Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тея проблеми от акумулатора ли идват?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тея проблеми от акумулатора ли идват?

    Аку-то, че е изтощено и слабо - така е. 43ah май се водеше или 44. Общо взето като тръгна да пала колата, сякакви релета дрънкат... Това настраха. Предполагам дрънкат, понеже акумулатора е изтощен и колата си пали трудно. Другото, което е, че докато си карам някакво реле все едно си прищраква в таблото от време на време? Това да не е от акумулатора също, уж и на габарити карам... И още една философия. Колата щеще да ми угасне както си седеше запалена на едно място, а докато си я карах по пътя, направо си угасна (светеше таблото), върнах ключа назад и я запалих отново - запали от раз. Тия признаци могат ли да са от акумулатора или нещо друго се обажда? Гориво си има (едни 15 литра да има в нея)
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Най-лесно е с проба с друга АБ.
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      Първо си провери масата и я почисти. Също така и клемите на Аку-то. При мен имаше подобен случай. Първо цъкаше реле когато натисна съединител или спирачка. После почна и като завуртам волана. После таблото почваше да си променя само интензивноста на осветеност. Чува се виене от говорителите при пуснато радио. И за финал един хубав ще завъртиш ключа и все едно няма акумулатор. Ако имаш от тези признаци чисти клемите хубаво и им сложи малко масло или грес после.
      ФИАТ- Пътят е само формалност
      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
      -----------------------------------------------------
      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

      Коментар


        #4
        Що не почистиш всички маси и клемите на АБ? може и да се оправи, принципно тази АБ е малка за мотора, аз карам с 62Ам. ч. с 680Ам. стартов ток.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Малък е акумулатора, но не вярвам само това да е причината.Аз съм със същия на 1.6 и като пусна музика фаровете го раздават на цветомузика...
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            В ръководство бях видял, че 45Ач се препоръчва само за 1,4(без климатик), но след втората година почват мъките. Лятото нямам проблем, но паднели под -5 става страшно.
            ФИАТ- Пътят е само формалност
            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
            -----------------------------------------------------
            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

            Коментар


              #7
              Kay_ написа:
              Първо си провери масата и я почисти. Също така и клемите на Аку-то. При мен имаше подобен случай. Първо цъкаше реле когато натисна съединител или спирачка. После почна и като завуртам волана. После таблото почваше да си променя само интензивноста на осветеност. Чува се виене от говорителите при пуснато радио. И за финал един хубав ще завъртиш ключа и все едно няма акумулатор. Ако имаш от тези признаци чисти клемите хубаво и им сложи малко масло или грес после.
              И бре младеж изпреварил си ме
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Мерси. Ще коригирам нещата с клемите, дано да е от тях. Еми, този Аку ми дойде безплатно, не е като да съм искал такъв. Ще го сменям след време.
                Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                Коментар


                  #9
                  Нещо по генератора на колата правено ли е преди време?
                  Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                  Коментар


                    #10
                    Още не с м чистил нищо. Но днес как си карах на 3-4, колата присецна 2 пъти като на таблото падаха стрелките и светваха лапите като на контакт. Алтернатора преди 1г. му смениха лагерите.
                    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                    Коментар


                      #11
                      Според мен имаш разхлабен кабел или да кажем връзка. При мен на подобен симптом се оказа, че е дебелият кабел към алтернатора. За това те и питах дали нещо е правено, че при мен симптома се появи около 6мес. след интервенции по него. Отвих с 300 зора първата гайка, а се оказва, че втората притискаща бронзовата втулка се разви на ръка. След нормално стягане на втулката и т.н. всичко се оправи. Замери си напрежението на системата...има ли пулсаци на напрежение? На празен ход...и по-високи обороти. Опитай на работещ мотор да мърдаш всички кабели и връзки касаещи енергиината система. Може да се открие проблема.
                      Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                      Коментар

                      Working...
                      X