Не зная каква е точно схемата, но при мен не работеше 2-а степен само. (предполагам е като при мен)Насочи се към дефектирало реле или нагорял контакт.На стойката на акумулатора зад фара има кутийка с релета. Отвори я. Вътре по-спомен има 3 броя релета- мисля бяха -20А, 30 А и 50 А.Провери релето което е най-голямо - 50 А. При мен имаше нагоряла клема на 30А релето, но като извадих 50А релето също спираше да работи вентилатора. Датчик на радиатора нямам, реостата ти е здрав, защото дори и да е развален ще тръгне поне втората степен. Провери си и предпазителите, преди да почнеш да разглобяваш. Ако може завърти перката на вентилатора да видиш как се върти на ръка (на изключен мотор) - трябва да се върти свободно. След това може да откачиш клемата на вентилатора и да сложиш една лампа. Като включиш климатроника лампата трябва да светне, ако е така проблема е във вентилатора. След преглед на релетата се насочи евентуално към датчик, датчика е само един и е на термостата с 3 проводника. При откачането му светва чека на таблото, но това да не те притеснява. Записва грешка, но като го свържеш отново лапата на таблото изгасва (не записва перманетна грешка, която да пречи на бъдещото функциониране на автомобила)
благодаряоставих я в сервиза, това им казах да направят - да проверят тези елементи, имам резервен вентилатор и ако се наложи могат да го сменятдано да станеще ми прегледат и окачването от дясно, леко чука нещо - не е носач, май е лагер на амортисьора или самия амортисьонадявам се днес всичко да станескъпа ми излиза колата, но явон няма как, така ще бъде щом искам всичко да е наредще пиша какво ебушона вчера го погледнах,здрав беше, вентилаторът се върти нормално - няма проблем с лагеруването му
сутринта в сервиза заработил вентилатора - и на климатик, и без него като загрееиди, че го мисли от къде е билода взема все пак да си намеря клемите до акумулатора и да проверя релетата - за нагоряло, за всеки случайтези клеми пред акумулатора къде са точно, как се стига до тях?
При 1.6 релето на перката е на самия дифузьор в едно като кутийка щракнато на пластмасата. Буксата с кабела е между акумулатора и пластмасовия заборник, за въздух ,бяла или полупрозрана на цвят
Смених вентилатора и напръсках всички клеми. Засега всичко е наред. Имах резервен вентилатор, но и стария работи.Чукането от дясно се оказа скъсан тампон на мотора. Сменен е и сега всичко е наред и с окачването. Карам с рециклирани носачи - много са стегнати, ама много.
Коментар