Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на глава на Фиат Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на глава на Фиат Пунто

    Здравейте,нова съм във форума,при това жена,така че предварително се извинявам за въпросите,които ще задавам.Имам фиат пунто.От известно време прегряваше,по съвет на майстор наливах вода,но пак си прегряваше.Миналия ден я закарах на друг майстор и той ми каза,че проблема е главата.Ремонта щял да ми струва около 500-600 лв и по-добре въобще да не я правя Като се отворила ,може да възникнат и други неща и сумата ще стане голяма.Не ми се вярва да е точно така и да знае какво и е при наличието,че дори не я е отворил.Та въпроса ми е колко горе долу струва този ремонт на глава?Друг проблем до сега не съм имала.Годината на производство е 98.

    #2
    Сподели какъв е двигателя на колата- обем и мощност.500-600 лева са най-песимистичния вариант. Възможно е да излезе и по-евтино, но много зависи от майстора, както и от повредата.Има значение и географския район. В по-бедните региони цените са по-ниски обикновено.Може да се посети и друг майстор за второ мнение.Колата пуши ли от ауспуха бял-сивкав дим? Мощност има ли? Колко вода губи? Маслото с какъв цвят е ?Имам предвид ако е като боза= ремонт на глава.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      Не,не пуши.Маслото си е в нормален цвят,това го гледахме.Колата прегрява примерно като мина 4-5 км.В тази тръба ,където слагам вода,като я отворя и направо" ври "водата. Казаха,че не е термостата,перката си върти.Фиата е 100 кубика.

      Коментар


        #4
        Сто кубика е една голяма ракия :D ,ама колата ти не вярвам да е толкова.Сподели бензинова ли е, дизелова ли е и колко кубика е двигателя.Коя година е произведен.
        brava 1.9.jtd 2001
        punto 1.2 sport 1994
        Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

        Коментар


          #5
          100-120лв пълен ремонт на главата и още толкова за труд,ако е бензин 1,1 или 1,2 8в

          Коментар


            #6
            Боряна написа:
            Не,не пуши.Маслото си е в нормален цвят,това го гледахме.Колата прегрява примерно като мина 4-5 км.В тази тръба ,където слагам вода,като я отворя и направо" ври "водата. Казаха,че не е термостата,перката си върти.Фиата е 100 кубика.
            Двигателят не може дори да загрее за 4-5 км., така че да ти прегрява за такова нищожно разстояние не ми се вижда много достоверно. Хайде опитай се да ни обясниш ясно и разбрано в какво се състои това прегряване, при какви условия се получава, какво се случва например с уреда на таблото, показващ температурата на охладителната течност и двигателя?А една от възможните причини за прегряване е запушен радиатор. Или пък неработеща водна помпа. Прегряването на двигателя е нещо много сериозно и не трябва да се допуска, ако искаш още да караш тази кола. И не се лекува с доливане на вода. А и по принцип в охладителната система не трябва да се сипва чешмяна вода, а антифриз. Особено пък ако зимата в системата циркулира вода, просто ще замръзне.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #7
              Ще напиша моето пунто преди месец и нещо какво му се ремонтира и от какво страдаше с ориентировъчни цени.Ефекта на болестите преди ремонта бяха бял пушек от ауспуха, загуба на мощност- чат пат. Понякога градско вдигаше над 90 градуса докато съм на светофар и в момента в който подам газ и тръгна падаше на 80 градуса. Маслото беше с нормален цвят, плътност и т.н., но водата в разширителния съд беше кафява, въпреки че беше чист СИН антифриз. Двигателя е 1242 кубически сантиметра или 1.2 16 Вентила 86 коня пунто мк1! Беше ясно, че ще се сменят гарнитури и прочее... Та след разговор с човека, който я ремонтира, познат който поне съм сигурен, че слага качествените части за които сме говорили, колата остана да се прави.Освен гарнитурите на главата, колекторите- всмукателен и изпускателен самата глава отиде за основен ремонт, шлайф напасване и каквото беше нужно.Ремонта на главата струваше 278 лева, като това беше цена със шлайф, смяна на 4 клапана 8 повдигача, напасване и каквото още и се прави там...всички гарнитури, ново масло, нов антифриз и труда на човека ми струваха още 230 леваКрайната цена на ремонта струваше 510 лева. Като не съм сменял ангренажен ремък и ролки, понеже финансово ми идваше повече.Резултата в момента е следния... колата си загрява до 89 градуса в задръствания, извънградско си държи 75-80 градуса, както и предишния ми фиат като и двата с нови термостати.мощността се върна и колата в момента работи суперСама си прецени дали си струва да правиш колата. В общи линии за 300-400 лева кола няма да си купиш друга, че и в по- добро състояние, така че според мен си струва. Ако колата е с 8 клапана, вместо 16 и не трябва да смениш всичките самия ремонт на главата БИ трябвало да е драстично по- ефтин от на моята кола.

              Коментар


                #8
                Колежке гледам че си от Пловдив,отиди при Георги Линчев-работи само италиански автомобили. Автосервиза се намира ул.София 54 срещу болница Каспела
                Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                Коментар

                Working...
                X