Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса относно генерация на Браво 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко въпроса относно генерация на Браво 1.8

    Здравейте колеги , тъй като браво-то доста ръмжи го закарах на канал и уставнових че трябва да се сменя цялата генерация.Къде в София правят качествени генерации от неръждавейка и какви пари вървят приблизително ?Искам да сменя изтърбушения катализатор - с кое ще е по добре с гърне или с тръба ?Диаметъра на тръбите на 55 мм ли е , и колко трябва да са дебелостенни ?И един въпрос свързан с гумите - ще опират ли някъде гуми 195/55/15 , със сток окачане съм.
    Bravo 1.8 GT

    #2
    гумите няма да опират.
    Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
    Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

    Коментар


      #3
      ако искаш да ти е хубава генерацията си приготваи между 300-400 лева за всичко диаметъра на тръбите беше или 48 или 50 мм в сервиз крафт на околовтъстното ще ти свършат работа наи добре поне според мен на мястото на катализатора резонатор

      Коментар


        #4
        на 50мм външно е, но ако е направиш на 55 може ида спечелиш малко отпушване на колата във високите. За неръждавейка незнам зали ще имаш пари 500 кинта приблизително ако слагаш всичките гърнета.
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #5
          на мястото на катализатора сложи гърне, не резонатор, не тръбааз сложих тръба и сега е доста шумна
          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

          Коментар


            #6
            Първо търси алеминизирани тръби, не от неръждавейка защото тя първо звъни и второ е доста тежка. Не си мисли че ще е вечна като я направиш, вземи си един комплект от генерация от някъде за 180лвц с монтажа и мирясай, аз от две години си карам с такава и колата е доста тиха, а карам на газ. Относно резонатора има от 20 до 100лв. препоръчвам ти да си харесаш нещо по средата като цени. Аз ходя при един арабин в Младост до Била, беше ми близко за някаква дребна заварка, но видях че знае какво прави и сам там ходя, а не взема скъпо.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Алуминия доколкото знам се "издухва" доста по бързо от нераждавейката , аз също карам на газ и не ми са слага "черно"(независимо дали алуминизирано или подцинковано) че заради конденза ще стане същата работа.Разликата в плътността на черното и неръждавайката е много малък (мисля че в полза на неръждаемата), за звъненето - все едно че съм с ремус Мислех че ще кажете нещо до 200-250 лв за готова генерация, за 300 + лв , по добре да си я направя сам - неръждаеми тръби,ламарина , вата(керамична или стъклена) , някоя друга пръчка за куки и една кутия електроди :D (трябва ли да се остави дупка в най-ниската част за изтичане на конденза) ПП: Четох по другите форуми че са доволни от някакъв сервиз в орландовци преди битака
              Bravo 1.8 GT

              Коментар

              Working...
              X