Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ел. усилвателя Punto 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ел. усилвателя Punto 2

    Здравейте колеги, проблема е следния при мен... След като купих колата някъде 1 месец след това, усилвателя както си работеше спря изведнъж. Пробвах няколко пъти да запаля колата докато включи... заработи за известно време и после пак същата работа само дето вече не включваше изобщо. Разглобих пластмасите около волана и усилвателя докато стигнах до буксите които отиват от усилвателя към електрониката, и забелязах че едната букса (тази с 3та по-дебели кабела черен червен и жълт) не прави добър контакт. Реших направо да я махна буксата и директно да запоя кабелите към крачетата на кутията, след което се оправи и поне 1 месец не ми прави проблем. От време на време ту тръгне ту спре и съм забелязал че като мина през някоя дупка или неравност и изключва в движение, а по принцип преди не изключваше така а като загася колата и след като я запаля волана е твърд.

    #2
    Re: Проблем с ел. усилвателя Punto 2

    ReLoaDeD написа:
    Здравейте колеги, проблема е следния при мен... След като купих колата някъде 1 месец след това, усилвателя както си работеше спря изведнъж. Пробвах няколко пъти да запаля колата докато включи... заработи за известно време и после пак същата работа само дето вече не включваше изобщо. Разглобих пластмасите около волана и усилвателя докато стигнах до буксите които отиват от усилвателя към електрониката, и забелязах че едната букса (тази с 3та по-дебели кабела черен червен и жълт) не прави добър контакт. Реших направо да я махна буксата и директно да запоя кабелите към крачетата на кутията, след което се оправи и поне 1 месец не ми прави проблем. От време на време ту тръгне ту спре и съм забелязал че като мина през някоя дупка или неравност и изключва в движение, а по принцип преди не изключваше така а като загася колата и след като я запаля волана е твърд.
    Това което си направил е лошо,ако някой от тези кабели прехвърли случайно на някой от другите,може да гръмне ЕКУ-то на хидравликата.Проблема ти е в релетата на мотора,трябва да се сменят,или поне да се разглоби и да се огледа за спукани спойки.
    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
    Ventura garage

    Коментар


      #3
      Е ясно ама викам да закрепя положението някак си че с тоя твърд волан не се кара, а и аз съм с 16ки и широки гуми направо ужас...Ако закарам колата на някой еладжия ще може ли да разбере дали е от релетата, тъй като аз грам не разбирам от тия работи ?

      Коментар


        #4
        Ремонта скъп ли е наистина както съм чул?

        Коментар


          #5
          DRIVER1 написа:
          Ремонта скъп ли е наистина както съм чул?
          Ремонта не е скъп, смяната с ново е скъпа Ако са релета (най-често) - цената им е ~20-30 лв. + ~10 някой електричар да ти ги смени.Ако е датчик (второто най-често) - ~50 втора употреба.Ако тръгнеш целия механизъм да сменяш с нов - 5-600 лв. минимум.По майстори по-добре не ходи ако ти е плитък джоба, щото пари е ясно, че ще ти вземат, ама може и да не свършат нищо.Във форума има доста теми за ремонта на релета/датчик и сам ще се справиш.Поздрави!
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            M5kov написа:
            DRIVER1 написа:
            Ремонта скъп ли е наистина както съм чул?
            Ремонта не е скъп, смяната с ново е скъпа Ако са релета (най-често) - цената им е ~20-30 лв. + ~10 някой електричар да ти ги смени.Ако е датчик (второто най-често) - ~50 втора употреба.Ако тръгнеш целия механизъм да сменяш с нов - 5-600 лв. минимум.По майстори по-добре не ходи ако ти е плитък джоба, щото пари е ясно, че ще ти вземат, ама може и да не свършат нищо.Във форума има доста теми за ремонта на релета/датчик и сам ще се справиш.Поздрави!
            10лв никой себеуважаващ се майстор няма да ти вземе за смяна на релетата..да не говорим че тея тъпи релета са в пъти по евтини от (20-30лв)..Тва 1во2ро...от самодейки вече ми се повръща.Сменяте си сами релетата и после пак по майстори.Последния художествен самодеец така си беше сменил релетата че беше укъсил всичко и му беше спекъл компа на сервото..(а релетата му изобщо не са били за смяна)...Изобщо се чудя как давате акъл да си барат сами автомобилите при условие че човека и грам понятие си няма за какво става въпрос...Това не е баничка да си я купиш и да я изядеш....Аз лично вече ако някой ми дойде в сервиза и ми каже че си е барал сам сервото директно го отсявам и не се занимавам с него...И съм по добре...Поне не се занимавам с глупости....Услугата не е толкова скъпа,че да се вайкаме се едно е дошъл края на света.Но не е и "10лв".Една обикновена смяна на масло вече е по скъпа.Да отидеш само да ти закачат колата да ти изтрият глешките вече е над 20лв за 5 мин. работа......................10лв ..............хахахаха
            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

            Коментар


              #7
              galinchooo написа:
              M5kov написа:
              DRIVER1 написа:
              Ремонта скъп ли е наистина както съм чул?
              Ремонта не е скъп, смяната с ново е скъпа Ако са релета (най-често) - цената им е ~20-30 лв. + ~10 някой електричар да ти ги смени.Ако е датчик (второто най-често) - ~50 втора употреба.Ако тръгнеш целия механизъм да сменяш с нов - 5-600 лв. минимум.По майстори по-добре не ходи ако ти е плитък джоба, щото пари е ясно, че ще ти вземат, ама може и да не свършат нищо.Във форума има доста теми за ремонта на релета/датчик и сам ще се справиш.Поздрави!
              10лв никой себеуважаващ се майстор няма да ти вземе за смяна на релетата..да не говорим че тея тъпи релета са в пъти по евтини от (20-30лв)..Тва 1во2ро...от самодейки вече ми се повръща.Сменяте си сами релетата и после пак по майстори.Последния художествен самодеец така си беше сменил релетата че беше укъсил всичко и му беше спекъл компа на сервото..(а релетата му изобщо не са били за смяна)...Изобщо се чудя как давате акъл да си барат сами автомобилите при условие че човека и грам понятие си няма за какво става въпрос...Това не е баничка да си я купиш и да я изядеш....Аз лично вече ако някой ми дойде в сервиза и ми каже че си е барал сам сервото директно го отсявам и не се занимавам с него...И съм по добре...Поне не се занимавам с глупости....Услугата не е толкова скъпа,че да се вайкаме се едно е дошъл края на света.Но не е и "10лв".Една обикновена смяна на масло вече е по скъпа.Да отидеш само да ти закачат колата да ти изтрият глешките вече е над 20лв за 5 мин. работа......................10лв ..............хахахаха
              Извинете ме, явно съм сбъркал за цената на ремонта.

              Коментар


                #8
                galinchooo написа:
                10лв никой себеуважаващ се майстор няма да ти вземе за смяна на релетата..да не говорим че тея тъпи релета са в пъти по евтини от (20-30лв)..Тва 1во2ро...от самодейки вече ми се повръща.Сменяте си сами релетата и после пак по майстори.Последния художествен самодеец така си беше сменил релетата че беше укъсил всичко и му беше спекъл компа на сервото..(а релетата му изобщо не са били за смяна)...Изобщо се чудя как давате акъл да си барат сами автомобилите при условие че човека и грам понятие си няма за какво става въпрос...Това не е баничка да си я купиш и да я изядеш....Аз лично вече ако някой ми дойде в сервиза и ми каже че си е барал сам сервото директно го отсявам и не се занимавам с него...И съм по добре...Поне не се занимавам с глупости....Услугата не е толкова скъпа,че да се вайкаме се едно е дошъл края на света.Но не е и "10лв".Една обикновена смяна на масло вече е по скъпа.Да отидеш само да ти закачат колата да ти изтрият глешките вече е над 20лв за 5 мин. работа......................10лв ..............хахахаха
                Колега, не се засягай, ама човек като го отсвирят 1-2 майстори и после започва да сипе бливоч върху всички. Не разбирам, щом си си се обявил за майстор какво те притеснява, че идват хора да им ремонтираш колите, че да ги и връщаш? Не плащат ли след това, какво Аз като не мога да играя хоро си стоя на масата. Колегата ако сметне, че няма да се справи не мисля, че ще се изнасили само защото аз съм му казал. Все толкова акъл ще има И за да сме полезни, кажи чисто ориентировъчно, колко ще вземе майстор ако занеса платката + релетата и поискам да ги смени?
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Има 2 варианта като си почнал да ремонтираш да си оправиш твоето което е около 50 лв или за 100 лв да си купиш друго от ИталянецаИма и други цени давали са и 500 лв
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар

                  Working...
                  X