Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Виене от задно колело

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Виене от задно колело

    Значи проблема е следния: при много ниска скорост (под 10-15км/ч) се чува леко "превиване - йу..йу..йу" в синхрон с оборотите на колелото, при по-висока скорост изчезва звука (по-вероятно излиза извън обхвата на човешкия слух )Над 15км/ч не се чува нищо. 100% не е от накладки (като дръпна ръчна или натисна спирачки НЕ изчезва). Предполагам е лагер на главината, обаче се чудя смяната дали е трудна. За целта имам няколко въпроса:1)http://91.92.0.122:7080/navi?COUNTRY...D=1&GUI_LANG=3На тази схема гайката #4 какъв размер е (изглежа около 34-40мм), за да знам какъв ключ да си купя2)има ли обратни резби и т.н. да не превъртя някоя (става дума за задно дясно колело (откъм капачката на резервоара)3)с какво усилие се стяга въпросната гайка и законтря ли се с нещо (смачква ли се края на PIN-a #2 след това) - въобще мерки против развиване4)лагера един ли е 2 ли са в главината, как се избиват/набиват (на самарата бяха 2 лагера във всяка главина)5)продават ли се отделно лагерите или са комплект с главината6)евентуално ако знаете някакви приблизителни цени (вече ставам нахален)Благодаря!

    #2
    Re: Виене от задно колело

    maiden написа:
    Значи проблема е следния: при много ниска скорост (под 10-15км/ч) се чува леко "превиване - йу..йу..йу" в синхрон с оборотите на колелото, при по-висока скорост изчезва звука (по-вероятно излиза извън обхвата на човешкия слух )Над 15км/ч не се чува нищо. 100% не е от накладки (като дръпна ръчна или натисна спирачки НЕ изчезва). Предполагам е лагер на главината, обаче се чудя смяната дали е трудна. За целта имам няколко въпроса:1)http://91.92.0.122:7080/navi?COUNTRY...GUI_LANG=3На тази схема гайката #4 какъв размер е (изглежа около 34-40мм), за да знам какъв ключ да си купя2)има ли обратни резби и т.н. да не превъртя някоя (става дума за задно дясно колело (откъм капачката на резервоара)3)с какво усилие се стяга въпросната гайка и законтря ли се с нещо (смачква ли се края на PIN-a #2 след това) - въобще мерки против развиване4)лагера един ли е 2 ли са в главината, как се избиват/набиват (на самарата бяха 2 лагера във всяка главина)5)продават ли се отделно лагерите или са комплект с главината6)евентуално ако знаете някакви приблизителни цени (вече ставам нахален)Благодаря!
    Ако разкриеш и каква е колата, ще получиш пълна информация!

    Коментар


      #3
      Колата е Фиат Типо 1.8 16 клапана (от аватара), с дискови спирачки отзад и ABS.

      Коментар


        #4
        Относно проблема....

        Здравей, колега!Надявам се, да се реши проблема ти!Аз съм с Fiat Marea 2.4 TD и май имам същия проблем само, че в начална фаза. Едно ужасно виене се чува, особено силно в моментите, когато спускам на заден ход, по наклон и натисна спирачка. Когато спирам при нормално движение напред, няма никакви проблеми, понякога свирят накладките и правя разлика с това виене. Няма нищо общо, но знае ли човек. Днес обаче, потеглих бавно на прeден ход, с въртене на волана и пак го чух, за кратко обаче, и не толкова силно. Стори ми се странно, защото до този момент го чувах само, когато спускам по наклон на заден със спирачка и дори, когато и на равно дам на заден ход със спирачка. Възможно ли е и при мен да е лагер на главината?
        Fiat Marea 2.4 TD

        Коментар


          #5
          То и при мен е в начална фаза, появява се и изчезва, по-често го няма, понякога е силно, понякога слабо. Абе странна работа !

          Коментар


            #6
            Колега, ако е лагер го сменяй колкото можеш по-бързо. На предишната ми кола(Опел Кадет 1.6 Д) имах такъв проблем. Аз си казвах а днес, а утре ще го сменя докато една прекрасна вечер ми блокира цялото колело(задно дясно), и се наложи да го тътря в продължение на 2 км. От там нататък вече си отворих "на гъза рана" с извинение за израза, но оста и лагерите така се бяха опекли че ядох голям ... докато успея да извадя лагерите. А оста беше станала в цветовете на дъгата. Всичко беше за някви си 18 лв. комплекта двата лагера и пакетче смазка в кутията. Това е от мен.
            Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
            Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

            Коментар


              #7
              не съм сменял но доколкото съм запознат отзад е "лагер главина" т.е не се сменя само лагер а върви комплект с главината, цените започват от около 35-40лв нагоре зависи от това на коя фирма е лагера
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                На Темпрата съм с дискови спирачки и отдзат и има АBS. Лагер с главина е. Сменя се изцяло. За цена не мога да ти кажа сменях го отдавна и не си спомням..
                Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                Совалката средно на LPG
                Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                Коментар

                Working...
                X