Потенца от заглавието идва от потенциал(на възможност). Да не си помисли някой нещо вулгарно.Ослушвам се напоследък около Фиатите. Ходих, гледах, душих по ауспусите, бърках по кошовете, но ще трябва да се консултирам от препатили какво да гледам и за какво да внимавам.Общо-взето гледах няколко Мареи, бензинови. Имаше 1.6/16V , имаше и 1.8/16V. Едната беше с газов инжекцион.Интересува ме, какви са слабите страни на тези коли и в частност двигатели. Какво бихте препоръчали 1.6(103) или 1.8(113 коня)Бихте ли ме насочили към дизела, ако е по-добре ? 1.9 JTD бил железен.1.8 16V май не е толкова разпространен двигател. 1.6 май го слагат и на Бравота, Брави, гледа, и на Стило. Значи ли това, че е по-сполучлив двигател?Изобщо, какъе е ресурса на един такъв двигател на Фиат ? Гледах един, и ми се стори, че чука клапан на студено, докато не беше загрял.Продавача настояваше, че чукал газовия инжекцион. Възможно ли е да тракат дюзите подобно на клапан и ако да, защо не изчезнаха след прехвърляне на бензин...Хм..Скоростите, които се поставят на тия модели (Мареа) сполучливи ли са, дефектират ли.Ходовата част подходяща ли е за българските пътища ?Направи ми впечатление, колк леко се върти волана с хидравликата на Мареа. Рейките как са, протичат ли ?Вярно ли е, че ангренажа се сменял много трудно и скъпо на 16 валвета, защото нямал белези, и се ходело до официалния сервиз на Фиат, защото там имало някакъв специален фиксатор, без който не можело да се зацепи правило ?Вярно ли е, че термостата често дава фира ?Електрониката дефектира ли често ?Мерси предварително на отзовалите се.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Потенца за закупуване на Фиат - съвети и препоръки?
Collapse
X
-
Специално за 1,6 - нищо не би трябвало да чука по двигателя. Сравнително безшумен е, когато съм в колата, чувам повече шума на бензиновата помпа, отколкото този от двигателя, но така си я карам вече повече от 7 години и съм й свикнал. На отворен капак и работещ двигател също не се чува никакво чукане - работата на двигателя е равномерна и стегната, без паразитни шумове. Смяната на ангренажа се прави лесно - досега два пъти са ми го сменяли в различни сервизи (близки до форума) - за около 40 минути го сменят заедно със сладката приказка. Виж, окачването е слабо място - ако не случиш на части, е консуматив - в зависимост от километража, който навърташ, може да се наложи често да сменяш носачи и биалетки. Досега съм сменял три пъти носачи и четири пъти биалетки. Ако случиш на хубави части, може смяната да се поотложи - последните носачи съм ги сменял преди две години и засега не се обаждат, биалетките - миналата година.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Мерси за отговорите.Този, дето чукаше на студено беше 1.8/16V 113 к.с. На километража пишеше 280 000 км. Това число твърде много ли е и означава ли, че двигателя е в края на ресурса си ? Даже има вероятност истинските километри да са повече, че колата е от първите Мареи, а джамбазина го хванах да послъгва за други неща, относно колата.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
На километража пишеше 280 000 км. Това число твърде много ли е и означава ли, че двигателя е в края на ресурса си ?колата е от първите Мареи, а джамбазина го хванах да послъгва за други неща, относно колата.Fiat Palio Weekend 75 - до пролетта на 2013;
FIAT PUNTO 2 (18
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар