Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как точно се нарича тази част?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как точно се нарича тази част?

    Здравейте колеги,днес правих оглед на окачването по кораба и съм за външни накрайници.Освен това ми се наби на очи ограденото в жълто. Значи при мен се върти на ръка без усилие и има ход ляво и дясно по полуоската. Ще се радвам да ми кажете точното име на тази част(тампон) за да го сменя. Едва ли трябва да се движи така лесно. Всъщност каква е неговата роля!?Благодаряп.с. Ползвам чужда снимка да не се сърди автора и
    Прикачени файлове
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    До колкото знам е балансьор на полуоската.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      лявото е да намалява трептенията на полуоската, а дясното поддържащ лагер - защото е доста дълга
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #4
        а трябва ли да се движи свободно или трябва да си е стегнато здраво на мястото!?
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          .

          dimmX написа:
          а трябва ли да се движи свободно или трябва да си е стегнато здраво на мястото!?
          По принцип седи на точно определено място и не мърда,но след 10-15год. служба се къса и започва да се разхожда по полуоската.Аз моя го махнах отдавна и разлика не забелязвам
          Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
          EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
          EX.Fiar Ritmo 105TC

          Коментар


            #6
            Разхождането по полуоската може да се спре след като се подложи малко гума и тогава се стегне въпросния елемент.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              балансьор е, има си точно място, подложи парче вътрешна гума и му стегни болтовете, има си жлебове.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Вие сте златни! Това с подлагането на гума въобще не ми идваше на ум Понеже не открих нов такъв тампон а подлагането на гума е без пари смятам, че си реших проблема с ваша помощ Тенкю
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  Е чак пък златни не сме.Минали сме по този път и този филм сме го играли.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар

                  Working...
                  X