Според мен, маслото ти е било старо и затова е създавало проблеми. Работния вискозитет за тази скоростна кутия е 80, което означава, че масло SAE 75W80 or 75W85 стават за тази кутия с известни уговорки разбира се, защото разликите между уж еднакви масла доста често са значителни и лак притеснителни. Важно е да разбереш дали не са сипали 75/90, защото там има огромни различия и прекалено вискозното масло не е добра идея в случая. Много малко масла по SAE 75W90 могат да бъдат подходящи за твоята кутия - дано човека който е зареждал кутията има познания в тази област...........
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1,9 жтд- проблем със скоростите
Collapse
X
-
Тази скоростна кутия/GETRAG 538/ e с двойноконусни усилени синхронизатори за 1 и 2 ра скорост и маслото се подава чрез канали за по добро охлаждане затова е много чувствителна към него.Добавките не са много добър избор в случая.75W80 e пълна синтетика и няма нужда от никакви подобрения.Аз си мисля,че лагерпомпата не е обезвъздушена добре.Цикъла на обезвъздушаване при този вид помпи/с пробка на централния маслопровод/ се повтаря от 20 до 25 пъти и се натиска педала много плавно.Не се препоръчва обезвъздушаване с налягане от казанчето за спирачна течност.Колегата не пише преди да сменят съединителя имало ли го е този проблем и какъв съединител е сложен.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
[quote="Mapu0o"]Danchojn написа:При хидравличен съединител не се регулира нищо, но ако там имаше проблем, щеше да го има на всички предавки. Аз много не разбрах, т.е. губят се важни детайли затова ще питам, ако мога да дам съвет.1. Автомобила е на място но с работещ двигател. Искаме да потеглим и включваме първа скорост - плавно ли включва?2. Автомобила се движи с ниска скорост - 5 до 10км/час - тогава ли хърка при включване на 1-а?
Коментар
-
FGRC написа:Тази скоростна кутия/GETRAG 538/ e с двойноконусни усилени синхронизатори за 1 и 2 ра скорост и маслото се подава чрез канали за по добро охлаждане затова е много чувствителна към него.Добавките не са много добър избор в случая.75W80 e пълна синтетика и няма нужда от никакви подобрения.Аз си мисля,че лагерпомпата не е обезвъздушена добре.Цикъла на обезвъздушаване при този вид помпи/с пробка на централния маслопровод/ се повтаря от 20 до 25 пъти и се натиска педала много плавно.Не се препоръчва обезвъздушаване с налягане от казанчето за спирачна течност.Колегата не пише преди да сменят съединителя имало ли го е този проблем и какъв съединител е сложен.Fiat Stilo 1.9 jtd
Fiat Tipo 1.7
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар