Здравейте,нова съм във форума,при това жена,така че предварително се извинявам за въпросите,които ще задавам.Имам фиат пунто.От известно време прегряваше,по съвет на майстор наливах вода,но пак си прегряваше.Миналия ден я закарах на друг майстор и той ми каза,че проблема е главата.Ремонта щял да ми струва около 500-600 лв и по-добре въобще да не я правя Като се отворила ,може да възникнат и други неща и сумата ще стане голяма.Не ми се вярва да е точно така и да знае какво и е при наличието,че дори не я е отворил.Та въпроса ми е колко горе долу струва този ремонт на глава?Друг проблем до сега не съм имала.Годината на производство е 98.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на глава на Фиат Пунто
Collapse
X
-
Сподели какъв е двигателя на колата- обем и мощност.500-600 лева са най-песимистичния вариант. Възможно е да излезе и по-евтино, но много зависи от майстора, както и от повредата.Има значение и географския район. В по-бедните региони цените са по-ниски обикновено.Може да се посети и друг майстор за второ мнение.Колата пуши ли от ауспуха бял-сивкав дим? Мощност има ли? Колко вода губи? Маслото с какъв цвят е ?Имам предвид ако е като боза= ремонт на глава.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
-
Сто кубика е една голяма ракия :D ,ама колата ти не вярвам да е толкова.Сподели бензинова ли е, дизелова ли е и колко кубика е двигателя.Коя година е произведен.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
Боряна написа:Не,не пуши.Маслото си е в нормален цвят,това го гледахме.Колата прегрява примерно като мина 4-5 км.В тази тръба ,където слагам вода,като я отворя и направо" ври "водата. Казаха,че не е термостата,перката си върти.Фиата е 100 кубика.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Ще напиша моето пунто преди месец и нещо какво му се ремонтира и от какво страдаше с ориентировъчни цени.Ефекта на болестите преди ремонта бяха бял пушек от ауспуха, загуба на мощност- чат пат. Понякога градско вдигаше над 90 градуса докато съм на светофар и в момента в който подам газ и тръгна падаше на 80 градуса. Маслото беше с нормален цвят, плътност и т.н., но водата в разширителния съд беше кафява, въпреки че беше чист СИН антифриз. Двигателя е 1242 кубически сантиметра или 1.2 16 Вентила 86 коня пунто мк1! Беше ясно, че ще се сменят гарнитури и прочее... Та след разговор с човека, който я ремонтира, познат който поне съм сигурен, че слага качествените части за които сме говорили, колата остана да се прави.Освен гарнитурите на главата, колекторите- всмукателен и изпускателен самата глава отиде за основен ремонт, шлайф напасване и каквото беше нужно.Ремонта на главата струваше 278 лева, като това беше цена със шлайф, смяна на 4 клапана 8 повдигача, напасване и каквото още и се прави там...всички гарнитури, ново масло, нов антифриз и труда на човека ми струваха още 230 леваКрайната цена на ремонта струваше 510 лева. Като не съм сменял ангренажен ремък и ролки, понеже финансово ми идваше повече.Резултата в момента е следния... колата си загрява до 89 градуса в задръствания, извънградско си държи 75-80 градуса, както и предишния ми фиат като и двата с нови термостати.мощността се върна и колата в момента работи суперСама си прецени дали си струва да правиш колата. В общи линии за 300-400 лева кола няма да си купиш друга, че и в по- добро състояние, така че според мен си струва. Ако колата е с 8 клапана, вместо 16 и не трябва да смениш всичките самия ремонт на главата БИ трябвало да е драстично по- ефтин от на моята кола.
Коментар
-
Колежке гледам че си от Пловдив,отиди при Георги Линчев-работи само италиански автомобили. Автосервиза се намира ул.София 54 срещу болница КаспелаFiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар