Здравейте колеги , тъй като браво-то доста ръмжи го закарах на канал и уставнових че трябва да се сменя цялата генерация.Къде в София правят качествени генерации от неръждавейка и какви пари вървят приблизително ?Искам да сменя изтърбушения катализатор - с кое ще е по добре с гърне или с тръба ?Диаметъра на тръбите на 55 мм ли е , и колко трябва да са дебелостенни ?И един въпрос свързан с гумите - ще опират ли някъде гуми 195/55/15 , със сток окачане съм.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса относно генерация на Браво 1.8
Collapse
X
-
на 50мм външно е, но ако е направиш на 55 може ида спечелиш малко отпушване на колата във високите. За неръждавейка незнам зали ще имаш пари 500 кинта приблизително ако слагаш всичките гърнета.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Първо търси алеминизирани тръби, не от неръждавейка защото тя първо звъни и второ е доста тежка. Не си мисли че ще е вечна като я направиш, вземи си един комплект от генерация от някъде за 180лвц с монтажа и мирясай, аз от две години си карам с такава и колата е доста тиха, а карам на газ. Относно резонатора има от 20 до 100лв. препоръчвам ти да си харесаш нещо по средата като цени. Аз ходя при един арабин в Младост до Била, беше ми близко за някаква дребна заварка, но видях че знае какво прави и сам там ходя, а не взема скъпо.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Алуминия доколкото знам се "издухва" доста по бързо от нераждавейката , аз също карам на газ и не ми са слага "черно"(независимо дали алуминизирано или подцинковано) че заради конденза ще стане същата работа.Разликата в плътността на черното и неръждавайката е много малък (мисля че в полза на неръждаемата), за звъненето - все едно че съм с ремус Мислех че ще кажете нещо до 200-250 лв за готова генерация, за 300 + лв , по добре да си я направя сам - неръждаеми тръби,ламарина , вата(керамична или стъклена) , някоя друга пръчка за куки и една кутия електроди :D (трябва ли да се остави дупка в най-ниската част за изтичане на конденза) ПП: Четох по другите форуми че са доволни от някакъв сервиз в орландовци преди битакаBravo 1.8 GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар