Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

за каво служи това

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    за каво служи това

    Здравейте, бихте ли ми казали за какво служи това? И указвали някаква роля върху правилната работа на мотора. браво1,4 12в 1998г.
    Прикачени файлове
    STILO 1.4 16v.

    #2
    Абе казва се "резонаторна кутия" има го и на 1,6 и 1,8 и аз съм се чудил каква е точната му роля в цялата игра.
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      Намаля шума от мотора.
      Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
      Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp

      Коментар


        #4
        Не знам как се казва тази кутия, но там стои клапата за топъл/студен въздух който влиза във филтърната кутия. При правилна работа, когато мотора е студен клапата трябва да е в такова положение, че въздухът да постъпва през гофрирания маркуч свързващ щита над изпускателния колектор и оградената кутия. Позиция 15 на снимката. Когато мотора загрее, клапата трябва да се завърта, така че въздух да постъпва само от предния отвор на кутията(демек по-студен въздух). Ако си на газ, както съм и аз. През лятото маркуча от позиция 15 се маха и така колата смуче само студен въздух(както се препоръчва ако караш на газ). През зимата си връщам маркуча защото карам предимно на къси разстояния и повече на бензин отколкото на газ. Така колата трябва да загрява по-бързо, дали е така не съм правил сравнения. Просто като сложа зимните гуми слагам и маркуч номер 15
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #5
          При 1,8 филтъра е огледално, от другата страна, но тази кутия си я има. Странното е , че няма този маркуч(15) при мен. Просто си е кутия. Няма и клапа.
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            А при моето 1.8 няма такова нещо. Направо директно от фунията, в кутията на филтъра и към колектора.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #7
              kal0yanch40 написа:
              А при моето 1.8 няма такова нещо. Направо директно от фунията, в кутията на филтъра и към колектора.
              Тя тая кутия е отдолу и не се вижда, ако не махнеш цялата кутия на филтъра или подкалника. Всъщност то май през калния я вадих когато я сменях.
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                Там долу, не съм ровил, ама съм сигурен, че никакви маркучи не отиват на там. Може да я има, само за имането. Той мотора сега е изваден, като си ходя на село, ще хвърля един поглед.
                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                Коментар


                  #9
                  Има я при 1.8 и това е резонатор и утайник за вода, идеята е ако засмуче вода през въздухозаборника да се стече там е не във филтъра и от там в дросела, че после става мармалад.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    При мен на Бравата тази кутия точно беше за топъл/студен въздух. Вътре клапата се движи с вакуум. Дали да има или да няма вакуум се определя от механичен клапан в кутията на въздушният филтър /в него влизат тръбичките 19 и 21 на снимката/. Та този клапан в зависимост от температурата пропуска или не вакуума към клапата долу. Предполагам е изпълнен с някаква би-метална пластина, не помня. Иначе цялата система съм я тествал дали работи и при мен си работеше и не съм махал гофрираният маркуч от ламарината над колектора.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #11
                      Hristian_Aleksiev написа:
                      През лятото маркуча от позиция 15 се маха и така колата смуче само студен въздух(както се препоръчва ако караш на газ). През зимата си връщам маркуча защото карам предимно на къси разстояния и повече на бензин отколкото на газ. Така колата трябва да загрява по-бързо, дали е така не съм правил сравнения. Просто като сложа зимните гуми слагам и маркуч номер 15
                      Това в коя инструкция го прочете, май все още мислиш по "жигулски"? При съвременните автомобили такова нещо не се прави.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Ако на 17 годишна кола казваш съвременна, не съм сигурен кой от двама ни мисли по "жигулски"
                        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                        Коментар

                        Working...
                        X