Здравейте колеги, проблема е следния при мен... След като купих колата някъде 1 месец след това, усилвателя както си работеше спря изведнъж. Пробвах няколко пъти да запаля колата докато включи... заработи за известно време и после пак същата работа само дето вече не включваше изобщо. Разглобих пластмасите около волана и усилвателя докато стигнах до буксите които отиват от усилвателя към електрониката, и забелязах че едната букса (тази с 3та по-дебели кабела черен червен и жълт) не прави добър контакт. Реших направо да я махна буксата и директно да запоя кабелите към крачетата на кутията, след което се оправи и поне 1 месец не ми прави проблем. От време на време ту тръгне ту спре и съм забелязал че като мина през някоя дупка или неравност и изключва в движение, а по принцип преди не изключваше така а като загася колата и след като я запаля волана е твърд.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ел. усилвателя Punto 2
Collapse
X
-
Re: Проблем с ел. усилвателя Punto 2
ReLoaDeD написа:Здравейте колеги, проблема е следния при мен... След като купих колата някъде 1 месец след това, усилвателя както си работеше спря изведнъж. Пробвах няколко пъти да запаля колата докато включи... заработи за известно време и после пак същата работа само дето вече не включваше изобщо. Разглобих пластмасите около волана и усилвателя докато стигнах до буксите които отиват от усилвателя към електрониката, и забелязах че едната букса (тази с 3та по-дебели кабела черен червен и жълт) не прави добър контакт. Реших направо да я махна буксата и директно да запоя кабелите към крачетата на кутията, след което се оправи и поне 1 месец не ми прави проблем. От време на време ту тръгне ту спре и съм забелязал че като мина през някоя дупка или неравност и изключва в движение, а по принцип преди не изключваше така а като загася колата и след като я запаля волана е твърд.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
-
DRIVER1 написа:Ремонта скъп ли е наистина както съм чул?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:DRIVER1 написа:Ремонта скъп ли е наистина както съм чул?FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:M5kov написа:DRIVER1 написа:Ремонта скъп ли е наистина както съм чул?
Коментар
-
galinchooo написа:10лв никой себеуважаващ се майстор няма да ти вземе за смяна на релетата..да не говорим че тея тъпи релета са в пъти по евтини от (20-30лв)..Тва 1во2ро...от самодейки вече ми се повръща.Сменяте си сами релетата и после пак по майстори.Последния художествен самодеец така си беше сменил релетата че беше укъсил всичко и му беше спекъл компа на сервото..(а релетата му изобщо не са били за смяна)...Изобщо се чудя как давате акъл да си барат сами автомобилите при условие че човека и грам понятие си няма за какво става въпрос...Това не е баничка да си я купиш и да я изядеш....Аз лично вече ако някой ми дойде в сервиза и ми каже че си е барал сам сервото директно го отсявам и не се занимавам с него...И съм по добре...Поне не се занимавам с глупости....Услугата не е толкова скъпа,че да се вайкаме се едно е дошъл края на света.Но не е и "10лв".Една обикновена смяна на масло вече е по скъпа.Да отидеш само да ти закачат колата да ти изтрият глешките вече е над 20лв за 5 мин. работа......................10лв ..............хахахаха"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар