Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1,9 жтд- проблем със скоростите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило 1,9 жтд- проблем със скоростите

    Ще започна направо- първа скорост задира при потегляне. Когато колата е в движение и се налага превключване на първа отново задира, трябва да се изчака 1-2 секунди и тогава няма проблеми. При не работещ двигател скоростите влизат без проблем. Фактически задира основно първа / понеже днес ми направи проблем и втора/ когато се натисне рязко без изчакване, но е страшно неудобно, особено в градски условия. Сменени са съединител /който беше за смяна отдавна/, лагер помпа и помпичката под педала, също така и едно смешно пластмасово нещо под педала, което се беше протрило. Без да разбирам много то останаха синхронизаторите в скоростната кутия. Въпроса ми е дали се продават отделно, или ще ме изнудват да купувам цяла ск. кутия? Въпросните по-горе споменати сменени части са нови и оригинални, със стари не ми се взима беля. Ако някой знае от къде мога да набавя синхронизатори моля да каже !
    Fiat Stilo 1.9 jtd
    Fiat Tipo 1.7

    #2
    А провери ли тампоните на двигателя и СК?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      А провери ли тампоните на двигателя и СК?
      Знам само, че на двигателя един тампон малко не го бива, но не тресе в купето, както чета тук. На скоростната не знам честно казано. Може ли да е от тампон?
      Fiat Stilo 1.9 jtd
      Fiat Tipo 1.7

      Коментар


        #4
        Я иди да ти обезвъздушат хубаво лагер помпата и да ти проверят жилата на скоростната кутия.Забрави за синхронизатори.Ако са те и в покой ще включва по трудно.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #5
          FGRC написа:
          Я иди да ти обезвъздушат хубаво лагер помпата и да ти проверят жилата на скоростната кутия.Забрави за синхронизатори.Ако са те и в покой ще включва по трудно.
          Лагер помпата е обезвъздушена, също е налято и масло с някаква добавка . И аз искам да се оттърва, че стана доста време, пари , нерви и тн.н.
          Fiat Stilo 1.9 jtd
          Fiat Tipo 1.7

          Коментар


            #6
            От тампони на двигателя незнам дали повлиява, но прегледай тампоните на скоростната кутия и по-точно задния
            Пунто 1.9D 2002г.

            Коментар


              #7
              Mapu0o написа:
              От тампони на двигателя незнам дали повлиява, но прегледай тампоните на скоростната кутия и по-точно задния
              До момента никакво развитие. Направо я зарязах докато се освободи майстора- много трудно и досадно се кара така... Да е живо и здраво Типото за момента. Ще питам за тампона!
              Fiat Stilo 1.9 jtd
              Fiat Tipo 1.7

              Коментар


                #8
                Друг вариант, който е възможен е като са ти сменявали съединителя да не са го регулирали правилно, но до колкото разбрах ти си с помпа, а не знам дали се регулира в този случай...
                Пунто 1.9D 2002г.

                Коментар


                  #9
                  При хидравличен съединител не се регулира нищо, но ако там имаше проблем, щеше да го има на всички предавки. Аз много не разбрах, т.е. губят се важни детайли затова ще питам, ако мога да дам съвет.1. Автомобила е на място но с работещ двигател. Искаме да потеглим и включваме първа скорост - плавно ли включва?2. Автомобила се движи с ниска скорост - 5 до 10км/час - тогава ли хърка при включване на 1-а?
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Danchojn написа:
                    При хидравличен съединител не се регулира нищо, но ако там имаше проблем, щеше да го има на всички предавки. Аз много не разбрах, т.е. губят се важни детайли затова ще питам, ако мога да дам съвет.1. Автомобила е на място но с работещ двигател. Искаме да потеглим и включваме първа скорост - плавно ли включва?2. Автомобила се движи с ниска скорост - 5 до 10км/час - тогава ли хърка при включване на 1-а?
                    1.Когато автомобила е в покой с работещ двигател и колегата включва на 1-ва скорост - не включва плавно а престъргва.2.Когато автомобила се движи с 5-10км/ч при превключване на 1-ва пак престъргва.Също от време на време и при превключване на 2-ра от по-висока предавка пак престъргва.
                    Пунто 1.9D 2002г.

                    Коментар


                      #11
                      Това хич не е добре. Хубаво е да се провери дали със сигурност отделя добре съединителя. Няма де от тампони това.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Danchojn написа:
                        Това хич не е добре. Хубаво е да се провери дали със сигурност отделя добре съединителя. Няма де от тампони това.
                        И на мен ми се струва, че идва от съединителя, но колегата щом казва, че му е нов, значи остава да не е обезвъздушена системата като хората.
                        Пунто 1.9D 2002г.

                        Коментар


                          #13
                          Ще се опитам да съм по- ясен, но колегата с 2-те точки е разбрал . При не работещ двигател скоростите влизат без проблем. Когато запаля и дам рязко на първа- престъргва, ако изчакам две секунди на натиснат съединител предавката влиза плавно. Когато колата още се движи бавно и трябва да дам първа- престъргва, в такъв случай трябва да спра и да изчакам две секунди на натиснат съединител . За втора предавка- не дава проблем, ако колата е загряла. Май аз ще се объркам, но това е в общи линии.
                          Fiat Stilo 1.9 jtd
                          Fiat Tipo 1.7

                          Коментар


                            #14
                            При първа скорост може да има и проблем със синхронизатора, което може да се преглътне. Но това което казваш за втора - със сигурност имаш проблем с маслото!!! Дай пълни данни за автомобила да проверя и кажи какво масло има вътре в момента.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              [quote="Danchojn"]При първа скорост може да има и проблем със синхронизатора, което може да се преглътне. Но това което казваш за втора - със сигурност имаш проблем с маслото!!! Дай пълни данни за автомобила да проверя и кажи какво масло има вътре в момента.[/quoteКолата е 115 коня жтд 2001-2002. За кое масло става въпрос? Това за двигателя пазя тубата, може да погледна, но за ск. кутия не знам! Знам, че е гъсто с добавка и не стърже толкова брутално, както преди да го сложат.
                              Fiat Stilo 1.9 jtd
                              Fiat Tipo 1.7

                              Коментар

                              Working...
                              X