Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1,9 жтд- проблем със скоростите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Според мен, маслото ти е било старо и затова е създавало проблеми. Работния вискозитет за тази скоростна кутия е 80, което означава, че масло SAE 75W80 or 75W85 стават за тази кутия с известни уговорки разбира се, защото разликите между уж еднакви масла доста често са значителни и лак притеснителни. Важно е да разбереш дали не са сипали 75/90, защото там има огромни различия и прекалено вискозното масло не е добра идея в случая. Много малко масла по SAE 75W90 могат да бъдат подходящи за твоята кутия - дано човека който е зареждал кутията има познания в тази област...........
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      Тази скоростна кутия/GETRAG 538/ e с двойноконусни усилени синхронизатори за 1 и 2 ра скорост и маслото се подава чрез канали за по добро охлаждане затова е много чувствителна към него.Добавките не са много добър избор в случая.75W80 e пълна синтетика и няма нужда от никакви подобрения.Аз си мисля,че лагерпомпата не е обезвъздушена добре.Цикъла на обезвъздушаване при този вид помпи/с пробка на централния маслопровод/ се повтаря от 20 до 25 пъти и се натиска педала много плавно.Не се препоръчва обезвъздушаване с налягане от казанчето за спирачна течност.Колегата не пише преди да сменят съединителя имало ли го е този проблем и какъв съединител е сложен.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #18
        [quote="Mapu0o"]
        Danchojn написа:
        При хидравличен съединител не се регулира нищо, но ако там имаше проблем, щеше да го има на всички предавки. Аз много не разбрах, т.е. губят се важни детайли затова ще питам, ако мога да дам съвет.1. Автомобила е на място но с работещ двигател. Искаме да потеглим и включваме първа скорост - плавно ли включва?2. Автомобила се движи с ниска скорост - 5 до 10км/час - тогава ли хърка при включване на 1-а?
        1.Когато автомобила е в покой с работещ двигател и колегата включва на 1-ва скорост - не включва плавно а престъргва.2.Когато автомобила се движи с 5-10км/ч при превключване на 1-ва пак престъргва.Също от време на време и при превключване на 2-ра от по-висока предавка пак престъргва.[/quoteТук ми стана интересно че и при моето пунто има едно трудно включване на 1-ва и 2-ра след като тръгна но може би 5 минути по-късно нямо проблем дали не е маслото в скоростите ?

        Коментар


          #19
          FGRC написа:
          Тази скоростна кутия/GETRAG 538/ e с двойноконусни усилени синхронизатори за 1 и 2 ра скорост и маслото се подава чрез канали за по добро охлаждане затова е много чувствителна към него.Добавките не са много добър избор в случая.75W80 e пълна синтетика и няма нужда от никакви подобрения.Аз си мисля,че лагерпомпата не е обезвъздушена добре.Цикъла на обезвъздушаване при този вид помпи/с пробка на централния маслопровод/ се повтаря от 20 до 25 пъти и се натиска педала много плавно.Не се препоръчва обезвъздушаване с налягане от казанчето за спирачна течност.Колегата не пише преди да сменят съединителя имало ли го е този проблем и какъв съединител е сложен.
          Преди да сменят съединителя го имаше проблема! Съединителя е като оригиналния . Ще разпитам за маслото, но за сега няма майстор, няма дявол
          Fiat Stilo 1.9 jtd
          Fiat Tipo 1.7

          Коментар


            #20
            Проблема е решен!

            В крайна сметка се оказа синхронизатора за 1-ва скорост! След десетина дни на чакане за нови части от чужбина вече е готова колата. Интересното е,че Фиата го оправиха в сервиз на Опел :D в Пловдив на пещерско.
            Fiat Stilo 1.9 jtd
            Fiat Tipo 1.7

            Коментар

            Working...
            X