Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто ,моля помогнете с демонтаж на радиатора на парното!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    аз лично го сменях в събота.сваля се всичко което се сетиш.ако решиш да си спестиш нещо няма да стане.както казва jorko си приготви цял ден.първо се сваля волана.после вадиш таблото навън и остава само инсталацията и врътките за парното в средата.те са на жила и не е нужно да ги сваляш.таблото се демонтира само от вътре.в горната част под колонките има рапидки и в средата под капачето.отдолу в жабката има болт с 13 глава и в ляво при бошоните е същия.блокчето с релетата в жабката се демонтира задължително от вътрешната страна.като извадиш таблото целия модул в който е радиаторчето и вентилатора се демонтира от към двигателя.две гайки са.ако е с клима изпускаш фреона и сваляш тръбичките и маркучите към купето.ще е залепнало всичко към изолацията и го разклати смело.много е кофти работата.ако се сетиш нещо питай ще помагам.
    punto 1.2 16v sporting

    Коментар


      #17
      сега почвам ,успеха ще ми е нужен.

      Коментар


        #18
        свърших с разглобяването.не беше кой знае какви мъки ,имал съм и по сложни казуси.Но без помоща на съфорумниците не бих успял никога.За което искрено благодаря.За около 2 часа го свалихме като таблото не го свалих а само го извъртях към волана(предварително свален).Утре ще видя за колко ще го сглобим .Радиаторчето струва 55 лева.Откъм двигателя отдясно има гайка която държи кожуха на вентилатора.Таблото и то малко беше залепнало но с малко по-резки движения си излезе.Ако има нещо питайте.

        Коментар


          #19
          И аз патих от тази работа, но не се наех да го направя въпреки че не ми е сефте да залягям под колите, просто нямам гараж където да я разглобя и затова я дадох в сервиза на един познат за 120 лв. с труд и части си спестих маса нерви, наистина беша разколачена цялата "както я майка родила" бяха извадили всичко дори и волана, 4 дни стоя при тях, единия от които чакаха радиатор, оказа се че са няколко модела. Моя съвет е да не си трошиш нервите и да си платиш-по ефтино излиза.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #20
            NikMar написа:
            И аз патих от тази работа, но не се наех да го направя въпреки че не ми е сефте да залягям под колите, просто нямам гараж където да я разглобя и затова я дадох в сервиза на един познат за 120 лв. с труд и части си спестих маса нерви, наистина беша разколачена цялата "както я майка родила" бяха извадили всичко дори и волана, 4 дни стоя при тях, единия от които чакаха радиатор, оказа се че са няколко модела. Моя съвет е да не си трошиш нервите и да си платиш-по ефтино излиза.
            сори братко аз не съм от тия дето се плашат от работа.днес свършихме ,по бързо го сглобихме отколкото очаквах.за около час и половина и сме готови.Съвета ми е да си го смените сами като спазвате указанията и дърпайте яко щото е лепено.

            Коментар


              #21
              Браво на теб! Не ставаше дума за уплаха ами за възможност, нямах къде. Иначе Ладите и Жигулите съм ги правил от - до, пък и взе да ми писва от големи ремонти. 3,5 месеца кърпихме една Жигула и ми дойде до гуша, платих си и не съжалявам. Да си жив и здрав да си караш Колцата!
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар

              Working...
              X