Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не работи вентилаторът на водния радиатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз залагам на 50А бушон при кутикъта за АБС-а
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Alex_RT написа:
      Не зная каква е точно схемата, но при мен не работеше 2-а степен само. (предполагам е като при мен)Насочи се към дефектирало реле или нагорял контакт.На стойката на акумулатора зад фара има кутийка с релета. Отвори я. Вътре по-спомен има 3 броя релета- мисля бяха -20А, 30 А и 50 А.Провери релето което е най-голямо - 50 А. При мен имаше нагоряла клема на 30А релето, но като извадих 50А релето също спираше да работи вентилатора. Датчик на радиатора нямам, реостата ти е здрав, защото дори и да е развален ще тръгне поне втората степен. Провери си и предпазителите, преди да почнеш да разглобяваш. Ако може завърти перката на вентилатора да видиш как се върти на ръка (на изключен мотор) - трябва да се върти свободно. След това може да откачиш клемата на вентилатора и да сложиш една лампа. Като включиш климатроника лампата трябва да светне, ако е така проблема е във вентилатора. След преглед на релетата се насочи евентуално към датчик, датчика е само един и е на термостата с 3 проводника. При откачането му светва чека на таблото, но това да не те притеснява. Записва грешка, но като го свържеш отново лапата на таблото изгасва (не записва перманетна грешка, която да пречи на бъдещото функциониране на автомобила)
      благодаряоставих я в сервиза, това им казах да направят - да проверят тези елементи, имам резервен вентилатор и ако се наложи могат да го сменятдано да станеще ми прегледат и окачването от дясно, леко чука нещо - не е носач, май е лагер на амортисьора или самия амортисьонадявам се днес всичко да станескъпа ми излиза колата, но явон няма как, така ще бъде щом искам всичко да е наредще пиша какво ебушона вчера го погледнах,здрав беше, вентилаторът се върти нормално - няма проблем с лагеруването му
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #18
        сутринта в сервиза заработил вентилатора - и на климатик, и без него като загрееиди, че го мисли от къде е билода взема все пак да си намеря клемите до акумулатора и да проверя релетата - за нагоряло, за всеки случайтези клеми пред акумулатора къде са точно, как се стига до тях?
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          #19
          Зад фара черна кутийка. С ключе 10 се развива един болт и са там релетата. Аз имам там само 3 релета. АБС моя макарон няма.
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #20
            При 1.6 релето на перката е на самия дифузьор в едно като кутийка щракнато на пластмасата. Буксата с кабела е между акумулатора и пластмасовия заборник, за въздух ,бяла или полупрозрана на цвят
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #21
              И при него е там.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Смених вентилатора и напръсках всички клеми. Засега всичко е наред. Имах резервен вентилатор, но и стария работи.Чукането от дясно се оказа скъсан тампон на мотора. Сменен е и сега всичко е наред и с окачването. Карам с рециклирани носачи - много са стегнати, ама много.
                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                Коментар

                Working...
                X