъздуша сам. колата ми е Пунто 1,1 55к.с. благодаря ви Митко
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колеги проблем - помогнете моля
Collapse
X
-
Аз съм имал същия проблем на Типо и се оказа че термостата ми не отваря.В смисъл че седеше в едно никакво положение на средата и хем е леко отворен заради което нямам парно хем в същото време не е достатъчно отворен за да охлажда нормално.Поведението на перката също се обеснява с термостата поради причината че нейния датчик е на радиатора и когато целия радиатор се нагрее до дадена температура перката включва.Предполагам че и при теб е както беше при мен - на около 100-110 градуса перката включва за около 5-10 секунди и спира а температурата си остава висока.Това се дължи на това че през термостата към радиатора минава много малко количество гореща вода която постепенно загрява радиатора до степен,когато перката да включи и в момента когато тя се завърти малкото количество вода се охлажда мигновенно и перката спира а в същото време в двигателя водата е на доста по-сериозни градуси.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
-
Ами аз понеже си знам колата в детайли просто си купих друг термостат,свалих моя (при мен е отделен елемент,който се завива на главата отстрани с две болтчета) и си го смених,после обезвъздуших и оттогава няма проблеми.Принципно ако смяташ че няма да се справиш сам по-добре я закарай на някой майстор,който да го свали със самия него да иде да купи друг и да ти го монтира и обезвъздуши.Или пък ти му занеси нов и просто да го смени.Общо взето смятам че само с нов термостат ще се реши проблема.Моя струваше някъде около 20-тина лв и честно казано съм доста доволен от него.Купих си го от T&N Cars на Оборище.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар