Здравейте, бихте ли ми казали за какво служи това? И указвали някаква роля върху правилната работа на мотора. браво1,4 12в 1998г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
за каво служи това
Collapse
X
-
Не знам как се казва тази кутия, но там стои клапата за топъл/студен въздух който влиза във филтърната кутия. При правилна работа, когато мотора е студен клапата трябва да е в такова положение, че въздухът да постъпва през гофрирания маркуч свързващ щита над изпускателния колектор и оградената кутия. Позиция 15 на снимката. Когато мотора загрее, клапата трябва да се завърта, така че въздух да постъпва само от предния отвор на кутията(демек по-студен въздух). Ако си на газ, както съм и аз. През лятото маркуча от позиция 15 се маха и така колата смуче само студен въздух(както се препоръчва ако караш на газ). През зимата си връщам маркуча защото карам предимно на къси разстояния и повече на бензин отколкото на газ. Така колата трябва да загрява по-бързо, дали е така не съм правил сравнения. Просто като сложа зимните гуми слагам и маркуч номер 15
Коментар
-
kal0yanch40 написа:А при моето 1.8 няма такова нещо. Направо директно от фунията, в кутията на филтъра и към колектора.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Там долу, не съм ровил, ама съм сигурен, че никакви маркучи не отиват на там. Може да я има, само за имането. Той мотора сега е изваден, като си ходя на село, ще хвърля един поглед.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Има я при 1.8 и това е резонатор и утайник за вода, идеята е ако засмуче вода през въздухозаборника да се стече там е не във филтъра и от там в дросела, че после става мармалад.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
При мен на Бравата тази кутия точно беше за топъл/студен въздух. Вътре клапата се движи с вакуум. Дали да има или да няма вакуум се определя от механичен клапан в кутията на въздушният филтър /в него влизат тръбичките 19 и 21 на снимката/. Та този клапан в зависимост от температурата пропуска или не вакуума към клапата долу. Предполагам е изпълнен с някаква би-метална пластина, не помня. Иначе цялата система съм я тествал дали работи и при мен си работеше и не съм махал гофрираният маркуч от ламарината над колектора.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Hristian_Aleksiev написа:През лятото маркуча от позиция 15 се маха и така колата смуче само студен въздух(както се препоръчва ако караш на газ). През зимата си връщам маркуча защото карам предимно на къси разстояния и повече на бензин отколкото на газ. Така колата трябва да загрява по-бързо, дали е така не съм правил сравнения. Просто като сложа зимните гуми слагам и маркуч номер 15FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар