Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Една нова мареа с малко въпроси

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Kay_ написа:
    За 10 дена 10К... то ще приемеш извивките на седалката като естествено положение. Миналото лято направих за един ден 1200км. Като слязох от колата си стоях сгънат...хахах. Слави не го лъжи момчето на срещите в Неделя само кафета и фанти се подмятат
    Щом си бил като сгънат е добре, важното е че не си бил като обладан Младежа ако има нужда от телефон за майсторите да драсне едно ЛС. в Събота май ще ходя при Стефан да сменям накладки и маркучи че последния път ги правих калпазанската и нещо не ми харесва.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Драснал съм на един др колега, на координати на това момче Стефчо ама може и ти да ми ги пратиш ако не те затруднява Не знам за тотала, но лично аз съм бил доволен от него за дизела беше идеален, а и мн го ръчках щом и думна гарнитура Гледам селения голд и тя е на тези пари е да верно 4л, но би трябвало да стигнат?
      Fiat Marea 2.4 JTD+
      Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
      Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
      Renault 19/1.7mi/ - crash

      Коментар


        #18
        1,6 16v 99г Взимам и 4 литра селения 10w40 и стига за смяна и за доливане до следващата смяна, термостат ако ще сменяш внимавай много защото го смених с марков и истински който се отваря на 75 градуса, сага съм с оргиналния ,който се оказа разглобяем и с патрон от Голф(19лв) За климатика си иди на майстор да я прегледа от къде губи фреон(при мен от микроскопична дупка на фланеца долу на радиатора(слабо място им е) го губеше за една година приблизително. АБС си ми свети от време на време от 3 години и не съм го правил иначе при тебе най -вероятно е лоша спойка или тръгнало реле. И вземи я закачи на една диагностика да я видиш. Климатроника(полуавтоматичния климатик ,както се води)има диагностика с копчетата му за управление ,има тема из форума някъде.От ГИ то ако е с добра периферия(инжектори редуктор и др.) би трябвало да не ти създава големи ядове. Но лично мое мнение е че няма да е лошо да си вземеш диагностични кабели за бенз.и газово ЕКУ.

        Коментар


          #19
          Един колега има жтд и има нещо което свързва с рс на колата и чисти грешки през тел(андройд) надежно ли е това?
          Fiat Marea 2.4 JTD+
          Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
          Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
          Renault 19/1.7mi/ - crash

          Коментар


            #20
            Същата работа, само че по модерна
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              Някой има ли впечатления от дистрибутори на маса PRO-TECНр пускам сайта да не е реклама, но са немски и имали одобрение от ТЮВ а сами съседи т.е. магазина им е до входната врата и изглеждат добре.Цената на 10в40 е около 50лв за 5литра
              Fiat Marea 2.4 JTD+
              Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
              Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
              Renault 19/1.7mi/ - crash

              Коментар


                #22
                Кабелите за диагностика са ми излезнали на цена 30+25+15+3=73лв преди 3 г. Имам един стар лаптоп 2000г и софтуер колкото искаш. Иначе за чистене на грешки на бенз. комп ми искаха 25, за ресетване 36 и за настройка на газта 25 ,тези които ми монтираха ГИ то ,та още с първото вързване на колата и настройка на газта съм на далавера Затова си купих кабелите и си се боря сам. И добре че е форума за да пита човек,аз малко бях застрелян в началото и затова се регистрирах по късно, но при теб не е така

                Коментар


                  #23
                  13-14 пъти наливах 10в40, сега вече трети път наливам 5 в40 . Предните два пъти беше волф, сега съм с тотал пак 5 в40.Волфа след 8000 км дръпваше около 200 грама, а с полусинтетичните не е мърдало нивото никога. Карам на газ откакто имам колата. Аз лично предпочитам 5 в40 тотал пред друго масло. Това което се предлага за тези пари е румънски тотал. Добре е да знаеш това. Аз мнение за него нямам , минал съм към 2000 км.
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #24
                    Това с на Рено е ала бала ( лично мнение)Потърси във форума има тема с ремонта термостат и замяна на термопатрона от голф. Излиза към 20-25 лв
                    Play Golf ,but not drive golf!!!
                    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                    Коментар


                      #25
                      S_BANKOV написа:
                      ...........ама да знаеш че пият много бира след това ......
                      Това беше подло... сега няма да иска да му четем колата.П.П. Дал съм му телефона на Стефан
                      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                      Коментар


                        #26
                        Е уж това което взимам по бар код не е румънско ама не знам. За термостата ще потърся и ще го ремонтирам А леко трудното палене сутрин на какво може да се дължи? Бобината е нова, кабелите и те изглеждат нови, съмнява ме да не са свещи ама не знам Може би пали на 3-4 ти оборот на двиг. Приятел има 1.6 брава и може би от първото завъртане и пали?
                        Fiat Marea 2.4 JTD+
                        Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                        Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                        Renault 19/1.7mi/ - crash

                        Коментар


                          #27
                          1,6 не е ли с 2 бубини ? А за четенето, не всички 1,6 се четат с MES.
                          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                          Коментар


                            #28
                            От това което видях колата е с една бобина, защото кабелите влизат на едно място
                            Fiat Marea 2.4 JTD+
                            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                            Renault 19/1.7mi/ - crash

                            Коментар


                              #29
                              veselin10 написа:
                              1,6 не е ли с 2 бубини ? А за четенето, не всички 1,6 се четат с MES.
                              Вече не е така погледни МЕС 1.7 Ако колата е с пластмасовия колектор това с паленето гарантирам че е заради самоадаптацията . Аз така я хващам моята ,като не запали от раз е за ресетване. Не сменяй нищо преди да си и направил диагностика,само ще наливаш пари. Сга видях че си 2000 г . еку IAW 49f според доста разбиращи много трудно за гласене на кола на газ. Става, гласи се но трябва доста време и гориво и настройка на газта само след ресетване на бензиновото ЕКУ(доста газаджии не практикуват така), така че най добре си вземи кабели както съм ти писал по назад

                              Коментар


                                #30
                                veselin10 написа:
                                1,6 не е ли с 2 бубини ?
                                Точно така, 2 в един корпус. Колегата е с евро3 двигателя, който се вгражда на Стило. Има някои различия, но бобината е същата.
                                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                                Коментар

                                Working...
                                X