Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Регулиране на волан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Регулиране на волан

    Колеги, някой знае ли как да си оправя волана да ми е по този начин с клаксона надолу:http://7gear.ru/images/cars/74dd26fc.jpgВ момента клаксона с airbaga ми е настрани при изравнено положение на гумите.
    Fiat Brava 1.8 16V

    #2
    При изправено положение на гумите свали волана и го постави както искаш. Внимавай с aitbag-а. Откачвай и закачай при свален акумулатор.

    Коментар


      #3
      Виж как ще ти е удобно когато караш. Аз като ходих на реглаж, много се бях ядосал, че не са ми поставили волана така както искаш ти а леко под ъгъл, но се оказа, че е много по-удобно за хващане, защото иначе там където хващам волана няма отвор така да се каже.
      Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
      Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

      Коментар


        #4
        Малко ми нарушава видимостта към таблото, иначе наистина го има този момент със захвата.
        Fiat Brava 1.8 16V

        Коментар


          #5
          Това извъртане на волана обикновено е породено от проблем с предното окачване или кормилната уретба. Първо иди да птрегледат цялата предница за проблеми, после (ако изобщо се наложи) сваляй и върти геврка.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Dido_Lyubenov написа:
            Това извъртане на волана обикновено е породено от проблем с предното окачване или кормилната уретба. Първо иди да птрегледат цялата предница за проблеми, после (ако изобщо се наложи) сваляй и върти геврка.
            Не е точно така колега.

            Коментар


              #7
              naskobg написа:
              Dido_Lyubenov написа:
              Това извъртане на волана обикновено е породено от проблем с предното окачване или кормилната уретба. Първо иди да птрегледат цялата предница за проблеми, после (ако изобщо се наложи) сваляй и върти геврка.
              Не е точно така колега.
              Обоснови се, за да стане ясно защо не е точно така. И на мен ми се беше извъртял волана като се скапаха тампоните на носачите. На служебния бус е още по- зле, също от разбита предница.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар

              Working...
              X