Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Показания на стрелката за температурата ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Показания на стрелката за температурата ?

    Хора, може да съм се вманиачил, но нормално ли е стрелката за температурата да стои там, където е синята точка ? Става дума за каране градско в задръствания с малко настъпване. Това положение на какви градуси отговаря. Доколкото мога да предполагам, идва към 90 С ?
    Прикачени файлове

    1.9 JTD 110hp
    Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

    #2
    При това положение трябва да имаш включена охладителна перка. Причини за позицията на стрелката:1. Леко запецнал термостат.2. Повреден датчик на радиатора.3. Зацапана пита на радиатора.4. Ниско ниво на антифриза.5. Повреден сензор за температурата на таблото.6. Повредена перка и управлението й.

    Коментар


      #3
      Значи не е нормално... Това положение на какви градуси отговаря ?

      1.9 JTD 110hp
      Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

      Коментар


        #4
        Кола

        Виж перката дали включва дали радиатора е чист от вън и дали долния маркуч е студен ако е закачиш на диагностика показва колко е или поне да премериш какво съпротивление дава сензора Обикновена е под средата но твоята е над
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Коя година е произведена колата? До колкото знам за ранните модели 1.8 - `95 и `96 година (за 1997 не съм сигурен) това е съвсем нормално, защото уреда на таблото показва реалната температура, а на тези след 1998 година стрелката за температурата е закована в средата на скалата за някакъв диапазон (нещо от сорта 85 - 97 градуса). Общо взето 2-3 милиметра след средата трябва да имаш включена първа степен на перката.
          1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
          2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

          Коментар


            #6
            Перката включва и върти. Не знам на първа ли степен, на втора ли, но върти.Антифриз има в казанчето достатъчно.На място без форсиране, стрелката стои почти на средната черта и не се вдига повече.Punto_II_HGT, колата е 1996 г. сигурен ли си за това ? Ако е така и е нормално, да не търся проблеми, където ги няма.Виждам, имаш Брава 1.8/16V - 1995 г. при теб как е стрелката ?

            1.9 JTD 110hp
            Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

            Коментар


              #7
              OpenGL написа:
              Перката включва и върти. Не знам на първа ли степен, на втора ли, но върти.Антифриз има в казанчето достатъчно.На място без форсиране, стрелката стои почти на средната черта и не се вдига повече.Punto_II_HGT, колата е 1996 г. сигурен ли си за това ? Ако е така и е нормално, да не търся проблеми, където ги няма.Виждам, имаш Брава 1.8/16V - 1995 г. при теб как е стрелката ?
              при мен в това положение е, когато доста съм я напънал лятото - изкачване на дълъг баир или продължително каране на магистрала с над 140незнам при теб каква е ситуациятаспоред разни разграфявания това е около 95-96гр, аз мерих на моята кола с комп и беше с 8-9 градуса надолу
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #8
                Ами, при мен ситуацията беше малко по-спортно каране за около половин час с редувания от газ и спирачки.На извънградско с над 130 на лек баир също вдига горе-долу дотам.

                1.9 JTD 110hp
                Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                Коментар


                  #9
                  OpenGL написа:
                  Перката включва и върти. Не знам на първа ли степен, на втора ли, но върти.Антифриз има в казанчето достатъчно.На място без форсиране, стрелката стои почти на средната черта и не се вдига повече.Punto_II_HGT, колата е 1996 г. сигурен ли си за това ? Ако е така и е нормално, да не търся проблеми, където ги няма.Виждам, имаш Брава 1.8/16V - 1995 г. при теб как е стрелката ?
                  При мен също минава средата като кисна в задръстванията. По - нагоре от това, което си отбелязал на снимката не ми се е качвала температурата. Така си е от както съм я взел (близо 4 години)
                  1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                  2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                  Коментар


                    #10
                    Re: Показания на стрелката за температурата ?

                    OpenGL написа:
                    Хора, може да съм се вманиачил, но нормално ли е стрелката за температурата да стои там, където е синята точка ? Става дума за каране градско в задръствания с малко настъпване. Това положение на какви градуси отговаря. Доколкото мога да предполагам, идва към 90 С ?
                    Не е нормално, трябва да седи точно на дебелата черта, на нея трябва да включи първа степен, а там където е твоята включва втора степен. Аз лично първо бих проверил реостата на перката и задължително бих подменил кабелите и кабелните обувки на перката, задължително и двете.Имай предвид че колата е с два термодатчика, единия за таблото, другия за ЕКУ-то, така че може да провериш с един МЕС каква температура показва мотора и каква на таблото.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Малко тъп въпрос...ама каква е тая синя точка и тя сменя ли си цвета? Питам понеже аз нямам такава.
                      ФИАТ- Пътят е само формалност
                      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                      -----------------------------------------------------
                      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                      Коментар


                        #12
                        Kay_ написа:
                        Малко тъп въпрос...ама каква е тая синя точка и тя сменя ли си цвета? Питам понеже аз нямам такава.
                        Верно малко тъп въпрос, , не се притеснявай никой от нас я няма, колегата я е сложил за да ни покаже нещо с нея. , колкото и автентична да изглежда.ПП това в рамките на шегата.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Имам 2 бр. пунто 2000г. Едната чистият дизел, другата е жтд и на двете на средната дебела черта като тръгне да я надвишава се включва първа степен. Втора се включва преди синята точка. И държа да отбележа, че доста рядко съм виждал стрелката там- лято с климатик, че и двете имат / на практика се забелязва как стрелката още като реши да върви нагоре и вентилаторите веднага я приземяват на дебелата черта в средата. Вярно мия си радиаторите до колкото е възможно външно, но за мен абсолютно не е нормално да е там стрелката.Твоята кола е вярно друга година и двигател, но ако не са сменяли италианците идеята трябва да е така. Опитвал ли си когато е на синята точка стрелката да включиш на топло и вентилатора на купето на макс. Ако е сравнително чисто радиаторчето ти ще окаже ефект и ще свали темп. Тогава ще можеш да се насочиш към измиване на радиатора на първо време. Колегата споменал опиването на дебелите маркучи влизащи и излизащи от радиатора също те насочва добре за неговата работа така че успех.
                          Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            Kay_ написа:
                            Малко тъп въпрос...ама каква е тая синя точка и тя сменя ли си цвета? Питам понеже аз нямам такава.
                            Верно малко тъп въпрос, , не се притеснявай никой от нас я няма, колегата я е сложил за да ни покаже нещо с нея. , колкото и автентична да изглежда.ПП това в рамките на шегата.
                            Хаха Благодаря. Ама верно много автентична изглежда. Както се казва " Човек се учи докато е проЗ". За това с парното дето каза колегата над мен-зимата като го пусна стрелката ми стои дори едно деление под средната дебела.
                            ФИАТ- Пътят е само формалност
                            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                            -----------------------------------------------------
                            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                            Коментар


                              #15
                              Съдейки по бялата стрелка, колата е с "игривия" уред, преди 99’Нормално е да стига до там стрелката при по-големи натоварвания - градско, жега и прочие, не е повод за шашкане.Както и колегите казаха, там трябва да се включва втора степен на вентилатора и след няколко секунди стрелката трябва да пада до средната позиция.OptimusMaximus - твоите коли са съвсем друга бира, при колегата нещата са различни И едно напомняне - изчистете си хубаво радиатора на климатика и водния с водоструйка, че какви мизерии се събират не е истина...
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X