Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпра гасне когато си поиска .

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Темпра гасне когато си поиска .

    Колеги от как съм взел фиата лампата като инжекторче винаги съм я забелязвал по таблото и явно има грешка в компа на колата 1.6моно е двигателя . Карах я на диагностика тоя прави там нещо загаси лампата но само след 2 дни пак светна , тая лампа някой път премигне и колата прекъсне много здраво за секунда ,или ако е на празен ход направо гасне , някой път пък изгасне и колата дигне обороти на 2000 ,после трудно ги сваля .. а то и по принцип ги сваляше малко бавно . И така реших да смена стъпково моторче , оборотите се връщат много по добре , не е тръгвала под 800оборота ,а понякога с старото моторче седи на 500 оборота докато не го натисна малко ... ,пали по добре ... но инжекторчето още свети ,или загасне и се включи по някое време , и на бензин и на газ го прави . Махал съм АБ за няколко часа ,после 2 дни не свети ... при дълго разстояние когато колата се кара с постоянна газ ,тогава прави повече прекъсвания или гаснене на лампата , някой може ли да ме насочи какво да проверя ?
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    Трябва да се види на диагностика какво дава и след това да се реши какво да се прави!
    OVB X18XE1 седан+ГИ

    Коментар


      #3
      Е тоя дето ти е трил грешките, не каза ли от какво са? Поне не ти ли ги прочете?
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #4
        Каза че е трил някаква грешка ,нямало проблеми ,явно колкото да ми земе парите затова питам от какво може да е , върти ми се в главата нещо като при записването на грешка и т.нт при светване на лампата компа да прекъсва за момент и затова така да ми прави колата ? ,другото е проблем в датчик на к.вал ,той да прекъсва така .. ?
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Търси хлабава връзка. Дали е на дюзата, дали е някоя маса. Просто прекъсва за момент. Провери си и връзките на ламбда сондата. При теб с откачане на АБ, ЕКУ-то губии ума и дума, и за да не чакаш по няколко часа просто допри плюсовата клема на корпус за да разреди и закачай.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            Търси хлабава връзка. Дали е на дюзата, дали е някоя маса. Просто прекъсва за момент. Провери си и връзките на ламбда сондата. При теб с откачане на АБ, ЕКУ-то губии ума и дума, и за да не чакаш по няколко часа просто допри плюсовата клема на корпус за да разреди и закачай.
            То и на газ го прави , иначе масата съм я зачиствал и съм я стегал , дюзата си е закачена букси ,всичко е чисто напръсках с спрей и вече не знам къде е проблема ... имам ли бушон за бобината някъде , гледам до хидравличната течност от ляво има под кутията няколко голями бушони и 2-3 малки и от единия е хванат кабел за към изпарителя ама не знам за какво са .
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #7
              Може и нещо по запалването да е - бобини, кабели, свещи. Снимай свещите да видим в какво състояние са. Какво е съпротивлението на всеки кабел? Бобините ако са 2 в 1 корпус измери съпротивлението между 1-4 и 2-3.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                свещите ми са на не повече от 10 000км NGK , Бобината е сменена с друга преди извесно време , кабелите не съм ги сменял и понякога един свети в тъмното но колата не прекъсва при ускорение ,или пък да прекъсне заради кабела или свещ аз ще го усета това ,на място колата работи добре ,тресе много малко от единия кабел но изобщо той не е причината за това прекъсване и гаснене както си работи на място и хоп.. няма никой , някой може ли да ми каже под кутията до хидравличната течност има 2 голями бушона и два малки по 20A ,за какво са точно те ,там ми е сложено едно реле на един от малките бушони и вероятно е за клапана на газта като го гледам ,или спиране на помпата
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар

                Working...
                X