Kay_ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Една нова мареа с малко въпроси
Collapse
X
-
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Драснал съм на един др колега, на координати на това момче Стефчо ама може и ти да ми ги пратиш ако не те затруднява Не знам за тотала, но лично аз съм бил доволен от него за дизела беше идеален, а и мн го ръчках щом и думна гарнитура Гледам селения голд и тя е на тези пари е да верно 4л, но би трябвало да стигнат?Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
1,6 16v 99г Взимам и 4 литра селения 10w40 и стига за смяна и за доливане до следващата смяна, термостат ако ще сменяш внимавай много защото го смених с марков и истински който се отваря на 75 градуса, сага съм с оргиналния ,който се оказа разглобяем и с патрон от Голф(19лв) За климатика си иди на майстор да я прегледа от къде губи фреон(при мен от микроскопична дупка на фланеца долу на радиатора(слабо място им е) го губеше за една година приблизително. АБС си ми свети от време на време от 3 години и не съм го правил иначе при тебе най -вероятно е лоша спойка или тръгнало реле. И вземи я закачи на една диагностика да я видиш. Климатроника(полуавтоматичния климатик ,както се води)има диагностика с копчетата му за управление ,има тема из форума някъде.От ГИ то ако е с добра периферия(инжектори редуктор и др.) би трябвало да не ти създава големи ядове. Но лично мое мнение е че няма да е лошо да си вземеш диагностични кабели за бенз.и газово ЕКУ.
Коментар
-
Някой има ли впечатления от дистрибутори на маса PRO-TECНр пускам сайта да не е реклама, но са немски и имали одобрение от ТЮВ а сами съседи т.е. магазина им е до входната врата и изглеждат добре.Цената на 10в40 е около 50лв за 5литраFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Кабелите за диагностика са ми излезнали на цена 30+25+15+3=73лв преди 3 г. Имам един стар лаптоп 2000г и софтуер колкото искаш. Иначе за чистене на грешки на бенз. комп ми искаха 25, за ресетване 36 и за настройка на газта 25 ,тези които ми монтираха ГИ то ,та още с първото вързване на колата и настройка на газта съм на далавера Затова си купих кабелите и си се боря сам. И добре че е форума за да пита човек,аз малко бях застрелян в началото и затова се регистрирах по късно, но при теб не е така
Коментар
-
13-14 пъти наливах 10в40, сега вече трети път наливам 5 в40 . Предните два пъти беше волф, сега съм с тотал пак 5 в40.Волфа след 8000 км дръпваше около 200 грама, а с полусинтетичните не е мърдало нивото никога. Карам на газ откакто имам колата. Аз лично предпочитам 5 в40 тотал пред друго масло. Това което се предлага за тези пари е румънски тотал. Добре е да знаеш това. Аз мнение за него нямам , минал съм към 2000 км.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Е уж това което взимам по бар код не е румънско ама не знам. За термостата ще потърся и ще го ремонтирам А леко трудното палене сутрин на какво може да се дължи? Бобината е нова, кабелите и те изглеждат нови, съмнява ме да не са свещи ама не знам Може би пали на 3-4 ти оборот на двиг. Приятел има 1.6 брава и може би от първото завъртане и пали?Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
veselin10 написа:1,6 не е ли с 2 бубини ? А за четенето, не всички 1,6 се четат с MES.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар