Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto - вибрации при ускорение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto - вибрации при ускорение

    усещат се вибрации при ускорение ... не е от гуми и джанти проверени са, също смених и кормилните накрайници и тампона на скоростите към купето ... давайте идеи колеги
    Madness Motorsport
    (\__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (")_(") signature to help him gain world domination.

    #2
    А тампоните на двигателя как са?
    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
    --- в сърцето завинаги... ---
    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

    Коментар


      #3
      А като отлепя съединителя имаш ли вибрации?Това ми прилича на демпферни пружини на притискателя или диска
      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
      FIAT Punto 99' 1.7 TD

      Коментар


        #4
        Провери балансиращата тежест на дясната/дългата полуоска-по-специално гумената част...Предполагам,че тампоните на носачите са проверени.
        Ex. Grande Punto Driver

        Коментар


          #5
          няма притрисане при потегляне само при ускорение и се появява около 4000 оборота тампоните на двигателя са ОК утре ще проверя пак на носачите за всеки случай а гумата на дългата полуоска си е там пък и аз незнам какво да и гледам на нея ... днес ми казаха и друг вариант - вътрешно каре ... евентуално може ли да е от това ?
          Madness Motorsport
          (\__/)
          (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
          (")_(") signature to help him gain world domination.

          Коментар


            #6
            хайде колеги помагайте че ми побеля косата смених и другия тампон на двигателя ... ефект никакъв
            Madness Motorsport
            (\__/)
            (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
            (")_(") signature to help him gain world domination.

            Коментар


              #7
              Добре де, казваш при 4000обр. А има ли разлика в зависимост от ползваната предавка, скоростта, как е при форсиране на място, при по високи обороти, как е при 2000 обр.? Възможно е двигателя да изпада в някакъв резонанс. Да си сменял скоро елементи по изпускателната система- гърнета тръби, катализатори? Въздъшния филтър как е? Последните 2 изречения имат общо с разни вибрации по двигателя. По принцип при натоварване двигателя се накланя назад поради въртящия му момент (блока се опитва да се завърти около коляновия вал) При 4000 имаш пик обикновено на мощността ама знае ли се? Пробвай до като работи на място да натисеш двигателя назад и дали ще има поява на вибрации. Може при това завъртане някъде да опира нещо.
              Fiat Ducato 2.5D
              Lancia Kappa 2.4TDS

              Коментар


                #8
                при форсиране на място вибрациите ги няма ... нищо не е правено по изпускателната система а въздушен филтър няма стандартен има тръба от дросела с конусен филтър но с него си карам от доста време и проблеми не съм имал ?!?! вибрациите са само в движение без зна4ение от предавката и в диапазон 3500-5000 оборота даже след 5000 намаляват ... незнам вече и аз мира не ми дава
                Madness Motorsport
                (\__/)
                (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
                (")_(") signature to help him gain world domination.

                Коментар


                  #9
                  приятел имаше такъв проблем на темпрата първо на по високи обороти после запчна и по ниски в 100 сервиза ходи всеки различни предположения накарая се оказа точно от вътрешните карета, смени ги и сега е ок може и при теб да е това
                  TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                  UNO 1.0 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Възможно е да е от полуоси и карета. Аз на мерцедеса имам подобни вибрации ама като карам на по висока предавка с твърде ниски обороти- причината е недостиг на въртящ момент и хлабини по главното предаване.А при теб е отпред- уфф ама и да ти вибрира в такъв диапазон, точно когато двигателя си е в силата - а иначе имали някакви други проблеми?
                    Fiat Ducato 2.5D
                    Lancia Kappa 2.4TDS

                    Коментар

                    Working...
                    X