Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на ремък и ролки фиат стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смяна на ремък и ролки фиат стило

    Здравейте колеги .... предварително се извинявам ако има някъде подобна тема из форума.. Просто искам да попитам при смяна на ремък и ролки използва ли се някъв специален инструмент за натягане на ремъка че в един сервиз ми искат само 150лв за труд заради въпросния инструмент ... и ако има колеки които са ги сменили в обикновен сервиз имат ли някакви оплаквания нещо...?

    #2
    Не ти трябва инструмент за натягане на ремъка а пети за фиксиранена валовете.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Труда е от 100лв нагоре.
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #4
        150 лв....то горе долу толкова излиза ангренажния комплект с отстъпките, ебаси някои парите за нищо ги нямат, за 2 часа да изкара 150 лв., където повечето в София изкарват 50 лв чисти на ден, то даже в оторизиран сервиз ще е по-евтино (предполагам, че 1 час труд е около 50 максимум 55 лв.). А иначе на мен процедурата ми излезе 50 или 60 лв със смяната на маслото, не помня колко точно. Тук в София си има тарикати, да не споменавам хвален от форума сервиз, че искаха за смяна на подгревни свещи по 25 лв на бройка - т.е. общо 100, а свещите струват 50 лв и времето за смяна им е точно 20 минути. Ако 1 час труд им струва 300 лв, то може да се конкурират със сервизи в Англия, че даже в Англия е по-евтино, ама българска работа, всеки гледа да те одере.
        FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

        Коментар


          #5
          Ако си мераклия и имаш малко техническа подготовка си купуваш фиксаторите за около 100лв , правиш си подръчен инструмент за натискане на обтяжната ролка (аз ползвам една тръба PPR 32mm) , един индикаторен часовник с удължител и си правиш от кръгъл транспортир и магнит градусомер за шайбата на коляновия вал.Ако не ти се занимава ВО беше споменал за един сервиз в София в който са му сменили ремъка напълно професионално с ползване на градуирания диск за намиране на ГМТ и т.н. , попитай го на лично!
          FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

          Коментар


            #6
            Колата може да е ЖТД и да няма нужда от пети.Колегата не е писал какъв е двигателя.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              FGRC написа:
              Колата може да е ЖТД и да няма нужда от пети.Колегата не е писал какъв е двигателя.
              явно днес съм доста спрял кой да гледа просто. И все пак цените са около стотарката.
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #8
                Е колегата Банков е прав ще са нужни пети за разпределителните валове.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #9
                  FGRC написа:
                  Е колегата Банков е прав ще са нужни пети за разпределителните валове.
                  Е може и с пермаментен маркер , поосле таман ще стане редовен във форума
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    FGRC написа:
                    Е колегата Банков е прав ще са нужни пети за разпределителните валове.
                    Е може и с пермаментен маркер , поосле таман ще стане редовен във форума
                    Тук припознавам себе си,и премеждията с бравото а имах и пети ама нямах часовника
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #11
                      tambuhtaneca написа:
                      150 лв....то горе долу толкова излиза ангренажния комплект с отстъпките, ебаси някои парите за нищо ги нямат, за 2 часа да изкара 150 лв., където повечето в София изкарват 50 лв чисти на ден, то даже в оторизиран сервиз ще е по-евтино (предполагам, че 1 час труд е около 50 максимум 55 лв.). А иначе на мен процедурата ми излезе 50 или 60 лв със смяната на маслото, не помня колко точно. Тук в София си има тарикати, да не споменавам хвален от форума сервиз, че искаха за смяна на подгревни свещи по 25 лв на бройка - т.е. общо 100, а свещите струват 50 лв и времето за смяна им е точно 20 минути. Ако 1 час труд им струва 300 лв, то може да се конкурират със сервизи в Англия, че даже в Англия е по-евтино, ама българска работа, всеки гледа да те одере.
                      колегата е много прав комплекта (ремък + 2ролки) ми излиза 140лв а те искат 150 са смяна.... сервиза се казжаше грант ауто ако не се лъжа уж е специализиран за италиански коли........ а колата е 1.6 16в 103кс

                      Коментар


                        #12
                        Нали ти казах къде да звъннеш, нормалната цена за тоя мотор е от 70 до 100лв.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          tambuhtaneca написа:
                          150 лв....то горе долу толкова излиза ангренажния комплект с отстъпките, ебаси някои парите за нищо ги нямат, за 2 часа да изкара 150 лв., където повечето в София изкарват 50 лв чисти на ден, то даже в оторизиран сервиз ще е по-евтино (предполагам, че 1 час труд е около 50 максимум 55 лв.). А иначе на мен процедурата ми излезе 50 или 60 лв със смяната на маслото, не помня колко точно. Тук в София си има тарикати, да не споменавам хвален от форума сервиз, че искаха за смяна на подгревни свещи по 25 лв на бройка - т.е. общо 100, а свещите струват 50 лв и времето за смяна им е точно 20 минути. Ако 1 час труд им струва 300 лв, то може да се конкурират със сервизи в Англия, че даже в Англия е по-евтино, ама българска работа, всеки гледа да те одере.
                          Искам да дойдеш да смениш 4 свещи за 20 мин.,аз лично ще ти дам веднага 100 лв.,ако го направиш.Сега се сетих кой си................. П.С.В крайна сметка разбра ли се какъв е мотора ????? При нас за 1.9 JTD 8v - 203 лева,ремък,ролки и труд,без водна помпа,Fiat 1.6 16V - 187 лева.
                          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                          Ventura garage

                          Коментар


                            #14
                            Mury написа:
                            ремък,ролки и труд,без водна помпа,Fiat 1.6 16V - 187 лева.
                            A каква марка са ролките и ремъка ? Цената ти е измамно примамлива ако е за части и труд.
                            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                            .

                            Коментар


                              #15
                              Mury написа:
                              tambuhtaneca написа:
                              150 лв....то горе долу толкова излиза ангренажния комплект с отстъпките, ебаси някои парите за нищо ги нямат, за 2 часа да изкара 150 лв., където повечето в София изкарват 50 лв чисти на ден, то даже в оторизиран сервиз ще е по-евтино (предполагам, че 1 час труд е около 50 максимум 55 лв.). А иначе на мен процедурата ми излезе 50 или 60 лв със смяната на маслото, не помня колко точно. Тук в София си има тарикати, да не споменавам хвален от форума сервиз, че искаха за смяна на подгревни свещи по 25 лв на бройка - т.е. общо 100, а свещите струват 50 лв и времето за смяна им е точно 20 минути. Ако 1 час труд им струва 300 лв, то може да се конкурират със сервизи в Англия, че даже в Англия е по-евтино, ама българска работа, всеки гледа да те одере.
                              Искам да дойдеш да смениш 4 свещи за 20 мин.,аз лично ще ти дам веднага 100 лв.,ако го направиш.Сега се сетих кой си................. П.С.В крайна сметка разбра ли се какъв е мотора ????? При нас за 1.9 JTD 8v - 203 лева,ремък,ролки и труд,без водна помпа,Fiat 1.6 16V - 187 лева.
                              Аз може и да не мога, защото никога не съм го правил, но ако почна да тренирам след 5тия път ще го направя, но ти или твоя колега го направи за 20-25 минути, с премахването на грешките макс 25-30. Не искам да влизам в конфронтации с никого, затова като не бях доволен от Вас не Ви посещавам и няма да Ви посещавам за в бъдеще, и за да поддържам добрия тон дори не съм споменал името на сервиза.
                              FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                              Коментар

                              Working...
                              X