Да аз карам с такива гуми на Дънлоп в момента, изпитал съм им предимствата и возията, ама на твърдо окачване не е болка за умиране.Старите ми също бяха такива, след яка злоупотреба с тях и едни мъжки спирачки, успяха да ме преберат до София.
Прикачени файлове
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Run Flat tyres must be mounted in conjunction with a functional Tyre Pressure Monitoring System (TPMS). Возията се влошава малко и другото интересно е по-високата цена на рънфлат гумите.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Карах с Dunlop SP Sport 9000 205/45/17, но ги махнах, много твърди гуми, направо на камък, то и за това са направени, до колкото знам при спукана гума можеш да караш с тях до 80км/ч, ако не се лъжа и другото нещо, което аз лично не го проверих, но по думите на гумаджията runflat гумите са по тежки от останалите, като вземеш предвид тези 2 минуса, че са по тежки и по твърди прецених за себе си, че повече runflat гуми някой друг път
Абе че е твръдо е твърдо, спор няма, чак като свалих лагерите на макферсоните се разпаднаха на три, а противоударните тампонин а амортисьорите бяха, всъщност не бяха, просто ги нямаше. Обаче съм се рязвал и с висока скорст и в бая изрязан ХасФалт и гумата издържа.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Среща с дупка с малко над 200км/ч - гумата не спадна, джантата не се счупи, успях да спра и да се прибера. Не знам какво щеше да стане с обикновена гума, но мисля че щеше да е по-зле.https://www.dropbox.com/s/rp2crswx0d...2017.20.20.jpg
Коментар