Колеги в картерната вентилация на стилото ми има и вакуум и духане,аз що си мисля че от там трябва само да духа.Това го разбрах щот малко намалих газта на колата и започнха да ми играят оборотите,откачих маркуча и си сложих пръста и то го засмука
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6 И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Не ми се струва много нормално ,след като махнах маркуча двигателя стана много по спокоен има по хубав ряз,и най-вече не ми играят оборотите.Така че кое му е нормалното?
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6 И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Колеги в картерната вентилация на стилото ми има и вакуум и духане,аз що си мисля че от там трябва само да духа.Това го разбрах щот малко намалих газта на колата и започнха да ми играят оборотите,откачих маркуча и си сложих пръста и то го засмука
Аз лично не разбирам какво точно си направил. От коя страна си запушил маркуча. Обясни подробно.
Интересното е каква е причината за вакума.Има ли вероятност вакум да се осеща в по дебелия маркуч за картерните газове(този с искрогасителя), когато двигателя е на свободни обороти, в следствие засмукване от по тънкия за картерните газове (закачения на колектора). Тоест има ли вероятност вакума в колектора да дърпа картерни газове от тънкия маркуч и това да се осеща и в основния.Какво ще стане ако тънкия маркуч е запушен, откачен, или откачен със затапен отвор на колектора. Дали ще повлияе това на равномерния празен ход на двигателя.
Ами филтъра ми уж е нов на 3 месеца и около 3 хил/км ама тая прашна София няма да се учудя ако наистина се замърсил. слагам една снимка да поясня аз на кой маркуч съм забелязал вакуума. Сега този маркуч е откачен и пуснат свободно да си смуче въздух,тези дни ще сложа на него въздушен филтър за скутер,да си смуче колкото иска. А самата дупка на въздуховода е запушена. Сега и налягането в колектора ми е постоянно,преди това беше променливо.
Прикачени файлове
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6 И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар