Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1.6 картерна вентилация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1.6 картерна вентилация

    Колеги в картерната вентилация на стилото ми има и вакуум и духане,аз що си мисля че от там трябва само да духа.Това го разбрах щот малко намалих газта на колата и започнха да ми играят оборотите,откачих маркуча и си сложих пръста и то го засмука
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .


    #2
    Грешно мислиш.Весел празник.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      Не ми се струва много нормално ,след като махнах маркуча двигателя стана много по спокоен има по хубав ряз,и най-вече не ми играят оборотите.Така че кое му е нормалното?
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #4
        Re: Стило 1.6 картерна вентилация

        cs_aleksandar написа:
        Колеги в картерната вентилация на стилото ми има и вакуум и духане,аз що си мисля че от там трябва само да духа.Това го разбрах щот малко намалих газта на колата и започнха да ми играят оборотите,откачих маркуча и си сложих пръста и то го засмука
        Аз лично не разбирам какво точно си направил. От коя страна си запушил маркуча. Обясни подробно.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Първо нормално е да прави вакум, и второ колата ти не и стига въздуха.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Интересното е каква е причината за вакума.Има ли вероятност вакум да се осеща в по дебелия маркуч за картерните газове(този с искрогасителя), когато двигателя е на свободни обороти, в следствие засмукване от по тънкия за картерните газове (закачения на колектора). Тоест има ли вероятност вакума в колектора да дърпа картерни газове от тънкия маркуч и това да се осеща и в основния.Какво ще стане ако тънкия маркуч е запушен, откачен, или откачен със затапен отвор на колектора. Дали ще повлияе това на равномерния празен ход на двигателя.

            Коментар


              #7
              Ами филтъра ми уж е нов на 3 месеца и около 3 хил/км ама тая прашна София няма да се учудя ако наистина се замърсил. слагам една снимка да поясня аз на кой маркуч съм забелязал вакуума. Сега този маркуч е откачен и пуснат свободно да си смуче въздух,тези дни ще сложа на него въздушен филтър за скутер,да си смуче колкото иска. А самата дупка на въздуховода е запушена. Сега и налягането в колектора ми е постоянно,преди това беше променливо.
              Прикачени файлове
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар

              Working...
              X