Здравейте, взех си джанти 4х100, по-принцип стилото е на 4х98, бях наясно с това обаче се оказа, че болтовете са къси и че ми трябва втулка. Та знам, че по принцип в такива случай се слагат раздвижени болтове обачееее те са 8лв бройката (100 за всичко..). Мисля, че мога да мина и с нормални болтове ако се стягат равномерно, някой би ли потвърдил това, защото не ми се дават 100 лева за болтове, който китайчетата правят за 1 минута. Също така четох, че и без втулка мога да карам (аз имам някаква ама не съм много сигурен, че ще пасне), някой, мнение и за това ?За момента обмислям варянта да си намеря по дълги болтове, да ги слагам и да карам. Евентуално ако предложите може да си помисля и за втулка. От тук идва логичния въпрос - от къде да си намеря по-дълги болтове на нормални цени (обмислям морга).Ако някой има по-добри предложения, моля да заповяда.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Джанти 4х100, стоковите са 4х98 - Стило
Collapse
X
-
fatalerrorbg написа:M5kov написа:"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:fatalerrorbg написа:M5kov написа:
Коментар
-
Много неяснотии има за да ти се отговори на въпроса.- колко са ти дълги болтовете, които по твойте думи идват къси /измери ги и напиши колко са дълги, обикновенно в "мм"/ ?- каква е джантата, че ти идват къси болтовете /препоръчително е да има снимка на новата и старата джанта/ ?- старите ти джанти железни ли са или алуминиеви ?Ако ще караш с обикновенни болтове, а не раздвижни с джанти 4по100 на главина 4по98 е добре да сложиш втулки на централния отвор за да може самата джанта да се центрира на главината и чак след това завиваш всички болтове едновременно.Ако си без централна втулка има вероятност ако не притегнеш едновременно болтовете да не се центрира добре джантата, макар и стегната на главината и да получиш вибрации или биене, демек по сигурния вариант е да си сложиш втулки. Втулките се взимат спрямо централния отвор на новите джанти, пример - мойте джанти са с централен отвор 67,1мм, централния отвор за фиат е 58,1мм, тоест при мен втулките които си взех са с дебелина 67,1-58,1=9мм и са пласмасови, не е нужно да взимаш металниpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Много неяснотии има за да ти се отговори на въпроса.- колко са ти дълги болтовете, които по твойте думи идват къси /измери ги и напиши колко са дълги, обикновенно в "мм"/ ?- каква е джантата, че ти идват къси болтовете /препоръчително е да има снимка на новата и старата джанта/ ?- старите ти джанти железни ли са или алуминиеви ?Ако ще караш с обикновенни болтове, а не раздвижни с джанти 4по100 на главина 4по98 е добре да сложиш втулки на централния отвор за да може самата джанта да се центрира на главината и чак след това завиваш всички болтове едновременно.Ако си без централна втулка има вероятност ако не притегнеш едновременно болтовете да не се центрира добре джантата, макар и стегната на главината и да получиш вибрации или биене, демек по сигурния вариант е да си сложиш втулки. Втулките се взимат спрямо централния отвор на новите джанти, пример - мойте джанти са с централен отвор 67,1мм, централния отвор за фиат е 58,1мм, тоест при мен втулките които си взех са с дебелина 67,1-58,1=9мм и са пласмасови, не е нужно да взимаш метални
Коментар
-
Че що да не може, всичко може. След това те съветвам да се запознаеш с иструкциите за работа с форумната търсачка. Така по лесно после ще се оправяш като те вълнува въпроса какво се прави като се разбият резбите на главината или се скъса болт на джанта.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Че що да не може, всичко може. След това те съветвам да се запознаеш с иструкциите за работа с форумната търсачка. Така по лесно после ще се оправяш като те вълнува въпроса какво се прави като се разбият резбите на главината или се скъса болт на джанта.
Коментар
-
Навиваш си ги и 4-та и си пей сърце, аз вече карам сигурно 5-ти сезон с джанти 4по100 и няма драми, тоест имаше една драма, но не по моя вина, която наложи на по късен етап да сменям едната главина, защото едната резба замина. НИКОГА не оставяй някой друг да ти монтира джантите, защото гумаджиите незнаят, че караш с размер различен от оригиналния и с пистолета почва да ти навива болтовете докрай един по един и така при мен един слънчев ден забравих да кажа на гумаджията за тая разлика и единия болт го беше стегнал на криво и познай - миналия сезон карах само с 3 болта на предна дяснаpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Навиваш си ги и 4-та и си пей сърце, аз вече карам сигурно 5-ти сезон с джанти 4по100 и няма драми, тоест имаше една драма, но не по моя вина, която наложи на по късен етап да сменям едната главина, защото едната резба замина. НИКОГА не оставяй някой друг да ти монтира джантите, защото гумаджиите незнаят, че караш с размер различен от оригиналния и с пистолета почва да ти навива болтовете докрай един по един и така при мен един слънчев ден забравих да кажа на гумаджията за тая разлика и единия болт го беше стегнал на криво и познай - миналия сезон карах само с 3 болта на предна дясна
Коментар
-
fatalerrorbg написа:Интересно ми е колко километра си им вдигал на тия джанти :Dpunto HGT
Коментар
-
didich написа:fatalerrorbg написа:Интересно ми е колко километра си им вдигал на тия джанти :D
Коментар
-
И аз дълго време карах с втулки и с джанти 4х100....иииииии не е оферта,но всеки сам си преценява.Аз прецених,че рано или късно нещо ще се прецака нещо и за това си смених джантите с 4х98 и центр.отв.за ФИАТ. По-добре е ако караш с 4х100 да си купиш раздвижни болтове (колкото и да са скъпи)Като си спомня как гадно се навиват болтовоте и никога повече не бих карал такива джанти!А и както колегата спомена трябва винаги ти да си ги навиваш,ане някой друг,който не знае за какво става на въпрос,което също понякога е неудобно...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар