Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изключване от скорост без съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изключване от скорост без съединител

    Колеги, направи ми впечатление, че мога да изключвам от скорост без съединител, дали защото е поизтрит съединителя не знам но не съм усетил, но си изключвам бе з съединител когато е на обороти. Това нормално ли е?Колата е Брава 1.4 12 в

    #2
    Това на коя предавка?
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      Нямаш проблем колега. Това е нормално дори и да не е на оборти пак може да се изключва от скорост. Просто трябва "усет" за момента, в който се "изравняват" оборотите. Най-редовно при пускане по инерция не натискам съединителя за да освободя от скорост.

      Коментар


        #4
        Проблем е, когато скоростите сами се изключват. :D Мареата съм я пробвал, без проблем става, а Тикото така си го карам понякога, като полуавтоматик.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #5
          @kokondrel - да включиш скорост без съединител също не е проблем, ама става само в един малък диапазон в ниските обороти, иначе, лично на моето браво, се иска приличен натиск за да се изключи без съеденител. @brain1 кажи другите фактори, както ти е писал колегата по-горе - на всичките скорости или на някоя определена, при какви обороти, и тогава можеш да получиш някакви реални насоки.
          Fiat Bravo 1.9 TD100

          Коментар


            #6
            на четвърта и на втора го пробвахпросто набирам и в момента в който трябва да превключа, изключвам без съединителна ниски обороти не съм пробвал, просто днес случайно изключих така от скорост и ми стана интересно!

            Коментар


              #7
              Попитах защото и аз без проблем изключвам без съединител, но го ползвам от трета нагоре. На втора не съм.
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                Мен инструктура ме е учил как ако евентуално скъсам жило на съединителя да мога да се придвижа до сервиз,и до пета си ги боцках без проблем.ама си трябва тренировка и усет
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #9
                  Изключване без съединител не е проблем даже го препоръчват заради по малко износване на съединителя,става в момента в който отнемаш газта преди да е в спирачен режим двигателя ,дълго време съм карал така предишните коли (сегашната е автоматик) Използвах го когато няма да включвам друга предавка ,при пускане по инерция на колата.Примерно преди светофар. А за сменянето на скорост без съединител също съм си намерил варианта(правил съм го със 6 коли и на всяка става) освобождавам без съединител натискам лоста към предавката на която ще сменям не много силно и изфорсирвам двигателя ,когато му дойдат подходящите обороти си влиза сам лоста , става и на горе и на долу.

                  Коментар


                    #10
                    Единственото, което трябва е майсторлък. Аз карах Капата над 200 км от Плевен до Ямбол без съединител. В един момент вече си карах нормално, без да се усещам. Даже на следващия ден се усетих, че на служебната кола карам без съединител Единствения проблем беше в Плевен и Търново по светофари и кръгови, като се налагаше да спирам... После тръгването става на стартер, докато зацепи.

                    Коментар


                      #11
                      Стига с тези глупусти. Майсторлък, изравняване на обороти, било полезно за съединителя и т.н.Мързи ви да натиснете съединителя ли ? При ускорение, намаляне на скоростта или при равномерно движение зъбните колела на скоростите са подложени на усилие.Смяната на предавка при приложено усилие само може да прецака скоростите.Това го пробвайте на някой Икарус или Москвич. Те са дуракоустойчиви.
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #12
                        икаруса,да но москвича има най -слабата кутия

                        Коментар


                          #13
                          Вие хубаво сменяте без съединител, ама тоя въртящ момент отива директно в кутията, ако не беше вредно да се сменя без съединител, инженерите нямаше да слагат съединители и маховици.Хората са ви измислили синхронизатори и хиляда щуротии за удобство, вие тука все едно сте в ЗИЛ-а и двойното амбриране. После пак ще има странно чукане от кутията, първа не влиза, съединителя отделя горе, колко хиляди км карате жтд-то с маховик от хгт...

                          Коментар


                            #14
                            В моя случай бях принуден. Съединителя се счупи на пътя - разказвах я историята тогава някъде из форума.А иначе - в никакъв случай не бих карал без съединител, разбира се.Колегата пита, ние му отговаряме.Възможно ли е? Възможно е.Иначе - не е препоръчително. Но в случаи като моя е добре човек да знае, че все пак може. Вместо да изсули едни 500 лв за пътна помощ. Примерно.

                            Коментар


                              #15
                              А какво, ще кажете за смяна на скоростите с натискане на съединителя, но без връщане на газта. Някой ми беше казал, че така съм можел да гръмна двигателя, ама аз продължавам при състезания да си го ползвам този начин.

                              Коментар

                              Working...
                              X